  • 51. Data: 2022-01-07 16:55:26
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Już dawno widziałem podobieństwa między Zandbergiem a Konfederatami.

    I oni i on mają swoje poglądy i nie są chorągiewkami.

    Za to go szanuję.

    Nie zgadzam się z nim ale szanuję.

  • 52. Data: 2022-01-07 17:00:04
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-07-stycznia-2022 o 11:45, Kviat pisze:
    > To nie do końca tak.
    > Ten problem (fake newsów itp.) został dogłębnie zbadany w USA po atakach
    > na Kapitol.
    > Przez różne organizacje, od społecznych, poprzez prace naukowe na
    > uczelniach, aż do analityków służb państwowych (FBI itd.)
    > Okazało się, że głoszenie bzdur i kłamstw ma konkretne skutki. Nie tylko
    > takie, że "teraz dopiero się o nich mówi". Te raporty były przedstawiane
    > m.in. kongresie.

    Chłopie...

    To oni odkryli że media mają wpływ na rzeczywistość?

    Skoro mejstrimy twierdzą że TVP ma wpływ to tvn też to i fejsbuk
    konfederacji też.

    Tylko...

    Dlaczego zamykają tylko Konfederację? ;-)

  • 53. Data: 2022-01-07 17:03:39
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-07-stycznia-2022 o 14:22, Kviat pisze:
    > tego problemu też nie rozwiązuje, a wręcz przeciwnie.

    Kto będzie decydował co jest fejknjusem, co dozwoloną manipulacją, a co
    tylko wyrazem artystycznego wzmożenia.

    Tablice z napisem "strefa wolna od lgbt" jak nazwiesz?

    Odpowiedz.

  • 54. Data: 2022-01-07 17:13:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-07-stycznia-2022 o 15:03, Kviat pisze:
    > Nie przychodzi ci po prostu przez myśl, że ten krawężnik zwyczajnie
    > sympatyzuje z tym przegranym?

    Ci co podpalali w Warszawie na Marszu Niepodległości budkę przy
    ambasadzie też sympatyzowali z faszystami ;-)

  • 55. Data: 2022-01-07 17:19:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.01.2022 o 14:22, Kviat pisze:

    > To prawda.
    > Ale wiadomo też, że pozwolenie na szerzenie bez ograniczeń fake newsów
    > tego problemu też nie rozwiązuje, a wręcz przeciwnie.

    No dobra - rozumiem twój punkt widzenia, ale kto ma decydować co jest
    fejkniusem?

    > Ja nie mam tyle odwagi żeby spekulować jak to się skończy ;)

    Wszystkie w zasadzie cywilizacje tak kończyły. Tłustym kotom się nie
    chciało i zjadali ich "barbarzyńcy".

    --
    Shrek

  • 56. Data: 2022-01-07 17:53:58
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 07.01.2022 o 11:45, Kviat pisze:
    [...]
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Czemuż to tak wybiórczo powrotu do zdrowia życzysz?

  • 57. Data: 2022-01-07 18:26:52
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.01.2022 o 17:13, _Master_ pisze:

    > Ci co podpalali w Warszawie na Marszu Niepodległości budkę przy
    > ambasadzie też sympatyzowali z faszystami ;-)

    Milicjanci podpalali jakąś budkę?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 58. Data: 2022-01-07 18:35:50
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-07-stycznia-2022 o 18:26, Kviat pisze:
    > Milicjanci podpalali jakąś budkę?

    Jesteś niedouczony czy wypierasz z pamięci?

    Swoją drogą. Myślałem że kwiat to taki Bruno i można próbować z nim
    dyskutować.

    Ale skoro on nie wie o budce przy rosyjskiej ambasadzie... ;-)

  • 59. Data: 2022-01-07 20:33:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 07.01.2022 o 13:09, A. Filip pisze:

    >Bredzisz, bo nie masz pojęcia o czym piszesz.

    >Jest spora grupa ludzi, których nie da się przekonać, że czarne jest
    >czarne, a białe jest białe.

    >Gość twierdzi dowolną bzdurę, np. że przegrał wybory, bo były
    >sfałszowane. Nie ma na to żadnych dowodów, tylko tak twierdzi. Wolno
    >mu.
    >To twierdzenie sprawdzają wszyscy święci przez wiele tygodni i
    >miesięcy (za pieniądze podatników...). Służby rządowe, władza
    >sądownicza,

    zgodnie z prawem danego stanu.

    >organizacje pozarządowe, dziennikarze śledczy, zagraniczni
    >akredytowani obserwatorzy i pierdylion innych ludzi. I nikt nie może
    >się doszukać fałszerstwa.

    Tylko, ze sie doszukali paru nieprawidlowosci, czy moze wrecz
    falszerstw.
    Drobnych.

    >Mimo tego, po roku od wyborów, gość znowu wychodzi na mównicę i
    >twierdzi (nie posiadając nawet zapachu dowodu na swoje twierdzenie),
    >że wybory były sfałszowane. I część ludzi nadal jest o tym
    >przekonana - tylko dlatego, bo nie mogą się pogodzić z porażką
    >swojego idola, a cała reszta świata bierze udział w spisku - i są
    >gotowi przemocą egzekwować swoje "racje".

    A z drugiej strony - gdyby jednak wtedy oszukali, to myslisz, ze potem
    by sie odkrylo?

    Zobaczysz u nas kiedys - jak roznice beda drobne, i kazdy glos sie
    bedzie liczyl :-)

    >przekonać ich, że czarne jest czarne?
    >Tolerować przemoc tych ludzi? Przecież walczą o swoje racje...
    >Zapobiegać przemocy? Jak?
    >Czekać aż popełnią przestępstwo (np. kogoś zabiją, coś podpalą) i
    >dopiero wtedy reagować?

    >Ty nadal nie rozumiesz, że blokowanie kont takich ludzi w dużych
    >mediach społecznościowych nie ma nic wspólnego z cenzurą.

    A jak wladze rzeczywiscie oszukaly :-)

    Hitler po 33, komuchy u nas po 46, Bialorus, byc moze Rosja ... i co,
    kazdemu, kto nie wierzy w wynik wyborczy odciac dostep do internetu?

    J.

  • 60. Data: 2022-01-07 21:07:39
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > by sie odkrylo?
    >
    > Zobaczysz u nas kiedys - jak roznice beda drobne, i kazdy glos sie

    Do Senatu RP są okręgi jednomandatowe i niektóre różnice AFAIR były drobne.
    IMHO Rozważenie wprowadzenia powtórnego liczenia głosów *z automatu*
    przy odpowiednio małej różnicy głosów ma duży sense.
    Choćby dla podkreślana zasady że naprawdę (czasem) każdy głos się liczy.

    Jak drugie liczenia da takie same wynika "co do jednego głosu" to IMHO
    "coś będzie ostro śmierdziało".

    --
    A. Filip