  • 271. Data: 2022-01-15 03:30:55
    Temat: Re: bezprececensowy zamach na wolność
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-14, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Powiedzmy sobie szczerze, że szczpionka o takiej skuteczności w
    > normalnych warunkach nie zostałaby dopuszczona do obrotu jako nieskuteczna.

    Dopuściliby ale klarownie powiedzieliby gdzie ta skuteczność jest niska.

    --
    Marcin

  • 272. Data: 2022-01-15 07:25:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To jakby inna kategoria, nazwijmy, styl życia.

    Bo ja wiem czy inna.

    > A tu to prędzej jak
    > odmowa zastosowania uznanych za skuteczne procedur medycznych. Np. taka
    > odmowa przetoczenia krwi u coponiektórych wyznawców. Dziecko może
    > umrzeć, a ja się nie godzę.

    Procedura jest nieobowiązkowa, więc mogą skoczyć.

    > No niekoniecznie, ale widać coś na rzeczy jest, tak jak w przypadku
    > przetoczenia krwi i dziecka, bywa że sąd wydaje zgodę,

    Sąd może umieścić klienta w zakładzie i nie ma to teoretycznie nic
    wspólnego z ubezwłasnowolnieniem.

    > Cały czas wydaje się, że coś możnaby
    > tu rozważyć.

    Nie sądzę - przynajmniej nie w zgodzie z brzydkim słowem na ka.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 273. Data: 2022-01-15 07:31:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Co do transparentności to zasadniczo zgoda. Tylko tu problem jest
    > zapewne taki, że przeciętna Karyna wie przecież lepiej niż jakiś prof.
    > wirusolog.

    Dlatgo wymyślono coś takiego jak szczepienia obowiązkowe. I teraz
    pytanie - skoro to takie genialne, to czemu rząd z tego nie skorzystał
    za to utajnia umowy i przez dwa lata nie jest w stanie przepchnąć przez
    swój parlament ustawy o odszkodowaniach za nopy? No bo teraz szur ci
    powie, że jak załapiesz nopa to będzie to wyłącznie twój problem. I znów
    szur będzie miał rację. Świetnie:(

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 274. Data: 2022-01-15 07:41:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zaraz, to jakie szczepionki nie istnieją? To nie Twój komentarz?

    Kwiatka. To stwierdzenie to dezinformacja tworzona czasem przez co
    bardziej snobistycznych "proszczepionkowców". Że szczepionki nigdy nie
    chroniły przed zarażeniem. I to nawet jest prawda - bo "zarażenie" to
    fachowo przeniesienie patogenu na osobnika - czyli od tego są rękawiczki
    i maski (ale nie takie jak nosimy). Wykorzystują to, że w języku
    potocznym "zakażenie" czyli infekcja jest nazywana zarażeniem. Bo
    przecież mówisz, "zaraziłem się grypą" a nie "zakaziłem się grypą". No i
    w ten sposób manipulują, na przykład odpowiadając o zarażeniach na
    pytania o zakażenia, a co najzabawniejsze czasem sami się pomylą. Niby
    na ogół nie kłamią ale to jak z dowcipami fizyków wysyłających ludzi w
    drugą stronę, bo pytali przecież w jakim kierunku jest dworzec a nie oz
    zwrot. Formalnie prawda, tylko że jednak kłamstwo;)

    Więc:

    - szczepionki nie chronią przed zarażeniem - prawda, ale manipulacja.
    - szczepionki nie chronią przez zakażeniem - kłamstwo i ordynarny fejknius

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 275. Data: 2022-01-15 07:42:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Dopuściliby ale klarownie powiedzieliby gdzie ta skuteczność jest niska.

    Prawdę mówiąc nie sądzę... A nawet jesli to raczej bez refundacji.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 276. Data: 2022-01-15 12:18:57
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 15.01.2022 o 07:41, Shrek pisze:

    > Kwiatka. To stwierdzenie to dezinformacja tworzona czasem przez co
    > bardziej snobistycznych "proszczepionkowców". Że szczepionki nigdy nie
    > chroniły przed zarażeniem. I to nawet jest prawda

    I to nawet jest prawda, ale... jest dezinformacją.
    Piękne.

    Manipulacją jest podział na "snobistycznych proszczepionkowców" i
    "antyszczepionkowców", tak jakby nauka było kwestią ideologiczną.

> [...]
    > i maski (ale nie takie jak nosimy). Wykorzystują to, że w języku
    > potocznym "zakażenie" czyli infekcja jest nazywana zarażeniem.

    Stwierdzenie, że Ziemia ma kształt geoidy, to dezinformacja tworzona
    przez co bardziej snobistycznych "progeoidowców". I to nawet jest
    prawda... ale w języku potocznym ludzie mówią "okrągła", więc
    "progeoidowcy" sieją dezinformację i w ten sposób manipulują, więc też
    są szurami, tylko trochę innymi od płaskoziemców.
    Tak to ma działać?

    > Bo przecież mówisz, "zaraziłem się grypą" a nie "zakaziłem się grypą". No i
    > w ten sposób manipulują, na przykład odpowiadając o zarażeniach na
    > pytania o zakażenia,

    ...opowiadając o zarażaniach na pytania o zarażenia.
    Bo wiadomo, że jeżeli pytacz pyta o zarażenia, ale miał na myśli
    zakażenia i w kolejnym zdaniu pisze o zakażeniach, to wina odpowiadacza,
    że się nie domyślił, że pytacz nie rozróżnia i powinien wiedzieć, że to
    w tym pierwszym zdaniu chodziło o zakażenia, a nie w drugim o zarażenia.

    > a co najzabawniejsze czasem sami się pomylą.

    A co jeszcze zabawniejsze, że jak się pomylą (i co bardziej rozgarniętym
    muszą przyczynę tej pomyłki wyjaśniać i tłumaczyć przynajmniej dwa razy
    żeby dotarło i pomimo tego tłumaczenia, ta pomyłka nadal jest używana
    jako argument w dalszej dyskusji), bo ktoś namiesza w języku potocznym,
    to są takimi samymi szurami siejącymi dezinformację, co szury pierdolące
    głupoty o chipach w szczepionkach i twierdzący, że skoro teraz
    szczepionki mają mniejszą skuteczność na zakażenia, to znaczy, że
    naukowcy ich oszukali, bo przecież skoro teraz mają mniejszą
    skuteczność, to nigdy jej nie miały, bo naukowcy swoje bajdurzenia o
    skuteczności wyciągnęli z dupy, a nie z rzetelnie i zgodnie ze sztuką
    przyjętą w nauce przeprowadzonych badań. Ci głupi naukowcy przecież
    powinni od razu wiedzieć i uprzedzić ludzi, że będą potrzebne 3 (z
    dokładnością do piątego miejsca po przecinku) dawki przypominające w
    odstępie 5 (z dokładnością do piątego miejsca po przecinku) miesięcy, a
    spadek skuteczności będzie następował w tempie 0,07345% na godzinę (z
    dokładnością do piątego miejsca po przecinku). I u każdego człowieka
    identycznie (z dokładnością do piątego miejsca po przecinku). A skoro
    tak nie zrobili na samym początku, to się nie znają i oszukali ludzi.
    Więc to szury mają rację i są mądrzejsi od naukowców, bo przecież bez
    żadnych badań od razu wiedzieli, że szczepionka nie działa i nigdy nie
    działała.

    Boki zrywać.

    > - szczepionki nie chronią przed zarażeniem - prawda, ale manipulacja.

    Ziemia jest geoidą - prawda, ale manipulacja.
    Strasznych czasów dożyliśmy, w których pisanie prawdy nazywane jest
    manipulacją tylko dlatego, że ludzie w potocznym języku nie odróżniają
    geoidy od globusa stojącego w sali do geografii w szkole podstawowej.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 277. Data: 2022-01-15 13:22:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Problem jest równie wielki ze stwiedzeniem co jest NOP.
    > Tu, proszę:
    > https://www.pzh.gov.pl/serwisy-tematyczne/niepozadan
    e-odczyny-poszczepienne-covid-19/

    > W głowę zachodzę, jak się komuś udało stwierdzić przy tych cięższych,
    > rzadkich przypadkach, o które właśnie jest tyle szumu, że te to NOP,
    > skoro bez szczepienia też w populacji się zdarzają i to zapewne
    > częściej. Masz pomysł?

    Jakbym ja się miał brać za takie badanie, to bym na osi czasu układał
    chwilę szczepienia i chwilę niepożądanego odczynu, a potem patrzył, czy
    w jakimś określonym odcinku jest wyraźna górka.

    Po za tym trzeba by zbadać procentowy udział zaszczepionych i
    niezaszczepionych oraz przeprowadzić testy statystyczne na ile jest to
    istotne. Bo powiedzmy, jeśli będzie więcej zaszczepionych kobiet, niż
    mężczyzn, a zaszczepienie nie będzie miało związku z odczynem, to
    udowodnimy, że kobiety na odczyn są bardziej narażone.

    > Co do transparentności to zasadniczo zgoda. Tylko tu problem jest
    > zapewne taki, że przeciętna Karyna wie przecież lepiej niż jakiś prof.
    > wirusolog.

    Moim zdaniem jedynym, w czym antyszczepionkowcy mają faktycznie rację,
    to na chwilę obecną nikt, ani Karyna, ani profesor tak naprawdę na pewno
    nic nie wiedza. Pozostaje intuicja, z tym, że ja jakoś tak wewnętrznie
    wolę zaufać intuicji profesora, niż Karyny - choć rozumiem, ze ktoś inny
    może mieć inny pogląd na tę kwestię.

    --
    Robert Tomasik

  • 278. Data: 2022-01-15 18:22:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2022 o 12:18, Kviat pisze:

    > I to nawet jest prawda, ale... jest dezinformacją.
    > Piękne.

    Oczywiście - podobnie jak stwierdzenie ministra sprzed miesiąca, że
    wśród zgonów zaszczepionych jest jedynie 5% (od początku szczepień)
    podczas aktualnie gdy było około 25%. Obecnie jest 11,7% (od początku
    szczepień). Czy to znaczy że udział zasczepionych w zgodna wzrósł ponad
    dwukrotnie - no niby tak, ale kurwa nie do końca;) Taka sama manipulacja
    jak z liczeniem od początku szczepień. No albo jak wysyłanie ludzi
    pytających w jakim kierunku na dworzec w drugą stronę. Niby z fizycznego
    punktu widzanie prawda, ale jednak w sumie kłamstwo.

    > Manipulacją jest podział na "snobistycznych proszczepionkowców" i
    > "antyszczepionkowców", tak jakby nauka było kwestią ideologiczną.

    Bo przecież jest:P

    > Stwierdzenie, że Ziemia ma kształt geoidy, to dezinformacja tworzona
    > przez co bardziej snobistycznych "progeoidowców".

    Dokładnie tak. Jakbyś twierdził w dyskusji na temat płaskości ziemi, że
    ziemia nie jest kulista (bo geoida jednak kulą nie jest) to byłaby to po
    prostu manipulacja.

    A zacytować cię?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 279. Data: 2022-01-15 21:47:05
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 15.01.2022 o 18:22, Shrek pisze:

    > Dokładnie tak.

    Piękne.
    Nie ma już nadziei dla ludzkości :P

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 280. Data: 2022-01-15 22:42:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2022 o 21:47, Kviat pisze:

    > Piękne.
    > Nie ma już nadziei dla ludzkości :P

    Ale wiesz, że tendencyjne przycinanie cytatów to też manipulacja? :P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.