  • 21. Data: 2011-08-22 18:36:20
    Temat: Re: bezprawne uzytkowanie garazu
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Ale podaj jakas podstawe prawna.

    wszystko chcesz na tacy?
    nie ma tak latwo. kolega Ci napisal to i tamto, poczytaj i pokombinuj a jak
    dalej bedzie problem to napisz do mnie maila to podam Ci telefon do ojca i
    sobie pogadasz.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 22. Data: 2011-08-22 18:47:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j2u7jk$qjg$1@news.onet.pl>,
    "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> wrote:

    > wszystko chcesz na tacy?

    Aha.
    Co w tym zlego?
    Albo wiesz albo nie wiesz...

    > nie ma tak latwo. kolega Ci napisal to i tamto, poczytaj i pokombinuj a jak
    > dalej bedzie problem to napisz do mnie maila to podam Ci telefon do ojca i
    > sobie pogadasz.

    Ale to nie ja tu jestem strona...

    TA

  • 23. Data: 2011-08-22 21:46:30