  • 31. Data: 2012-05-11 23:43:03
    Temat: Re: bezprawne pozbawienie wolnosci
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 23:17:08 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > To z tego, że mamy demokrację i to nie przejdzie - opór byłby znacznie
    > większy, niż ta dziamgocząca dziś wokół sejmu garstka.

    Acha, zamiecmy pod dywan, pozniej jakos to bedzie...

    > Och?

    Dokladnie. Emerytura ma zapewnic przezycie ludzi, ktorzy juz nie pobieraja
    wynagrodzenia.

    > Ja piszę o realiach. Ty o utopii śmierdzącej mi na milę oszołomstwem
    > godnym JKM.

    Niestety, nie masz bladego pojecia o ekonomii.

    > VAT na 50%? Przepisy unijne nie pozwalają.

    Tyle nie potrzeba nawet po zlikwidowaniu podatku dochodowego (tez by sie
    przydalo).

    > Kłopot jest z już istniejącymi bezrobotnymi. Ty chcesz dorzucić nowych i
    > zlikwidować "firmę", która bezrobotnymi się zajmuje.

    No i? Jeden pracownik ZUS kosztuje ok 8tys miesiecznie. Ile kosztuje
    bezrobotny?

    > To nie tyle odkładanie problemu na potem, tylko stopniowe jego
    > rozwiązywanie.

    Bzdura. To nie zadne rozwiazywanie, tylko przerzucanie rosnacego problemu
    na przyszle pokolenia.

    > Na prawdę nie zrozumiałeś?? Wow...
    >
    > Ten bagaż "wysysa" pieniądze.

    Wiec produkujmy coraz wiekszy bagaz. Zaiste rozwiazanie godne geniusza:)

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 32. Data: 2012-05-11 23:45:49
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 23:18:28 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Nie, z definicji ma dać się przeżyć, nie widzisz różnicy ?

    Nie drazmy niuansow lingwistycznych.

    > Ma dać z tego samego co i dzisiaj.

    Czyli gowno.
    Ludziska, przeciez jestescie nieglupi. A to jest wyliczenie na poziomie
    podstawowki. Z pustego i Salomon nie naleje!

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 33. Data: 2012-05-12 00:02:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.05.2012 23:43, KRZYZAK pisze:

    > Acha, zamiecmy pod dywan, pozniej jakos to bedzie...

    Ty proponujesz rozwalić dom i zacząć budować od nowa w samym środku zimy.

    > Dokladnie. Emerytura ma zapewnic przezycie ludzi, ktorzy juz nie pobieraja
    > wynagrodzenia.

    Jesteś chyba jedyną osoba na świecie, która tak rozumie słowo "emerytura".

    Bliższa twojej koncepcji jest renta.

    > Niestety, nie masz bladego pojecia o ekonomii.

    Fakt. Mam znacznie lepsze. Ty, podobnie te stada populistów przed
    sejmem, mają blade. Bardzo blade.

    > Tyle nie potrzeba nawet po zlikwidowaniu podatku dochodowego

    Udowodnisz? Poza tym limit jest znacznie niżej.

    > (tez by sie przydalo).

    Wiele rzeczy by się przydało. Np. osiągnąć pokój na świecie. Sposób jest
    bardzo prosty - wystarczy, że wszyscy ludzie zachowywaliby się rozsądnie...

    > No i? Jeden pracownik ZUS kosztuje ok 8tys miesiecznie. Ile kosztuje
    > bezrobotny?

    Ale z tych 8 tysięcy odchodzi sporo na podatki, składki, ktoś sobie na
    takim urzędniku zarobi... A na bezrobotnym? Same wydatki i zero zwrotu
    do systemu ekonomicznego.

    > Bzdura. To nie zadne rozwiazywanie, tylko przerzucanie rosnacego problemu
    > na przyszle pokolenia.

    Przerzuceniem problemu na przyszłe pokolenia było w ogóle wprowadzenie
    takiego systemu emerytalnego. Systemu działającego notabene w dużej
    części świata, nie tylko w Polsce. Tylko wtedy miało to sens, bo po
    wojnie, która zniszczyła gospodarki i zabiła duży odsetek populacji,
    sytuacja gospodarcza mogła się już tylko poprawiać a populacja rosnąć.

    Teraz mamy żonglerkę, z której trzeba wychodzić stopniowo wieloma
    niepopularnymi ale stosunkowo łagodnymi krokami. Alternatywą, która
    m.in. ty proponujesz, jest upuszczenie wszystkiego na raz i zaczęci od nowa.

    > Wiec produkujmy coraz wiekszy bagaz. Zaiste rozwiazanie godne geniusza:)

    Jaki większy? Miej dożyje - mniej obciąży. Podnieś wiek emerytalny do
    np. 85 lat i można będzie obiecać luksusowe emerytury...

  • 34. Data: 2012-05-12 00:25:09
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 12 May 2012 00:02:18 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > wojnie, która zniszczyła gospodarki i zabiła duży odsetek populacji,
    > sytuacja gospodarcza mogła się już tylko poprawiać a populacja rosnąć.

    Ano wlasnie. A tak juz nie ma i nie bedzie. Reszta jutro bo ide w kimono:)

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 35. Data: 2012-05-12 02:08:30
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-05-11 23:45, Użytkownik KRZYZAK napisał:

    > Nie drazmy niuansow lingwistycznych.

    A po polsku ?

    > Czyli gowno.
    > Ludziska, przeciez jestescie nieglupi. A to jest wyliczenie na poziomie
    > podstawowki. Z pustego i Salomon nie naleje!

    Nie z pustego a z dzisiejszych składek.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2012-05-12 08:30:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-11 21:01, Andrzej Lawa pisze:

    > Och, pewnie - są alternatywy... Można np. przyciąć wysokość emerytur.
    > Można wywołać wojnę z jakimś afrykańskim krajem, wygrać, założyć tam
    > kolonię, a mając większe "liebensraum" zadziałać nad wzrostem populacji.
    > Kiedyś taki inny konus próbował tego wariantu.

    Przede wszystkim można zrezygnować z państwowych emerytur. Aby różni
    pożyteczni idioci nie gardłowali, że ludzie będą umierać na śmietnikach,
    wystarczy podwyższyć wiek emerytalny do 90 lat. Na to nas stać. Skoro
    podniesienie wieku 65-67 nie spowoduje "umierania na śmietniku", to i
    dalsze zwyżki są możliwe.

    > A może ty masz jakiś genialny pomysł? Zaznaczam - taki, który nie tylko
    > rozwiąże ten problem, ale także (1) jest realny oraz (2) nie spowoduje
    > innych drastycznych skutków ubocznych.

    Metoda salami - co roku podwyższamy wiek emerytalny o 1 rok aż do
    całkowitego rozwiązania problemu :)

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2012-05-12 08:33:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-05-11 22:47, KRZYZAK pisze:
    > Gowno zalatwia. Przesuwa krach o kilka lat.

    Nie przesuwa, bo krach to kwestia kilku kolejnych lat, kiedy wyższy wiek
    jeszcze nie będzie obowiązywał w pełni.

    To się dzieje na naszych oczach. Firmy w UK, emigracja, szara strefa.
    Bardzo dobrze, chciałbym aby moje dzieci żyły już w normalnym ustroju.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2012-05-12 14:57:07
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał

    > Likwidacja skladek emerytalnych i emerytura panstwowa na poziomie
    > minimum socjalnego, taka sama dla wszystkich.

    Czy to jest oficjalne stanowisko PiS czy przepisałeś się do WKP(b)?

  • 39. Data: 2012-05-12 14:59:10
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał

    > Emerytura to nie wynagrodzenie za pracowitosc.

    ...a żołądki wszyscy mają jednakowe.
    Wiemy. Pamiętamy.

  • 40. Data: 2012-05-12 15:53:27
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2012-05-11 19:45, Andrzej Lawa pisze:

    > A masz jakieś wsparcie?
    >
    > Na razie można powiedzieć, że protestuje garstka politycznych
    > oportunistów w orszaku niemających nic lepszego do roboty.

    maja tylko na koszt pracodawcy wybrali się pokazać przed kamerą TV w
    Warszawce.

    Zabrać dotacje na związki niech utrzymują się z własnych składek i
    będzie porządek.

    > Może jakby więcej ludzi się wzięło za pracę, to podniesienie wieku
    > emerytalnego nie byłoby koniecznie.

    tak właśnie, gdyby ta banda krzykaczy z przed sejmu i z przed pałacu
    prezydenckiego z taką zawziętością zabrała się za pracę to nie trzeba by
    wieku emerytalnego podnosić

    Icek