-
1. Data: 2008-02-25 03:05:52
Temat: aspekty reklamacji
Od: "AnnaBlue" <a...@w...onet.pl>
Nie mogę tego wygooglać, wic pytam tu:)
W jakim czasie od zgłoszenia (mailowo) kupujący ma obowiązek dostarczyc
towar do sprzedawcy w celu rozpatrzenia uzgodnionej reklamacji?
--
pozdrawiam, Anna Dmochowska
-
2. Data: 2008-02-25 03:36:43
Temat: Re: aspekty reklamacji
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
AnnaBlue pisze:
> Nie mogę tego wygooglać, wic pytam tu:)
> W jakim czasie od zgłoszenia (mailowo) kupujący ma obowiązek dostarczyc
> towar do sprzedawcy w celu rozpatrzenia uzgodnionej reklamacji?
Zgodnie z uzgodnieniem.
-
3. Data: 2008-02-25 04:33:09
Temat: Re: aspekty reklamacji
Od: "AnnaBlue" <a...@w...onet.pl>
Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
wiadomości news:nhp995-lbd.ln1@ncc1701.lechistan.com...
> AnnaBlue pisze:
>> Nie mogę tego wygooglać, wic pytam tu:)
>> W jakim czasie od zgłoszenia (mailowo) kupujący ma obowiązek dostarczyc
>> towar do sprzedawcy w celu rozpatrzenia uzgodnionej reklamacji?
>
> Zgodnie z uzgodnieniem.
Jakie uzgodnienie wywnioskowac ze zdania "proszę odesłać rzecz z paragonem"?
pozdrawiam, Anna
-
4. Data: 2008-02-25 15:19:02
Temat: Re: aspekty reklamacji
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Mon, 25 Feb 2008, AnnaBlue wrote:
> Jakie uzgodnienie wywnioskowac ze zdania "proszę odesłać rzecz z paragonem"?
Ja bym dedukował: "niezwłocznie".
pzdr, Gotfryd