  • 71. Data: 2010-08-05 22:02:30
    Temat: Re: barter uhh pracowniczy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i3cpp2$534$1@news.onet.pl Student <a...@o...pl> pisze:

    > Co za durny kraj, a jeśli sam sobie pomaluję farbą ścianę ?
    > Co jeśli ścianę pomaluje mój brat ?
    > Co jeśli ścianę pomaluje mój daleki kuzyn ?
    > Co jeśli ścianę pomaluje mi kolega z podstawówki ?
    > Co jeśli ścianę pomaluje mi gościu, którego poznałem na przystanku
    > autobusowym ?
    > Co jeśli ścianę pomalują studenci, którzy wynajmują sobie wynajmowane
    > mieszkanie farbą właściciela ?
    Co za durne pytania - będziesz miał pomalowaną ścianę oczywiście.

    > Pewnie, można sprowadzić wszystko do absurdu. Albo wynająć dobrego
    > prawnika ... :(.
    Tu?!

    --
    Jotte

  • 72. Data: 2010-08-06 06:14:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Icek pisze:

    > zjada, zakopuje. Pisz jak chcesz.
    >
    > np. placi za samoloty poza krajem. Pieniadze zaczynaja krazyc w krwioobiegu
    > poza naszym krajem.

    Problem w tym, że prywatni ludzie też kupują importowane rzeczy.

  • 73. Data: 2010-08-06 06:16:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Smok Eustachy pisze:
    > Dnia Thu, 05 Aug 2010 13:07:17 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
    > /..../
    >>
    > A za uczciwą robotę by się nie mogli wziąć? Autostrad nie ma itp.

    Kto za to zapłaci? Przez "to" mam na myśli nie tylko ich pensje, ale
    pokrycie kosztów spartolenia przez ludzi bez kwalifikacji ni
    predyspozycji do takiej pracy.

    Zawsze i wszędzie
    Jak było tak będzie

    ;-/

  • 74. Data: 2010-08-06 13:00:10
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Pelna zgoda. Tyle, ze to raczej problem racjonalizacji wydatków
    publicznych,
    > zablokowania ich rozlazenia sie do potwornych i dziwacznych rozmiarów, a
    nie
    > argument, aby podatki zlikwidowac calkiem.

    ale nikt nie pisal, zeby wszystkie podatki zlikwidowac calkowicie.

    Podatki sa potrzebne bo system trzeba utrzymac. Zapewnione przez Panstwo
    powinny byc policja. Reszta moze byc smialo finansowana (przy ew minimalnym
    udziale czy zabezpieczeniu Panstwa) przez sektor prywatny

    Czemu koszt dojazdu karetki, strazy pozarnej czy nawet policji nie jest
    finansowany z OC sprawcy ? Czemu barierki na autostradzie fiannsowane jest
    przez zarzadce drogi a nie z OC sprawcy ?

    Wlasciciel obiektu powinien pokrywac koszty akcji ratunkowych jezeli byl
    winny zaistnialej sytuacji. Jakby to poprawilo nagle budzety np. strazy czy
    pogotowia ?

    Czemu nauczyciel idzie na przedwczesna emeryture ? Bo glos traci i nie ma
    sily zadawac sie z uczniami ? Niech zajmie sie obsluga biblioteki szkolnej,
    pomaga utrzymac pomoce naukowe w dobrym stanie, przygotuje jakis pokaz
    naukowy dla uczniow, zajmie sie papierkowa robota (np. sprawdzaniem prac -
    do tego chyba nawet pylica nie przeszkadza)

    Jak gornik nie moze pracowac pod ziemia to go na emeryture. Czemu nie wydaje
    latarek lub pracuje gdzies "na ziemi" w gornictwie

    Czemu jak policjant ma nadcisnienie to dostaje dozywotnio rente.
    Nadcisnienie nie wyklucza pracy w innej pracy np. biurowej. Niech wklikuje
    mandaty do komputera albo pracuje na dyzurce i przyjmuje interesantow.
    Przeprowadza przesluchania, obsluguje poczte, prowadzi skladzik broni, dba o
    stan techniczny pojazdow (myjnia, OC, badania techniczne, przeglady).

    Icek

  • 75. Data: 2010-08-06 13:06:17
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Problem w tym, że prywatni ludzie też kupują importowane rzeczy.

    hmm, idac tym tropem mozna uznac, ze gdybysmy oddawali wszystkie zarobione
    pieniadze do kasy panstwa to tez bysmy sie rozwijali i zarabiali wiecej ??

    Osoba (fizyczna badz prawna) dazy do maksymalizacji swoich dochodow. Jezeli
    mozesz zarobic jeszcze 500 zlotych wiecej robiac cos ponad swoje 8h w pracy
    to jest szansa, ze to zrobisz. Masz wybor, mozesz ale nie musisz.

    Jezeli wiesz, ze zarobisz 500 zlotych wiecej i wszystko skonsumuje panstwo
    to stwierdzisz "mam to w dupie, nie robie".

    Im wiecej pracujesz na panstwo tym mniej chcesz robic zeby panstwo jeszcze
    wiecej dostalo.

    Juz teraz panstwo zabiera wiecej niz polowe naszych zarobkow (poczynajac od
    zusu w czesci pracodawcy i pracownika, podatku dochodowego, podatku VAT,
    oplat dodatkowych - parapodatkow i innych).

    Osoba im wiecej zarobi tym wiecej z tych pieniedzy wyda. Jak nie bedzie sie
    bal (ostroznosc mam na mysli) to wyda to szybciej.

    Icek

  • 76. Data: 2010-08-06 13:51:55
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 06 Aug 2010 08:16:44 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
    /.../

    > Kto za to zapłaci? Przez "to" mam na myśli nie tylko ich pensje, ale
    > pokrycie kosztów spartolenia przez ludzi bez kwalifikacji ni
    > predyspozycji do takiej pracy.

    Za pensje to inwestor a za spartolenie oni sami. Sierotki nic nie umieją
    pożytecznego biedactwa.

  • 77. Data: 2010-08-06 17:02:37
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i3e1eu$9vs$1@news.net.icm.edu.pl Smok Eustachy
    <s...@w...pl> pisze:

    > Jak oszczędzasz i zamiast jechać biegniesz za tramwajem to masz przychód
    > 2.50 i od tego płacisz podatek.
    > Jak biegniesz za taksówka to masz przychód 25 zł i od tego podatek.
    O w mordę...
    Więc jak się cały czas jeździ rowerem, to się można finansowo wykończyć.

    --
    Jotte

  • 78. Data: 2010-08-06 20:24:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i3dq9h$tda$1@news.onet.pl SQLwiel <n...@o...pl> pisze:

    > Ależ - można!
    > To się nazywa "wynagrodzenie w naturze" i podlega normalnemu
    > opodatkowaniu.
    Nieprawda. Podlega szczególnym zasadom opodatkowania.
    Proszę sobie poczytać.
    http://www.vat.pl/w_naturze_wynagrodzenia_2346.php

    --
    Jotte

  • 79. Data: 2010-08-06 23:56:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Icek pisze:

    > Czemu koszt dojazdu karetki, strazy pozarnej czy nawet policji nie jest
    > finansowany z OC sprawcy ? Czemu barierki na autostradzie fiannsowane jest
    > przez zarzadce drogi a nie z OC sprawcy ?

    A dasz głowę, że zawsze będzie sprawca i zawsze da się go odnaleźć?
    [ciach]
    > Jak gornik nie moze pracowac pod ziemia to go na emeryture. Czemu nie wydaje
    > latarek lub pracuje gdzies "na ziemi" w gornictwie

    W charakterze...?

    > Czemu jak policjant ma nadcisnienie to dostaje dozywotnio rente.
    > Nadcisnienie nie wyklucza pracy w innej pracy np. biurowej. Niech wklikuje
    > mandaty do komputera albo pracuje na dyzurce i przyjmuje interesantow.

    LOL

    Może tak byś przestał pisać o czymś, o czym ewidentnie nie masz pojęcia?

    Oooch, żeby tak była możliwość uwięzienia ciebie na dwa tygodnie na
    stanowisku dyżurnego w jakimś niedużym komisariacie.

    Patrząc na bzdurki, jakie wypisujesz - wątpię, żebyś to przeżył bez
    ciężkiej traumy ;->

  • 80. Data: 2010-08-07 00:03:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Icek pisze:

    > hmm, idac tym tropem mozna uznac, ze gdybysmy oddawali wszystkie zarobione
    > pieniadze do kasy panstwa to tez bysmy sie rozwijali i zarabiali wiecej ??

    Ty może lepiej nie choć za tropem, bo przy twoim antytalencie do tego
    tropiąc królika omyłkowo schwytasz stadko dzików i nie przeżyjesz tej
    pomyłki ;->

    > Osoba (fizyczna badz prawna) dazy do maksymalizacji swoich dochodow. Jezeli

    To tylko pół prawdy. Czyli całe kłamstwo ;->

> [...]
    > Jezeli wiesz, ze zarobisz 500 zlotych wiecej i wszystko skonsumuje panstwo
    > to stwierdzisz "mam to w dupie, nie robie".

    Stawka 100%? Gdzie taką znalazłeś?

    [ciach]

    > Osoba im wiecej zarobi tym wiecej z tych pieniedzy wyda. Jak nie bedzie sie
    > bal (ostroznosc mam na mysli) to wyda to szybciej.

    Pytanie: na co wyda? Osoby prywatne mają mniej-więcej taki sam talent do
    decyzji idiotycznych, kantowania, kombinowania i kupowania zagranicznych
    gówien oraz gier hazardowych, co politycy co się do koryta dorwali.