  • 11. Data: 2006-01-06 09:47:35
    Temat: Re: autostrada przy dzialce? czy sprzedaz?
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 5 sty o godzinie 22:16, na pl.misc.budowanie,pl.soc.prawo, Malawi
    Shop napisał(a):

    > Nie sprzedawaj calej dzialki. Wybudujesz stacje paliw i bedziesz zyl jak
    > Lord ;-))

    Ciekawe czy uzyskałby pozwolenie na budowę :P

    --
    Herbi
    06-01-2006 10:47:28

  • 12. Data: 2006-01-06 09:53:29
    Od: "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawe czy uzyskałby pozwolenie na budowę :P
    Może by i uzyskał, wjazd ma stację prowadziłaby z pobliskiej wsi - lokalni
    rolnicy przyjeżdżali by ciągniki tankować ;-)

    Pooh

    http://www.pooh.priv.pl/

  • 13. Data: 2006-01-06 11:12:19
    Od: "Malawi Shop" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe czy uzyskałby pozwolenie na budowę :P

    To postawi budke z kurczakami ;-) Albo za jakis czas sprzeda Kulczykowi pod
    stacje paliw ;-)

    pozdrowka
    Artur

  • 14. Data: 2006-01-06 11:23:50
    Temat: Re: autostrada przy dzialce? czy sprzedaz? - długie
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    spp wrote:

    > Jest to jedna z nielicznych _mądrych_ ustaw, zakładająca możliwość
    > wywłaszczenia pod ściśle określone cele o znaczeniu państwowym.
    > Byrcyn i Gubałówka - na szczęście - 'nie łapią się', autostrada tak.

    Trzeba jednak dodać, że jest "mądra inaczej" - zwłaszcza w kraju, w
    którym brak poszanowania dla prywatnej własności wciąż jest problemem.
    Fonon

  • 15. Data: 2006-01-06 12:13:53
    Od: "Pooh" <news@_nospam_pooh.priv.pl>

    Użytkownik "Malawi Shop" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    > To postawi budke z kurczakami ;-)
    Za płotem autostrady? :->

    Pooh

    http://www.pooh.priv.pl/

  • 16. Data: 2006-01-06 12:15:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    rr napisał(a):

    > Jeśli kombinujesz jak zostać milionerem przez przypadek, to życzę ci jak
    > najgorzej.

    Slusznie!

    A jakby taki ktos np. lek na raka wynalazl, to tez - zaplacic mu za to
    srednia pensje pracownika naukowego zapyzialej uczelni i ani grosza
    wiecej. A to co wymyslil zabrac i oglosic dorobkiem calego narodu.

    Bo co za porzadki maja byc, ze ktos ma dostac za cos wiecej pieniedzy
    tylko dlatego ze jest to lepsze (bardziej potrzebne) niz inni?

    Przeciez wszyscy mamy rowne zoladki!

    Yhh...

  • 17. Data: 2006-01-06 12:26:08
    Od: spp <s...@o...pl>

    Piotr Fonon napisał(a):

    > Trzeba jednak dodać, że jest "mądra inaczej" - zwłaszcza w kraju, w
    > którym brak poszanowania dla prywatnej własności wciąż jest problemem.

    Mówisz Waść, że w Niemczech, Francji, Włoszech .... podobne przepisy
    nie obowiązują?

    --
    spp

  • 18. Data: 2006-01-06 15:07:25
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dpiub1$l9q$1@nemesis.news.tpi.pl>, rr wrote:
    > Jeśli kombinujesz jak zostać milionerem przez przypadek, to życzę ci
    >jak najgorzej.

    Dzięki takim jak ty Macierzyński pisze:

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 19. Data: 2006-01-06 15:20:32
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    spp wrote:

    > Mówisz Waść, że w Niemczech, Francji, Włoszech .... podobne przepisy nie
    > obowiązują?
    O ile mi wiadomo w ww. krajach sprawy sądowe nie toczą się tak długo jak
    w Polsce, a kraje te podobnie jak i nasz ratyfikowały Konwencję o
    dostępie do informacji, udziale społeczeństwa w podejmowaniu decyzji
    oraz dostępie do sprawiedliwości w sprawach dotyczących środowiska
    (Aarhus, 25 czerwca 1998 r.).
    Fonon

  • 20. Data: 2006-01-06 18:15:53
    Od: spp <s...@o...pl>

    Piotr Fonon napisał(a):

> [...]
    > dostępie do informacji, udziale społeczeństwa w podejmowaniu decyzji
    > oraz dostępie do sprawiedliwości w sprawach dotyczących środowiska

    A, to prawda, że jest lepiej, nie zmienia to faktu, że nawet w tych
    krajach, są rzeczy ważniejsze od 'świętej' własności. ;)

    spp