  • 1. Data: 2003-06-05 18:22:29
    Temat: Re: awaria samochodu zakupionego w komisie
    Od: "robertpl" <r...@w...pl>

    > co mog? zrobi? w tej sprawie ???
    > czy mam prawo domaga? si? rekompensaty od w?a?ciciela komisu lub
    > by?ego w?a?ciciela samochodu (lub przyj?cia zwrotu samochodu ) ???

    moim zdaniem nie i mysle ze inni tez sie zgodza :-) jest to tzw pech no
    chyba ze sprzedajacy poinformowal cie ze pasek zmienil a tego nie zrobil a
    ty dowiedziesz tego przed sadem albo wlasciciel sam sie zgodzi dokonac
    naprawy (komis nic do tego nie ma) ... inaczej chyba sie nie da....
    zobaczymy co na to inni .... napisz czy wlasciciel mowil cos o rozrzadzie
    ???
    --
    bialy mondi 1.6 sedan 95

  • 2. Data: 2003-06-05 20:23:15
    Od: "Nedd Ludd" <n...@w...pl>

> [...]
    > naprawy (komis nic do tego nie ma) ... inaczej chyba sie nie da....
    > zobaczymy co na to inni .... napisz czy wlasciciel mowil cos o rozrzadzie

    W przypadku kupna w komisie ma zastosowanie ustawa o warunkach sprzedaży
    konsumenckiej. Ustawa mówi że w przypadku kupna rzeczy używanej od kogoś
    kogo działalność gospodarcza na tym polega- tu komisu- powoduję że misi
    udzielić rocznej gwarancji na ten samochód. Okres ten nie może być mniejszy-
    jeśli nawet zastrzeże coś takiego w umowie to to jest nieważne.
    Ścigaj własciciela komisu- jeśli nie to do sądu.
    Nedd Ludd

  • 3. Data: 2003-06-11 22:10:20
    Od: P <h...@a...com>

    On Thu, 5 Jun 2003 22:23:15 +0200, "Nedd Ludd" <n...@w...pl> wrote:

    >Ustawa mówi że w przypadku kupna rzeczy używanej od kogo?
    >kogo działalno?ć gospodarcza na tym polega- tu komisu- powoduję że misi
    >udzielić rocznej gwarancji na ten samochód

    A to nie jest tak ze strony dopiero sie moga _umowic_ na zejscie z 2
    do 1 roku?