  • 11. Data: 2006-01-10 16:24:10
    Temat: Re: bankomat
    Od: numer7 <n...@w...pl>

    Mariusz napisał(a):
> [...]
    > Ostatnio chciałem wybrać z bankomatu 300zł, Tyle też mi zaksięgował, pobral
    > z konta 300zł, na wydruku też mam 300zł. Ale Obsługa do komory z 50zł
    > wsadzili 100zł i w sumie wypłacił mi 600zł.
    > Z mojego banku (mBank) dostałem zapytanie, że Bank do którego nalezy
    > bankomat prosi o pomoc w odzyskaniu tych pieniędzy, oraz czy się zgadzam na
    > obciążęnie tą kwotą 300zł o którą się domagają.
    >
    > Moje pytanie:
    > Jak oni mogą mi udowodnić że dostałem za dużo kasy, i co mogą mi zrobić
    > jeśli nie zgodze sie na obciążenie mojego konta tą nadwyżką.

    jezeli włożył 100 do komory z 50 znaczy że 50 włozył do tej drugiej
    bo inaczej by mu sie nie zgadzało
    ciekawe ile na tym zarobił?
    czy ci co dostali mniej maja mozliwość wyrównania straty.
    a w ógóle to nie korzystaj z Bank Śląski.
    Pamietam ich przekręt z akcjami kilkanaście lat temu, pracujacy tam
    wtedy obłowili sie kosztem tysiecy ludzi.
    Siedzieć nikt nie poszedł.
    dotyczyło to wszystkich tam pracujących wówczas

  • 12. Data: 2006-01-10 22:23:39
    Od: "LemonR" <b...@g...pl>

> [...]
    > obłowili sie kosztem tysiecy ludzi.
    > Siedzieć nikt nie poszedł.
    > dotyczyło to wszystkich tam pracujących wówczas
    No właśnie jedyna dobra Śląska rzecz to jest kiełbasa.
    LemonR

  • 13. Data: 2006-01-12 09:33:40
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Święta prawda.