  • 1. Data: 2007-10-19 18:35:29
    Temat: baza danych icd9
    Od: "Anka" <b...@m...pl>

    Witam,
    Istnieje takie cos jak ogolnodostepna baza icd9. Są to kody medyczn ei ich
    opisy. Klient poporsił mnie o sciagniecie tej bazy danych od nfz i
    przygotowanie jej w pliku excela.

    Czy takie działanie jest w pełni legalne? W końcu to nie jego baza, ani
    moja.
    Czy on moze ja sobie wykorzystywac na stornie w ogole?

    --
    pozdrawiam
    Krzysiek 'Kyo'

  • 2. Data: 2007-10-19 18:36:38
    Temat: Re: baza danych icd9
    Od: "Krzysiek Kyo" <b...@m...pl>

    Rozdwojenie jaźni spowodowało współużytkowanie kompa ;)

    --
    pozdrawiam
    Krzysiek 'Kyo'

  • 3. Data: 2007-10-19 19:02:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Anka wrote:
    > Witam,
    > Istnieje takie cos jak ogolnodostepna baza icd9.

    Gdzie?

  • 4. Data: 2007-10-19 19:20:39
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Anka wrote:

> [...]
    > moja.
    > Czy on moze ja sobie wykorzystywac na stornie w ogole?

    Patrz podobny wątek "bazy danych - wyciąganie opisów" (http://tiny.pl/1src).
    Wyszło na to że to średnio legalne.

    Z drugiej strony dane w NFZ to są dane urzędowe, więc może się rządzą ciutkę
    innymi prawami?.

    p. m.

  • 5. Data: 2007-10-19 20:35:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mvoicem wrote:

> [...]
    > Wyszło na to że to średnio legalne.
    >
    > Z drugiej strony dane w NFZ to są dane urzędowe, więc może się rządzą ciutkę

    ICD9 nie są danymi NFZ. To ogólnoświatowa klasyfikacja rozpoznań
    chorobowych.
    Samo ICD9 chronione nie jest, tylko, że ich istniejące opracowania już
    tak i tu właśnie jest pies pogrzebany.
    Dlatego pytałem gdzie jest ogólnodostepne opracowanie ICD9.