  • 11. Data: 2009-10-21 14:32:36
    Temat: Re: bankowy tytul egzekucyjny
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 21 Paź, 15:59, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Tak, zapisze, przy czym później taki pracownik co Cię wkręcił może
    > odpowiadać karnie. Albo ktoś, kto Cię wkręcił, czyli np. podrobił podpis
    > na umowie kredytowej.

    Super, to mozna sobie wyobrazic zew kredyt moze byc na tyle wysoki, ze
    przekracza posiadany przeze mnie majatek. Urzednik bankowy dzialal w
    dobrej wierze, a osoba ktora wyludzila kredyt jest nie do namierzenia.
    I co wtedy, nie mam srodkow, aby sie bronic i zgodnie z prawem mam
    zabrane to co mam, tylko dlatego ze ktos znal moj pesel?

  • 12. Data: 2009-10-21 14:37:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    VoyteG pisze:

> [...]
    > I co wtedy, nie mam srodkow, aby sie bronic i zgodnie z prawem mam
    > zabrane to co mam, tylko dlatego ze ktos znal moj pesel?

    Chwalisz się, czy się żalisz? :)

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2009-10-21 14:44:39
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 21-10-2009 o 16:32:36 VoyteG <V...@h...com> napisał(a):

> [...]
    > I co wtedy, nie mam srodkow, aby sie bronic i zgodnie z prawem mam
    > zabrane to co mam, tylko dlatego ze ktos znal moj pesel?

    Zawsze "bogaty" miał i będzie miał bata na "biednego".
    Po prostu taka jest rzeczywistość i zamiast się żalić trzeba samemu stać
    się bogatym :)

    --
    Tomek

  • 14. Data: 2009-10-21 14:51:05
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 21 Paź, 16:37, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Chwalisz się, czy się żalisz? :)

    zastanawiam sie co moze sie stac, kiedy moj, czy twoj pesel wyda ktos
    przez niedbalstwo - chociazby urzednik, ktory zgodnie z prawem zrobil
    kopie dowodu osobistego i przez pomylke kopia zostala wyrzucona.
    nastepnie przedostala sie w niepowolane rece. i nagle... komornik wraz
    z nakazem zapłaty niespłaconego kredytu plus odsetki - przyjmijmy 3 x
    wielkosc majatku. co wtedy? zanim dojdą do końca opisane wyzej
    sugestie, juz dawno caly majatek zostanie zlicytowany, mimo ze jest
    oczywista pomyłka!

  • 15. Data: 2009-10-21 14:56:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    VoyteG pisze:

> [...]
    > wielkosc majatku. co wtedy? zanim dojdą do końca opisane wyzej
    > sugestie, juz dawno caly majatek zostanie zlicytowany, mimo ze jest

    Tak naprawdę problemem nie jest tutaj znajomość peselu, tylko
    nieuczciwość pracowników banku.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2009-10-21 15:09:21
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 21 Paź, 16:56, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > VoyteG pisze:

    >    Tak naprawdę problemem nie jest tutaj znajomość peselu, tylko
    > nieuczciwość pracowników banku.

    Na grupie, gdzie zaraz padnie haslo, a jak udowodnisz, ze ktos dzialal
    w zlej wierze...
    Poza tym, co z tego jak udowodni, to i nawet postepowanie w sadzie
    zakonczy sie wtedy, kiedy majatek juz dawno bedzie zlicytowany... i
    stad pytanie, jak sie przed tym bronic?

  • 17. Data: 2009-10-21 16:56:08
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    VoyteG pisze:

    > zastanawiam sie co moze sie stac, kiedy moj, czy twoj pesel wyda ktos
    > przez niedbalstwo - chociazby urzednik, ktory zgodnie z prawem zrobil
    > kopie dowodu osobistego

    Zgłaszaz się do prokuratury ... postępowanie grafologiczne -
    nieznani sprawcy, i jesteś czysty.

    6008

  • 18. Data: 2009-10-21 17:04:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Rafał "SP" Gil pisze:

    > Zgłaszaz się do prokuratury ... postępowanie grafologiczne - nieznani
    > sprawcy, i jesteś czysty.

    Czysty to już będziesz wcześniej, jak Ci komorni wszystko zajmie,
    albo zabezpieczy :)

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2009-10-21 22:28:44
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Czysty to już będziesz wcześniej, jak Ci komorni wszystko zajmie, albo
    > zabezpieczy :)

    Teoria to nie praktyka ;)
    Teoretycznie morda miała mnie dziś nie boleć ;)

    6008

  • 20. Data: 2009-10-21 22:41:50
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    "Rafał \"SP\" Gil"
    > Teoria to nie praktyka ;)
    > Teoretycznie morda miała mnie dziś nie boleć ;)

    Żona, kochanka, sąsiad czy żul? ;)

    SebaeL
    --
    http://www.banery-reklamowe.net.pl