  • 381. Data: 2022-01-20 20:22:35
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 20.01.2022 o 18:33, Shrek pisze:

    > A do czego konkretnie w tym artykule miałbym się odnieść?

    A którego konkretnie fragmentu nie zrozumiałeś?

    40,1,omikron-czy-faktycznie-potrzebna-nam-nowa-wersj
    a-szczepionki.read

    > Skoro działa,

    Czyli zrozumiałeś. Więc nie masz powodu się odnosić.

    > to pewnie pfizer nie wypuści za chwilę nowej wersji. Po co
    > miałby to robić, skoro ta działa dobrze? Prawda? ;)

    No. Po chuj szukać nowych leków, skoro stare działają dobrze.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 382. Data: 2022-01-20 21:37:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.01.2022 o 20:22, Kviat pisze:

    > A którego konkretnie fragmentu nie zrozumiałeś?

    To nie tak działa. Rzucasz jakiś art na 8 stron bez większego związku z
    tematem i jak mam sobie wybrać który kawałek jest twoim argumentem?
    Przecież ty nie jesteś głupi, więc wiesz, że nie tak się prowadzi dyskusję.

    > Czyli zrozumiałeś. Więc nie masz powodu się odnosić.

    > No. Po chuj szukać nowych leków, skoro stare działają dobrze.

    Odpowiedź staje się łatwiejsza, gdy zdajesz sobie sprawę, że stary nie
    działa:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 383. Data: 2022-01-20 21:49:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czyli ty masz rację,

    https://twitter.com/Robert39937010/status/1483936655
    455264771/photo/1 I
    jak to skomentować?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 384. Data: 2022-01-21 01:16:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-20, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja im moge zagwarantowac, ze obecnie szczepienie nie chroni przed
    > zachorowaniem na Covid :-)
    >
    > No co - takie statystyki.
    > Zresztą spojrz na naszych skoczkow narciaskich.
    > Własnie podali, ze Żyła ma wirusa. Trzeci z kadry.
    >
    > A przeciez oni wszyscy byli szczepieni.
    > Czy nie byli ?

    Ale po co wałkować coś czego nikt w zasadzie nie neguje. Tak samo raczej
    bezspornym jest, że szczepionki znacząco zmniejszają ryzyko ciężkiego
    przebiegu choroby. Jest tu jakaś wątpliwość? Jeśli nie to dylemat
    sprowadza się do oceny ryzyka związanego z ewentualną chorobą vs ryzyko
    jakiś skutków ubocznych. Już tak egzotycznych argumentów nie podaje, że
    jak jesteś zaszczepiony to zapewne mniejsze są szanse, że kogoś
    zarazisz, ale to samo dotyczy przecież znienawidzonych przez suwerena
    masek.

    No więc, co według Ciebie wskazuje, na istotne ryzyko wystąpienia
    skutków ubocznych czy to wkrótce czy też 50 lat po podaniu?

    --
    Marcin

  • 385. Data: 2022-01-21 06:12:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale po co wałkować coś czego nikt w zasadzie nie neguje.

    No własnie problem w tym, że ciągle się jednak... ignoruje brak
    skuteczności z zapobieganiu zakazeniom i transmisji. No bo jak inaczej
    nazwać plan zapobiegania epidemii poprzez system certyfikatów oparty o
    szczepionkę, która... nie działa? Jaka jest różnica czy wpuszczamy do
    kina zaszczepionych czy nie, skoro tak samo się zakażają i przenoszą
    dalej. Problem właśnie polega na tym, że próbuje się wprowadzić faszyzm
    sanitarny bez a w zasadzie przeciw "naukowym" podstawą.

    > Tak samo raczej
    > bezspornym jest, że szczepionki znacząco zmniejszają ryzyko ciężkiego
    > przebiegu choroby. Jest tu jakaś wątpliwość?

    Jedyna to co znaczy znacząco. Wychodzi na to że dwukrotnie - więc raczej
    tak - znacząco, ale równie znacząco odbiegające od tego co obiecywano.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 386. Data: 2022-01-21 08:06:16
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 21.01.2022 o 01:16, Marcin Debowski napisał:

    > Ale po co wałkować coś czego nikt w zasadzie nie neguje.

    Niedawno negowano - zresztą pomysły segregacyjne wskazują, że neguje

    > Tak samo raczej
    > bezspornym jest, że szczepionki znacząco zmniejszają ryzyko ciężkiego
    > przebiegu choroby. Jest tu jakaś wątpliwość?

    Jest - wymaga to czasu, dodatkowo w samej Polsce widzimy fałszowanie
    statystyk, gdzie osoby zaszczepione w karcie zgonu widnieją jako
    niezaszczepione...

> [...]
    > jak jesteś zaszczepiony to zapewne mniejsze są szanse, że kogoś
    > zarazisz, ale to samo dotyczy przecież znienawidzonych przez suwerena

    znowu kulą w płot - maski - jedynie specjalistyczne i prawidłowo noszone
    (co dla powszechnego noszenia nie jest logistycznie możliwe)
    zmniejszają. Chirurgiczne i materiałowe mogą nawet zwiększać (o czym
    mówił na jednym webbinarze rok temu nawet taki zamordysta jak Grzesiowski).

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 387. Data: 2022-01-21 09:49:43
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 20.01.2022 o 21:37, Shrek pisze:

    > To nie tak działa. Rzucasz jakiś art na 8 stron bez większego związku z
    > tematem i jak mam sobie wybrać który kawałek jest twoim argumentem?
    > Przecież ty nie jesteś głupi, więc wiesz, że nie tak się prowadzi dyskusję.

    Cały artykuł jest związany z tematem.
    Cały jest zaprzeczeniem tego, co twierdzisz.

    Przecież ty nie jesteś głupi, więc wiesz, że artykuł jest spójną
    całością, jeden fragment wynika z innego, więc odnoszenie się do
    jakiegoś fragmentu bez przeczytania i zrozumienia całości nie ma sensu.
    Ja rozumiem, że w dobie internetu szury czytają tylko clickbaitowe
    tytuły pogrubioną czcionką, a tekst składający się z więcej niż trzech
    zdań złożonych budzi u nich przerażenie, ale ty przecież nie jesteś
    szurem i tekst zrozumiałeś. "Bo skoro działa...".

    > Odpowiedź staje się łatwiejsza, gdy zdajesz sobie sprawę, że stary nie
    > działa:P

    Czyli twierdzisz, że gość się myli.
    No cóż... dorosły jestem, nie potnę się, jakoś to przeżyję.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 388. Data: 2022-01-21 09:51:54
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 20.01.2022 o 21:49, Shrek pisze:

    > https://twitter.com/Robert39937010/status/1483936655
    455264771/photo/1 I
    > jak to skomentować?

    No niech się zastanowię...
    Może tak?

  • 389. Data: 2022-01-21 10:11:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 21 Jan 2022 00:16:53 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Ale po co wałkować coś czego nikt w zasadzie nie neguje. Tak samo raczej

    Chyba jednak wielu nie przyjmuje do wiadomosci.
    "rozwojowi pandemii sa winni niezaszczepieni".
    No jak, skoro nie chroni przed zachorowaniem.

    Obowiazek szczepien, dyskryminacja niezaszczepionych - a po co, skoro
    to nic nie daje :-)

> [...]
    > jakiś skutków ubocznych. Już tak egzotycznych argumentów nie podaje, że
    > jak jesteś zaszczepiony to zapewne mniejsze są szanse, że kogoś

    Bylaby to prawda, gdyby szczepionka zmniejszala chocby okres
    reprodukcji wirusa. Zmniejsza?
    Obecna fala zachorowan w Irlandii jest wieksza niz poprzednie.
    A tam prawie wszyscy zaszczepieni.
    Czyli chyba nie zmniejsza ... ale sa nowe mutacje, mozliwe
    ze zmniejsza, i bez szczepionki byloby dwa razy wiecej.

    > ale to samo dotyczy przecież znienawidzonych przez suwerena
    > masek.

    No to masz kolejna narracje - wmawia sie suwerenowi, ze szczepionka
    chroni przed zachorowaniem, a to nie prawda.
    Suweren sie zaszczepil i mniej uwaza, maski nie nosi.

    > No więc, co według Ciebie wskazuje, na istotne ryzyko wystąpienia
    > skutków ubocznych czy to wkrótce czy też 50 lat po podaniu?

    Brak 50 letnich badan w temacie.
    Na razie mamy rok doswiadczenia.

    Pamietasz AZ ?
    Tam zagrozenie wyszlo szybko, choc po prawdzie niewielkie bylo ...

    J.

  • 390. Data: 2022-01-21 11:44:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 20 Jan 2022 17:40:04 +0100, J.F napisał(a):

    > Zresztą spojrz na naszych skoczkow narciaskich.
    > Własnie podali, ze Żyła ma wirusa. Trzeci z kadry.
    >
    > A przeciez oni wszyscy byli szczepieni.

    Który z zaszczepionych skoczków zmarł albo chociaż był hospitalizowany?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl