  • 321. Data: 2022-01-18 02:57:55
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-18, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Z perspektywy "jednego zaszczepionego" zadaniem absolutne minimum jest
    > ochrona przed ciężkim przebiegiem zakażenia.
    >
    > Z punktu widzenia społeczeństwa celem masowych szczepień *była*
    > praktyczna niemalże eliminacja choroby zakaźnej. IMHO Jak wyszło w

    Bo taka też była początkowa narracja i dla Covida. Tym większa porażka
    piarowska skoro stało się coś innego co okazało się de facto normą.
    Podkręcili nadzieje społeczne i dołozyli się do problemu.

    Zapewne niestety tak.

    --
    Marcin

  • 322. Data: 2022-01-18 05:59:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przed zakażeniem czy rozwinięciem choroby wywołanej przez czynnik
    > zakażający? :)

    Przed zakażeniem. Zakażenie bez rozwinięcia choroby nazywane jest nie
    wiadomo czemu "chorobą bezobjawową" i to już purystom nie przeszkadza.

    > I te dane wskazują, że zasadniczo mogłeś miec wcześniej rację, że to
    > jest norma. Tzn. nie wiem, czy normą taka szybka utrata skuteczności (bo
    > to chyba nie tylko o nowe szczepy chodzi) ale to, że ludzie po tym
    > chorują tylko lżej a nie, że się nikt nie zaraża to norma.

    Nie pisałem, że _nikt_ się nie zaraża. A że chroni z jakąś tam
    skutecznością.

    > I może tu tez mamy wyjaśnienie tego całego burdelu, bo mineły min 2
    > pokolenia od jakiejkolwiek pandemii związanej z chorobą o powaznych
    > skutkach. A jesli dodatkowo takie pandemie zwalczano obowiązkowymi
    > szczepieniami to pewnie i trwały krócej i nie było gruntu do podobnych
    > spekulacji. Trzeba by się rodziców/dziadków zapytać jak to wyglądało np.
    > przy takiej ospie prawdziwej.

    Prościej pewnie na wiki sprawdzić. I wiarygodniej.

    > Tu taki komentarz, z malarią (szczepionką na) zawsze chyba był problem
    > więc ta wyjatkowa skuteczność może się odnosić do wczesniejszych
    > szczepionek.

    To jest pierwsza dopuszczona szczepionka na malarię. Tak czy inaczej ta
    wyjątkowa skutecznośc to pewnie z reklamy;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 323. Data: 2022-01-18 07:55:14
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 17.01.2022 o 16:13, cyklista pisze:

    > Właśnie tak już lecza raka i to dzięki chęci jego leczenie w ten sposób
    > metoda została opanowana.

    Wg słów Normana Pieniążka niekoniecznie:

    "Tutaj trzeba dodać, o ile tego jeszcze nie wiecie, że
    pseudoszczepionki, oparte o mRNA były najpierw opracowane w celu
    leczenia nowotworów, później próbowano na ich podstawie zrobić
    pseudoszczepionki dla zwierząt. Jednak kilka lat temu, idea tych
    pseudoszczepionek została wyrzucona na śmietnik. Dlaczego? Po pierwsze,
    okazało się, że chociaż można podawać ludziom będącym w ostatnich
    stadiach choroby nowotworowej preparaty, których nie podano by zdrowemu
    człowiekowi, to badania na zwierzętach wykazały, że pseudoszczepionki
    nie pozostają w miejscu wszczepienia, ale rozchodzą się po całym ciele i
    można je było znaleźć w sercu, śledzionie, mózgu i jajnikach. Po drugie,
    pojawiły się nowe leki na nowotwory, tak zwane humanizowane
    przeciwciała, które dały wspaniałe wyniki z leczeniu nowotworów. Może
    Państwo słyszeli, że lekiem Keytruda (Pembrolizumab) został wyleczony z
    czerniaka były Prezydent USA Jimmy Carter. Zupełnie fenomenalnym
    wynikiem było to, że ten lek nawet spowodował zanik przerzutów czerniaka
    do mózgu. Ciekawe, że Ciemięga nie powiedział, że pseudoszczepionki firm
    Pfizer i Moderna nie były testowane w ogóle na zwierzętach."

    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=13
    2236005928731&id=100074269965014&__cft__[0]=AZUtQu8w
    RKUCLPF7T1XFjr67YcoE_iOPmCe7Sfz-Zz6XZnAHqV-0uhJ_LSaH
    3XsVXc3IKht9qunGghj9A3iUrruOH3DR7BGI07H3PXgwcih5yEWX
    pOJR5JJbLQzEvelX4e8l1zT2euLJKiYRgCFr6X5IB6MSPFYWOIxp
    HthkwYG2WQ&__tn__=%2CO%2CP-R

    --
    http://zrzeda.pl

  • 324. Data: 2022-01-18 08:09:38
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > piarowska skoro stało się coś innego co okazało się de facto normą.
    > Podkręcili nadzieje społeczne i dołozyli się do problemu.

    Ta "nawet niegłupia" strategia *sprzedaży* na jeden sezon grypowy to
    IMHO kryminalnie nieodpowiedzialny debilizm w perspektywie kilku+
    sezonów grypowych. Nawet gdyby "ciemny lud" był gotów zapomnieć to
    chociażby "trolle Putina" nie dadzą (mają inne interesy).

    Zaczadzeni szczepionkowcy wydają się nie łapać że teraz się zbiera owoce
    szczepień na ukraińską świńską grypę. To *ja*k "sprzedają" szczepienia na
    kowid ma bardzo mizerne szansę podnieść zaufanie do szczepień
    "ostatnich 10%" i dać przejścia do problemu "ostatnich 5%".

    > Zapewne niestety tak.

    Na grupie prawo to sprowadza się do tego jakie środki prawne (przymusu)
    taki "mniej ambitny *realistyczny* cel" jeszcze usprawiedliwia bez
    zostawania "Drugą ChRL".

    --
    A. Filip

  • 325. Data: 2022-01-18 08:12:31
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 17.01.2022 o 17:29, Shrek pisze:

> [...]
    > wiele mniej. Nie tylko odobodni się zmieniły. Przez rok mogło się
    > zmienić wszystko - od przygotowania ochrony zdrowia, nawyków społecznych
    > po to, że po prostu szczepionka przestała być efektywna na nowe
    > warianty. I w sumie bez większego znaczenia jest co - po prostu
    > szczepionka w tradycyjnym sensie (zapobiegania zakażeniom) nie działa i
    > tyle. Na plus że jednak ryzyko ciężkiego przebiegu i zgonu zmniejsza.
    > Tylko tyle i aż tyle. Po co temu zaprzeczać, skoro takie są fakty? To
    > przypomina argumentację o trzech sprawnych kołach w traktorze.

    Jeśli to rzeczywiście prawda, tu taki przypadek:
    https://odysee.com/@plandemic:3/jak-szpitale-falszuj
    a-dokumentacje-medyczna:8
    Jeśli to tylko jeden, to nie ma wpływu na statystyki, ale jeśli jest
    szerszy, to statystyki "łagodnego przebiegu" też możemy w buty sobie
    wsadzić...

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 326. Data: 2022-01-18 09:14:43
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > pseudoszczepionki firm Pfizer i Moderna nie były testowane w ogóle na
    > zwierzętach

    I dalej rozpowszechniasz brednie.
    Robisz to świadomie i z premedytacją, bo te informacje są dostępne
    publicznie.
    Ile kosztuje twoja uczciwość i w którym sklepie wystawiłeś ją na sprzedaż?

    https://fakehunter.pap.pl/raport/e88f2098-0bc5-4a30-
    a3e3-4b4c4f37d067

    ",,Nie zaobserwowaliśmy żadnych przypadków zwiększonej zachorowalności na
    SARS-CoV-2, ani w modelach zwierzęcych, ani u zaszczepionych ludzi" -
    dodała.

    Podsumowując - autor zgłoszonego tekstu powołuje się na badanie
    opublikowane zanim dostępne były dane z badań szczepionek przeciwko
    COVID-19, nie zaobserwowano oznak ADE podczas przedklinicznych badań na
    zwierzętach ani podczas badań klinicznych na ludziach. Brak oznak ADE
    podczas wprowadzania szczepionki do populacji."

    https://konkret24.tvn24.pl/swiat,109/testy-szczepion
    ek-na-covid-19-na-zwierzetach-zostaly-wstrzymane-to-
    nieprawda,1061270.html

    "W wyniku takiej dyskusji kolejni internauci pytali, czy szczepionki
    przeciw COVID-19 były testowane na zwierzętach, czy jednak nie. "Jeżeli
    zakazuje się testowania leków i kosmetyków na zwierzętach, to logiczną
    konsekwencją tego zakazu jest konieczność testowania leków i kosmetyków
    od razu na ludziach. Czy szczepionki mRNA przeszły testy na
    zwierzętach?" - pytał jeden z twitterowiczów.

    "(...)Nagranie z prac komisji dostępne jest na oficjalnej stronie
    stanowego Senatu. To właśnie senator Hall wypowiada nieprawdziwe
    twierdzenia dotyczące badań na zwierzętach szczepionek przeciw COVID-19,
    które za nim powtarza teraz wielu internautów."

    "(...)To twierdzenie weryfikowały już amerykańskie redakcje
    fact-checkingowe Politifact.com i FactCheck.org oraz brytyjski serwis
    Full Fact. Oceniły je jako nieprawdziwe. To, czy szczepionki przeciw
    COVID-19 były testowane na zwierzętach, sprawdzały też wcześniej agencje
    Associated Press i Reuters.

    "Szczepionki dopuszczone do użytku w UE i USA były testowane na zwierzętach.
    W Unii Europejskiej dopuszczono do użycia cztery szczepionki przeciw
    COVID-19: firm Pfizer, Moderna, Johnson & Johnson, AstraZeneca.
    Wszystkie były testowane na zwierzętach. Mimo że szczepionki te zostały
    opracowane w przyspieszonym tempie, w ich przypadku zastosowano takie
    same procedury badań, jakich rutynowo oczekuje się w procesie
    opracowywania innych preparatów tego rodzaju. Twierdzenia, że
    szczepionki przeciw COVID-19 nie były testowane na zwierzętach, nie są
    prawdziwe."

    "Firmy Pfizer, Moderna i Johnson & Johnson informowały w komunikatach
    prasowych o wynikach badań na zwierzętach swoich szczepionek przeciw
    COVID-19. Dane te zostały opublikowane w czasopismach naukowych (m.in.
    "Nature").

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 327. Data: 2022-01-18 09:24:33
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 18.01.2022 o 09:14, Kviat napisał:

    > I dalej rozpowszechniasz brednie.
    > Robisz to świadomie i z premedytacją, bo te informacje są dostępne
    > publicznie.
    > Ile kosztuje twoja uczciwość i w którym sklepie wystawiłeś ją na sprzedaż?

    Cytuję naukowca.

> [...]
    > zwierzętach ani podczas badań klinicznych na ludziach. Brak oznak ADE
    > podczas wprowadzania szczepionki do populacji."

    Ten sam ekspert co mówi (w Twoim linku) "Badania wykazały, że
    szczepionki Pfizer i Moderna mają 95-procentową skuteczność w
    zapobieganiu COVID-19"

    Rzeczywiście ekspert jak ta lala.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 328. Data: 2022-01-18 10:19:39
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 17.01.2022 o 22:14, Shrek pisze:
> [...]

    > dobrze. No a przynajmniej lepiej:P

    Wyluzuj z osobistymi wycieczkami i będzie dobrze. No a przynajmniej lepiej.
    Chyba nie chcesz żebym ci odszukał, kto zaczął :P

    > A marcin zacytował mnie. Popatrz na ilość >>.

    > Sprawdź jeszcze raz:P

    Proszę.
    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo/c/CWwTWmVGS
    Ro/m/XjT5Tz1AEgAJ

    I proszę skończmy już z tym.

    > Ale z grubsza wiadomo i mniejsza o
    > to czy wynosi ona 0% czy 20 czy nawet -10;) Wszystkie te liczby
    > diametralnie różnią się od 96 - prawda?

    Nieprawda :)

    Ta różna skuteczność odnosi się do różnych wariantów.
    Niech nawet na omicron ma skuteczność 0%. I co z tego?
    Czy jak się pojawia nowy wariant, to poprzednie magicznie znikają w
    ciągu sekundy równocześnie na całym świecie, czy równocześnie w całym
    jakimś kraju? Czy to przekreśla wyniki badań dla poprzednich wariantów?
    Pojawienie się nowego, bardziej odpornego wariantu nijak nie przekreśla
    konieczności szczepień.

    > No to znamy go tylko z ograniczoną i znaną dokładnością.

    No. To tak jak ze szczepionką na covid.

> [...]

    No. To tak jak ze szczepionką na covid.

    > No widzisz - jest konkretnie - skuteczność szczepionki wynosi 87-99% -

    Badania pokazują konkretną skuteczność.

    > Miała 96%. I już nie ma.

    Czyli co? Sfałszowane badania? Odważysz się je podważyć?
    Czy może jednak miała (i nadal ma) na wcześniejsze odmiany?

    > Jak ma zero to jest nieskuteczna. Jak ma 20% to
    > zresztą też.

    Gdyby nagle zniknęły wszystkie inne warianty na które jest (mniej lub
    bardziej) skuteczna, to może miałbyś rację.

    Szczepionka BCG ma ok.26% skuteczności na trąd.
    Musisz jechać w rejony, gdzie występuje trąd.
    Szczepisz się? Czy jednak nie, bo szczepionka jest nieskuteczna?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 329. Data: 2022-01-18 10:50:12
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Rzeczywiście ekspert jak ta lala.

    Dużo ci płacą, czy tak nisko się cenisz?

  • 330. Data: 2022-01-18 10:51:28
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 18.01.2022 o 10:19, Kviat napisał:

    > Czyli co? Sfałszowane badania? Odważysz się je podważyć?
    > Czy może jednak miała (i nadal ma) na wcześniejsze odmiany?

    nie tyle sfałszowano, co nie przeprowadzono ich prawidłowo, o czym piszą
    niezależni naukowcy od początku. Badanie trwało zbyt krótko, by można
    było założyć równomierność narażenia na kontakt z wirusem w obu grupach,
    stąd wynik był przypadkowy, bo podstawienie go do wzoru było
    nieuzasadnione.
    Zresztą wskazuje na to również indywidualny wynik - w każdej grupie
    poniżej 1% zachorowań...

    --
    http://zrzeda.pl