  • 21. Data: 2006-02-20 00:46:18
    Temat: Re: bank oswiadcza, ze nie mam u niego linii kredytowej ;)
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 19 Feb 2006 23:27:31 +0100, *ape*
    <news:dtares$1r9$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "MiKeyCo" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie doluj burakow, bo cie splonkuja

    Czy tylko buraki nie znają łaciny?????
    To jest polska grupa.

    --
    Kaja

  • 22. Data: 2006-02-20 10:53:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Gdybym to ja pożyczył od Ciebie pieniądze, to masz rację. Ale bank ma
    > niestety do dyspozycji swoją własną ustawę i wystawienie setek
    > zaświadczeń nie zmienia Twojej sytuacji jako dłużnika.

    No, i to jest wreszcie odpowiedź. Nie chce mi się przez Prawo Bankowe
    przedzierać, więc uwierzę Ci na słowo :)

  • 23. Data: 2006-02-20 20:28:14
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Andrzej Lawa napisał:
    > Pytam z ciekawości - a poza tym dobrze jest mieś argument, żeby ich
    > zmusić do bezzwłocznego wystawienia poprawnego zaświadczenia bez żadnych
    > dodatkowych opłat.

    To wyślij do kogoś banku (najlepiej adresując do przełożonego tego, kto
    wystawiał zaświadczenie), że w związku z oboma zaświadczeniami
    serdecznie dziękujesz za darowanie reszty kredytu odnawialnego w kwocie
    X PLN i będziesz polecał usługi banku znajomym. Z pewnością odpowiedzą
    bezzwłocznie :)