  • 11. Data: 2010-06-11 18:20:16
    Temat: Re: art. 182^3 KP
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    elephanto wrote:

    > Musi, jezeli wniosek jest poprawnie zlozony, czyli m.in. na co najmniej
    > te 7 dni naprzod.
    > Jezeli ojciec sie spozni, np. chce rozpoczac urlop w ciagu 5 dni od
    > zlozenia wniosku, to pracodawca nie musi sie na to zgadzac - moze pojsc
    > na reke pracownikowi i sie zgodzic na ten wczesniejszy termin, ale nie
    > musi.

    zgadza sie.

  • 12. Data: 2010-06-11 21:14:11
    Od: Jan <j...@w...pl>

    elephanto pisze:

> [...]
    > zlozenia wniosku, to pracodawca nie musi sie na to zgadzac - moze pojsc
    > na reke pracownikowi i sie zgodzic na ten wczesniejszy termin, ale nie

    Nie miałem na myśli źle złożonego wniosku, tylko zasadę, jaka obowiązuje
    między pracodawcą a pracownikiem przy udzielaniu urlopu ojcowskiego.

  • 13. Data: 2010-06-15 07:56:52
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 11 Jun 2010 20:11:48 +0200, elephanto napisał(a):

    > Musi, jezeli wniosek jest poprawnie zlozony, czyli m.in. na co najmniej
    > te 7 dni naprzod.
    > Jezeli ojciec sie spozni, np. chce rozpoczac urlop w ciagu 5 dni od
    > zlozenia wniosku

    Ale po co teoretyzujesz skoro ja już to napisałem kilka postów wyżej?

    Max i tak jest za głupi by to zrozumieć, pewnie tatuś mu "otworzył firmę" i
    teraz kutafon jeden kozaczy i sądzi że pracownicy są niewolnikami i że on
    za nich musi myśleć i podejmować decyzje. Zresztą, poziom jego wiedzy
    "kadrowej" jest, jak by to rzekł b. min. sprawiedliwości - porażający :))

  • 14. Data: 2010-07-07 08:26:06
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 11 Jun 2010 14:50:00 +0200, max napisał(a):

    > TAK - pani odpowiedziała mi w ZUSie naszym że wysyła zapytania i jesli sie
    > nei zgodzę to nie dostanie pracownik urlopu.

    Bredzisz.
    Przypuszczam, że jako pracodawFca dałeś dupy i nie wysłałeś razem z
    wnioskiem pracownika o urlop ojcowski, wypełnionego formularza Z-3,
    oryginału aktu urodzenia dziecka - zapomniałeś na PEWNO o informacji
    wystawionej przez pracodawcę o udzieleniu urlopu ojcowskiego.
    Taka informacja zawsze jest wymagana, nawet w przypadku macierzyńskiego
    (również pracodawca ma chuja do wyrażania zgody, jest związany po prostu
    wnioskiem pracownika) albo urlopu wychowawczego (również pracodawca może
    pogrzebać jedynie w nosie).

    > Jest może jakieś rozporządzenie do tego artykułu które by jasno regulowało
    > znaczenie słowa "uwzględnić", bo dla mnie nie jest to jednoznaczne.

    Poczytaj sobie wytyczne GIP, MPIPSu :)))