  • 11. Data: 2006-11-01 11:52:03
    Temat: Re: bankowy problem
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" napisał
    > Niech ktoś sprostuje jak coś pokręciłem.

    Tak, jest jeden problem, ta osoba niczego sobie nie przywłaszczyła.

    --
    PAVEL

  • 12. Data: 2006-11-01 12:19:11
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    zenek napisał(a):
    > Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A może po prostu zgłosić sprawę na Policję ? Ostatecznie ktoś tam się
    > wzbogacił bezpodstawnie.

    Tylko co do tego ma policja skoro to sprawa cywilna, nie karna?

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2006-11-01 12:22:28
    Od: Tomek <t...@w...pl>

    PAVEL napisał(a):
    > Użytkownik "Paweł Sakowski" napisał
    > Tak, jest jeden problem, ta osoba niczego sobie nie przywłaszczyła.

    Niekonieczne... odmowa zwrotu w tym wypadku może wyczerpywać znamiona
    przywłaszczenia.
    http://pl.wikibooks.org/wiki/Prawo_karne:_Przyw%C5%8
    2aszczenie

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2006-11-01 12:34:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PAVEL wrote:
    > Użytkownik "Paweł Sakowski" napisał
    >
    > Tak, jest jeden problem, ta osoba niczego sobie nie przywłaszczyła.

    Tylko cudze pieniądze...

  • 15. Data: 2006-11-01 13:50:54
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" napisał

    > Niekonieczne... odmowa zwrotu w tym wypadku może wyczerpywać znamiona
    > przywłaszczenia.

    no ale ona przecież nie odmawia zwrotu!

    --
    PAVEL

  • 16. Data: 2006-11-01 13:51:20
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał

    > Tylko cudze pieniądze...

    czyżby?

    --
    PAVEL

  • 17. Data: 2006-11-01 13:54:19
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    PAVEL wrote:

    > no ale ona przecież nie odmawia zwrotu!

    Odmawia, cyt: "aby ten kase mu oddal. Bank odpisal, ze Pan X nie wyraza
    na to zgody...".

    -------------------+
    -------------------+

  • 18. Data: 2006-11-01 17:20:00
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    > Odmawia, cyt: "aby ten kase mu oddal. Bank odpisal, ze Pan X nie wyraza
    > na to zgody...".

    aha, w tym kontekcie tak, wydawało mi się, że nie wyraża zgody na ujawnienie
    swoich danych, mea culpa, przepraszam. W takim razie masz rację.

    --
    PAVEL

  • 19. Data: 2006-11-01 18:46:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Sama nie trafi. A co odp. organom powiesz? Że chciałbyś kogoś pozwać,
    > ale nie wiesz kto to jest? W najlepszym razie będą współczuć.

    zglaszsz sprawe, akogo ewentualnie pozwac to oni musza ustalic, to ich
    obowiazek

  • 20. Data: 2006-11-01 20:36:14
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    PAVEL napisał(a):
    > Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał
    >
    > Banku to nic nie obchodzi, zrobił przelew zgodnie z poleceniem. Teraz możesz
    > dochodzić zwrotu nienależnego świadczenia od tego, kogo rachunek bankowy
    > został uznany tą kwotą.

    na razie osoba ta nie jest znana, bo bank jej danych nie ujawni, zatem
    pozostaje zgloszenie sprawy na policje, prokuraturze bank nie moze odmowic

    pozdr.
    RobertS