  • 31. Data: 2005-08-02 11:23:13
    Temat: Re: asesor - często śmiech na sali
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jan Kowalski napisał(a):

    > A czemu tak? Nie mam się do czego odnieść.

    Może uzasadnij różnicę między młodym asesorem a młodym adwokatem. czemu
    jeden jest śmieszny a drugi nie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 32. Data: 2005-08-02 13:13:44
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Niekoniecznie. Jeśli projekt PISu wejdzie w życie będzie po problemie.

    Jezeli.
    Poza tym zakladam ze twoj poglad co do doswiadczenia zyciowego sedziego nie jest
    uzalezniony od wejscia w zycie tej ustawy... wiec ponawiam pytanie :
    W jakim innym zawodzie prawniczym? Bez odbycia innej aplikacji?

    > I jeszcze pozwolęsobie spytać, czy jesteś aplikantem sądowym, względnie
    > asesorem?

    Jestem czlowiekiem z duzym doswiadczeniem zyciowym... :-)