  • 11. Data: 2006-04-30 12:40:18
    Temat: Re: art 212 KK
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl>

    > np chec dokuczenia

    Ok, ale w powiązaniu z innymi faktami wszystko się układa w jedną całość. A
    tak apropos - czy za sam fakt męczenia kogoś nagminnie telefonami można
    jakieś konsekwencje prawne wyciągnąć wobec delikwenta?

  • 12. Data: 2006-04-30 13:07:19
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@N...gazeta.pl>

    CiepliX <c...@g...pl> napisał(a):

    > Ok, ale w powiązaniu z innymi faktami wszystko się układa w jedną całość.

    w grozbe karalna na pewno nie, istnieje doniemanie niewinnosci, nie mozna
    zakldacac ze skoro ktos popelnil jedno przestepstwo to jest niewiadomo jaka
    szmata i mozna przypisac mu kazde inne. Emaile zmieniaja sytuacje ale o nich
    nie wspominales, dlatego sie przyczepilem

    > tak apropos - czy za sam fakt męczenia kogoś nagminnie telefonami można
    > jakieś konsekwencje prawne wyciągnąć wobec delikwenta?

    art 51 kodeksu wykroczen. tylko tu nalezy sie zastanowic nad zamiarem sprawcy,
    uwazam ze dzwonienie do dziewczyny w celu np zdobycia jej chocby jej to
    przeszkadzalo nie podpada pod te art bowiem nie jest to wybryk.

    P.

  • 13. Data: 2006-04-30 15:07:02
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Rokicki" <p...@N...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:e32cq7$sue$1@inews.gazeta.pl...

    > art 51 kodeksu wykroczen.

    Raczej 107.

  • 14. Data: 2006-04-30 15:28:39
    Od: "Przemek" <p...@N...gazeta.pl>

    Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > można

    > Raczej 107.

    taa dokladnie,czegos mi wlasnie brakowalo w 51 :) zlosliwego niepokojenia.
    Czyli nie wystarczy niepokoci musi to byc robione zlosliwie.
    P.