  • 41. Data: 2010-08-05 10:27:28
    Temat: Re: barter uhh pracowniczy
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4c5a9141$...@n...home.net.pl...

    > Od małego kroku :-P

    a pisac mozesz zaczac z lewej albo z prawej strony, ale stawiajac/piszac
    mala, wzglednie wielka/duza litere, a nie z malej litery

  • 42. Data: 2010-08-05 10:33:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Co do reszty... w sumie się zgadzam, tylko czy by się likwidacja tego
    > podatku sprawdziła? Teoretycznie przy większych dochodach (bez podatku)
    > ludzie by mogli więcej wydać, więc i tak podatki by zostały pobrane,
    > może nawet wyższe (dochodowy 19% a VAT 23%). Z drugiej strony -
    > sprzyjałoby to gromadzeniu kapitału i zwiększaniu podziałów społecznych.
    > Ryzykowny eksperyment. Ktoś go przeprowadzał? ;)

    Mam przeczucie graniczące z pewnością, że podatek dochodowy jest
    zarówno dla budżetu, jak i ogólnie, niekorzystny.

    Przede wszystkim od dochodów budżetu z tytułu podatku dochodowego
    należałoby odjąć wszelkich emerytów, urzędników i pozostałą budżetówkę.
    Zostanie niewiele.

    Dzieciaci podatnicy często podatek sobie nawet zerują.

    I nagle się okaże, że dla głupich kilku miliardów podatku
    utrzymujemy aparat kontrolny, który kosztuje więcej, a ponadto - czego
    nie widać - generujemy zbędne koszty u dziesiątek milionów zwykłych
    podatników i firm (koszty ustalania ile kto zarobił, toczenia sporów co
    jest, a co nie jest przychodem/kosztem uzyskania itp.), a zdolni
    prawnicy, zamiast bronić morderców lub wykonywać inne pożyteczne
    czynności :) myślą nad tym, co zrobić, aby zapłacić jeszcze mniej podatku.

    --
    Liwiusz

  • 43. Data: 2010-08-05 10:33:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości grup dyskusyjnych:4c5a9141$...@n...home.net.pl...

    > a pisac mozesz zaczac z lewej albo z prawej strony, ale stawiajac/piszac
    > mala, wzglednie wielka/duza litere, a nie z malej litery

    Mogę też pisać "kartofel", a nie tylko "ziemniak" :-P

  • 44. Data: 2010-08-05 10:42:51
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4...@n...home.net.pl...

    > Mogę też pisać "kartofel", a nie tylko "ziemniak" :-P

    pewnie, ale jesli komus zaczynasz cos wypominac, to sam sie pilnuj czy tez
    nie popelniasz bledow

  • 45. Data: 2010-08-05 10:43:37
    Temat: Re:[ot] wielką literą?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=2991

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 46. Data: 2010-08-05 10:45:54
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-08-05 12:33, Liwiusz pisze:
> [...]
    > bronić morderców lub wykonywać inne pożyteczne czynności :) myślą nad
    > tym, co zrobić, aby zapłacić jeszcze mniej podatku.

    Ależ...
    Pomijasz bardzo istotne aspekty - wszak dzięki temu miliony ludzi mają
    "pracę", są zarejestrowani, odprowadzają ZUSy SRUSy i inne haracze, są
    zależni od systemu (system wymyśli, a oni w podskokach biegną to
    realizować - nie chciałbyś mieć takiej władzy?), wszystko jest "mane
    tekel fares", a obywatele (nasz naród jak Lawa) nie wyobrażają sobie
    egzystencji poza opiekuńczymi skrzydłami KJM państwa...
    Coś mi się wydaje, że Ty chyba godzisz w podstawy ustroju... :)

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 47. Data: 2010-08-05 10:50:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości grup dyskusyjnych:4...@n...home.net.pl...

    > pewnie, ale jesli komus zaczynasz cos wypominac, to sam sie pilnuj czy
    > tez nie popelniasz bledow

    Ale to nie jest błąd, tylko najwyżej kontrowersja - z powodu pochodzenia
    takiej formy.

  • 48. Data: 2010-08-05 10:51:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 5 Aug 2010, Smok Eustachy wrote:

    > Jak oszczędzasz i zamiast jechać biegniesz za tramwajem to masz przychód
    > 2.50 i od tego płacisz podatek.
    > Jak biegniesz za taksówka to masz przychód 25 zł i od tego podatek.

    Na szczęście *chwilowo* "robienie dla siebie" nie jest *jeszcze*
    opodatkowane. Ale jak takie pomysły utrwalą się (najpierw przez
    dowcipy) to kto wie... :>

    pzdr, Gotfryd

  • 49. Data: 2010-08-05 10:55:02
    Temat: Re: Re:[ot] wielką literą?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i3e4kk$qaa$...@n...onet.pl...

    > http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=2991

    to ze niektorzy "karkuluja", albo sie "huźdają" nie oznacza, ze mamy na to
    przymykac oko ;)

  • 50. Data: 2010-08-05 10:55:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4...@n...home.net.pl...

    > Ale to nie jest błąd, tylko najwyżej kontrowersja

    jak dla kogo :)