  • 1. Data: 2006-02-18 15:15:36
    Temat: bank oswiadcza, ze nie mam u niego linii kredytowej ;)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    W związku z tym, że jestem w trakcie robienia konsolidacji,
    potrzebowałem uzyskać od banków, z którymi miałem do czynienia,
    zaświadczenie o aktualnym stanie zadłużenia.

    Jeden z nich przyslał mi pismo (nieco streszczę), że aktualnie korzystam
    u nich z 4 produktów bankowych: karty kredytowej i 3 kredytów ratalnych.

    Niczego innego nie wymienili.

    Czy można uznać takie oświadczenie za wiążące bank - tzn. że poza
    wymienionymi kredytami żadnych roszczeń do mnie nie mają?

    Wczoraj przyszła do mnie druga kopia tego zaświadczenia (przysłali mi ją
    po tym, jak poprosilem, żeby dokładnie sprawdzili, co mam, bo mi takiego
    jednego drobiazgu - konkretnie kredytu odnawialnegow koncie - brakuje).
    Oczywiście nadal są 4 wcześniej wymienione produkty.

    Czy oni właśnie zrobili mi prezent? ;-)

  • 2. Data: 2006-02-18 19:21:00
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Sat, 18 Feb 2006 16:15:36 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > jednego drobiazgu - konkretnie kredytu odnawialnegow koncie - brakuje).
    > Oczywiście nadal są 4 wcześniej wymienione produkty.

    Pacta sund servanda

  • 3. Data: 2006-02-18 20:52:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafał Święch wrote:

    > Pacta sund servanda

    Bardzo ładnie - a po polsku?

  • 4. Data: 2006-02-19 02:38:04
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Bardzo ładnie - a po polsku?

    Umów należy dotrzymywać, mości Sarmato.

    pzdr
    MiKeyCo

  • 5. Data: 2006-02-19 14:13:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MiKeyCo wrote:

    > Umów należy dotrzymywać, mości Sarmato.

    Nie wyzywaj mnie od Sarmatów, mości pacanie, ani nie posądzaj o chęć
    niedotrzymania umowy.

    Pytam z ciekawości - a poza tym dobrze jest mieś argument, żeby ich
    zmusić do bezzwłocznego wystawienia poprawnego zaświadczenia bez żadnych
    dodatkowych opłat.

  • 6. Data: 2006-02-19 15:28:45
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Nie wyzywaj mnie od Sarmatów, mości pacanie, ani nie posądzaj o chęć
    > niedotrzymania umowy.

    Impos animi

    M.

  • 7. Data: 2006-02-19 18:41:53
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Impos animi

    pl.listserv.chomor-l normalnie :-)))) Dodam od siebie: Alienum aes homini
    ingenuo acerba servitus est.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 8. Data: 2006-02-19 19:19:45
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Tiger napisał(a):
    > pl.listserv.chomor-l normalnie :-))))

    Dictum sapienti sat

    vive valeque :p
    MiKeyCo

  • 9. Data: 2006-02-19 19:41:35
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > pl.listserv.chomor-l normalnie :-)))) Dodam od siebie: Alienum aes homini
    > ingenuo acerba servitus est.

    A moja babcia móie wtedy: "Nie bądź Pan taki Alfons i Omega!" ;-)

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

  • 10. Data: 2006-02-19 19:50:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    MiKeyCo wrote:

    > Dictum sapienti sat

    Up your's, baby!

    PS: a może wypowiedziałby się ktoś kompetentny, a nie jakiś
    pseudointeligencik-latynista z bożej łaski...