  • 301. Data: 2022-01-17 13:58:19
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jan 2022 17:18:13 +0100, Shrek wrote:

    > Zazażenie to fachowo przeniesienie patogenu na osobnika a zakażenie to
    > wniknięcie do organizmu i namnażanie.

    Czyli mozna zarazić sie, zakazić sie, zarazić kogos, zakazić kogos ?

    > Nooby się na tym snobują, że "pleba" się "zaraża przeziębieniem czy
    > grypą" i piszą "ze szczepionka nigdy nie chroniła przed zarażeniem" żeby
    > wykazać swoją wyższość nad ogółem dla których to jedno i to samo. Coś
    > jak fizycy wysyłający ludzi pytających o kierunek w drugą stronę i
    > suszący zęby że pytał o kierunek a nie zwrot. Problem w tym, że wychodzi
    > z punktu widzenia społeczeństwa wychodzą na kłamców. No i sami się
    > czasem gubią, co już w ogóle jest porażką...

    > Normalnie chroni bo wśród się dalej wirus nie namnaża.

    Ale jak chroni, skoro w nosie chorej osoby test wykrywa wirusa?
    Jakies uszkodzone te wirusy u osob zaszczepionych i nie zarażają ?
    (czy zakażają - ktore tu slowo wlasciwe)

    Patrząc po statystykach, nawet ilosci nowych zakażen - to nie chroni,
    bo czemu teraz n-ta fala nawet wyzsza niz poprzednie?

    > Bo tak się przyjęło, a teraz trzeba by przyznać że niedziała:P

    No wlasnie ... ale chyba dziala, tylko, ze zmniejsza ilosci zgonow.

    > Głównie bo szczepionka nie działa jak powinna.

    > Chroniła przeciw zakażeniom (nie zarażeniu) i... tak zepsuła się.

    No wlasnie - nowa mutacja (delta, omikron), czy ujemna skutecznosc po
    5 miesiacach od szczepienia, czy ... jedno i drugie - tzn nowe mutacje
    tak sie objawiaja w statystykach.

    P.S. sa dane
    https://dane.gov.pl/pl/dataset?categories%5Bid%5D%5B
    terms%5D=147

    https://dane.gov.pl/pl/dataset/2582,statystyki-zakaz
    en-i-zgonow-z-powodu-covid-19-z-uw

    tylko trzeba sobie samemu przeliczyc.

    J.

  • 302. Data: 2022-01-17 15:42:03
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jan 2022 15:02:01 +0100, Olin wrote:

    > Ale w tamtym tygodniu zaszczepionych było ponad 61% dorosłych. Gdyby
    > szczepionki nie działały, powinno było umrzeć ~1.5 raza więcej wśród
    > szczepionych niż szurów.

    Ale nie mowie, ze nie dzialaja, tylko, ze jakos slabo dzialaja.

    > MZ ma jakiś wstręt do publikowania szczegółowych danych z podziałem na
    > grupy wiekowe.

    Ma wstret do publikowania statystyk, woli tłity.

    Ale tez nie calkiem ma wstret
    https://dane.gov.pl/pl/dataset/2582,statystyki-zakaz
    en-i-zgonow-z-powodu-covid-19-z-uw

    No i taka ciekawostka:
    srednia wieku zgonu w ostatnim tygodniu grudnia (22-28):
    -dla nieszczepionych 75.13 lat
    -dla szczepionych A-Z 65.20
    -J&J 66
    -Pfizer 77
    -Moderna 75.28

    szczepienie skraca życie :-)

    z wyjatkiem Pfizera, ale z kolei Pfizer ma najwiecej ofiar wsrod
    zaszczepionych :-P

    J.

  • 303. Data: 2022-01-17 16:13:49
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    _Master_ pisze:

    > Na razie wygląda niewinnie.
    > Mam nadzieję że w końcu zaczną w taki sposób leczyć RAKA skoro taka
    > technologia już jest opanowana.

    Właśnie tak już lecza raka i to dzięki chęci jego leczenie w ten sposób
    metoda została opanowana.

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

    Avast.

  • 304. Data: 2022-01-17 17:29:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2022 o 11:56, Olin pisze:

    > W ostatniej kolumnie masz ryzyko zgonu z uwzględnieniem osobodni, czyli
    > wzięto pod uwagę, że na początku nikt nie był zaszczepiony.

    Bez znaczenia - kiedyś było 96% w zapobieganiu zakażeniom teraz jest o
    wiele mniej. Nie tylko odobodni się zmieniły. Przez rok mogło się
    zmienić wszystko - od przygotowania ochrony zdrowia, nawyków społecznych
    po to, że po prostu szczepionka przestała być efektywna na nowe
    warianty. I w sumie bez większego znaczenia jest co - po prostu
    szczepionka w tradycyjnym sensie (zapobiegania zakażeniom) nie działa i
    tyle. Na plus że jednak ryzyko ciężkiego przebiegu i zgonu zmniejsza.
    Tylko tyle i aż tyle. Po co temu zaprzeczać, skoro takie są fakty? To
    przypomina argumentację o trzech sprawnych kołach w traktorze.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 305. Data: 2022-01-17 17:33:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2022 o 09:46, Kviat pisze:

    > Cieszy, że dzięki mnie poznałeś różnicę. Przynajmniej jakiś postęp.

    Już nie pajacuj. Ty napisałeś, że szczepionka nie działa przeciw
    zakażeniom, to sprostowałem. Co prawda potem raz się pomyliłem, ale
    chronologia pokazuje że wiedziałem wcześniej, natomiast ty niekoniecznie
    (chociaż prawdopodobnie tak). Po co tak kombinujesz pod górę, żeby komuś
    brzydko dokopać?

    PS - ty inteligentny jesteś, tylko brakuje ci dystansu do dyskusji i
    "przeciwnika". Od razu jak ktoś się z tobą nie zgadza w drobiazgu to
    przypisujesz mu że jest ci przeciwny we wszystkim. Wyluzuj - większość z
    tych co z toba rozmawiają to nie są żadne antyszczepy i szury, tylko
    zauważają oczywisty fakt, że szczepionka znacznie straciła na
    skuteczności. W zasadzie dziwne by było gdyby nie straciła na nowych
    wariantach wirusa.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 306. Data: 2022-01-17 17:35:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2022 o 12:16, Olin pisze:

    > Historia pokazuje,
    > że zawsze są szury, które powiedzą, że zaszczepionym wyrastają krowie rogi
    > albo kanalizacja miast to wymysł talmudycznych handelesów.

    To teraz poszukaj gdzie takie głupoty pisałem i zacyutuj. To że ktoś nie
    jest zwolennikiem wprowadzania zamordyzmu nie znaczy że jest szurem i
    antyszczepem. Co wy macie we łbach, że dla was istnieją tylko
    ekstremiści i kto nie z wami ten przeciw wam?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 307. Data: 2022-01-17 17:49:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.01.2022 o 13:58, J.F pisze:

    > Czyli mozna zarazić sie, zakazić sie, zarazić kogos, zakazić kogos ?

    Można! Gdyby nie było można bóg by inaczej świat stworzył:P

    > Ale jak chroni, skoro w nosie chorej osoby test wykrywa wirusa?

    Po kilkudziesięciu cyklach;)

    > Jakies uszkodzone te wirusy u osob zaszczepionych i nie zarażają ?
    > (czy zakażają - ktore tu slowo wlasciwe)

    Po prostu jest ich mało jak się nie namnażają. Więc i skuteczność w
    zakażaniu innych bez namnażania w komórkach jest przyzerowa. Wdychasz
    areozol. Powiedzmy (liczby z instytutu danych z dupy) 10 000 wironów.
    Załóżmy że połowę wydychasz resztę "pochłaniasz". Zostaje 5 000
    wydechniętych. Powiedzmy co 100 trafi do drugiego osobnika (pośrednio
    lub bezpośrednio - na przykład do niego gadasz - pośrednio prawie się
    nie liczy). On "wchłonie" znów połowę czyli zostaje 50. Z 10 000 zostaje
    50. Nie wszystkie się "przyjmą". Jednym słowem bardzo mało prawdopodobna
    droga zakażenia. Tym bardziej że skoro to zrobiłeś na jednym
    wdech-wydech, to znaczy że ten drugi prawdopodobnie wdychał to samo co
    ty, czyli zamiast 10 000 łyknął 10 050.

    > Patrząc po statystykach, nawet ilosci nowych zakażen - to nie chroni,
    > bo czemu teraz n-ta fala nawet wyzsza niz poprzednie?

    Bo szczepionka nie działa w zakresie profilaktyki zakażenia. Po prostu -
    miała działać ale nie działa.

    > No wlasnie ... ale chyba dziala, tylko, ze zmniejsza ilosci zgonow.

    To jest nagroda pocieszenia. Dlatego dalej generalnie warto się
    szczepić, zwłaszcza jak jesteś w grupie ryzyka. Natomiast szczepioenie
    dzieci szczepionką która nie powstrzymuje rozprzestrzeniania się wirusa,
    a jednocześnie dzieci statysycznie przechodzą lekko nie ma aż tak dużego
    sensu. A już raczej na pewno nie powinno być powodem do zamordyzmu pod
    chasłem "bo babia umrze". To już nie działa. Od zawsze skuteczność
    szczepionek standardowo liczyło się w zakresie powstrzymywania zakażenia.

    IMHO chroniła tylko przez te 6 miesięcy i na warianty podobne do
    oryginału. Teraz sporo ludzi jest "zaszczepionych pełną dawką" ale w
    praktyce nie jest a dla omicrona to i tak dużej róźnicy nie robi.

    > P.S. sa dane
> [...]

    Dajesz. Mi się już nie chce. I tak powiedzą żem szur:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 308. Data: 2022-01-17 17:52:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Jest kwestia, któremu profesorowi. Bo profesorowie tez nie dają
    > jednoznacznych odpowiedzi.

    Celna riposta. Ja obdzwoniłem kilku, których znam i po tym, jak wszyscy
    zarekomendowali zaszczepienie się zrobiłem to. Namawiać nikogo nie mam
    zamiaru, bo się nie znam.

    --
    Robert Tomasik

  • 309. Data: 2022-01-17 18:01:12
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Celna riposta.

    Ojojoj!

    > Ja obdzwoniłem kilku, których znam

    Wy kutasik znacie jakiegoś profesora? No to jaki problem, żebyś napisał kto
    to?

    > wszyscy zarekomendowali zaszczepienie się

    Dajesz te rekomendacje, im więcej, tym nieszczepom wbrew :P

    Tak, akurat masz srake, i nie odpiszesz jak i zielony troll shrek

    --
    'Tom N'

  • 310. Data: 2022-01-17 18:12:02
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 17.01.2022 o 17:33, Shrek pisze:

    > Już nie pajacuj. Ty napisałeś, że szczepionka nie działa przeciw
    > zakażeniom, to sprostowałem.

    Pisałem ZARAŻENIOM.

    Dodatkowo dwa razy, specjalnie dla ciebie, cytowałem co pisałem i na co
    odpowiadałem.

    Sprostowałeś, że Marcin pisząc "zarażeniom" (i pod tym zdaniem ja
    również pisałem "ZARAŻENIOM", jak i pod kolejnym...) mógł mieć na myśli
    "zakażeniom".

    Nawet dziecko już by to opanowało.

> [...]
    > chronologia pokazuje że wiedziałem wcześniej, natomiast ty niekoniecznie
    > (chociaż prawdopodobnie tak). Po co tak kombinujesz pod górę, żeby komuś

    Sam pajacujesz żeby komuś brzydko dokopać i masz o to pretensje?
    Nie dość, że czytać nie umiesz, to jeszcze wychodzi na to, że się na
    zegarku nie znasz.

    > PS - ty inteligentny jesteś, tylko brakuje ci dystansu do dyskusji i
    > "przeciwnika".

    Dystans mam za pierwszym razem. Często też za drugim. A nawet i za
    trzecim się zdarza. Właśnie się załapałeś na trzeci raz.

    Pozdrawiam
    Piotr