  • 11. Data: 2010-07-29 10:23:26
    Temat: Re: art. 11 ustawy o ochronie praw lokatorów - czy semiimperatywny ?
    Od: VoyteG <V...@h...com>

    On 29 Lip, 11:28, Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> wrote:

    > Ja bym powiedział, że jest pewne wyjście - proponuję poszukać przepisów
    > o najmie okazjonalnym.
    > Oczywiście to na etapie wynajmowania, a nie rozwiązywania umowy.

    Jest w ustawie zapisane, ze najemca podczas podpisywania umowy o najem
    ma w akcie notarialnym wskazac lokal, do ktorego moze byc
    wyeksmitowany oraz zgode wlasciciela takiego lokalu.

    1) znajdz najemce, ktory podpisze taki akt notarialny oraz innego
    wlasciciela, ktory sie w akcie notarialnym zobowiaze do przyjecia
    lokatora

    2) nawet jesli, to jaka jest gwarancja, ze ten drugi wlasciciel za
    miesiac nie sprzeda tego lokalu lub sam nie wynajmie innym osobom i
    wtedy ten akt notarialny do czego sie przyda?

  • 12. Data: 2010-07-29 12:11:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    VoyteG wrote:

> [...]
    >
    > 1) znajdz najemce, ktory podpisze taki akt notarialny oraz innego
    > wlasciciela, ktory sie w akcie notarialnym zobowiaze do przyjecia

    student i jego rodzice.

    wlasnie o to chodzi, zeby najem okazjonalny byl okazjonalny, a nie
    sluzyl za furtke dla wszystkich umow najmu.

    Jesli ktos sie decyduje wynajmowac mieszkanie, to musi liczyc sie z
    konsekwencjami. Jak w kazdym biznesie.

  • 13. Data: 2010-07-29 13:37:36
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "VoyteG" <V...@h...com>

    --

    Rodzina

  • 14. Data: 2010-07-29 13:44:31
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid>

    > wlasnie o to chodzi, zeby najem okazjonalny byl okazjonalny, a nie sluzyl
    > za furtke dla wszystkich umow najmu.
    >
    > Jesli ktos sie decyduje wynajmowac mieszkanie, to musi liczyc sie z
    > konsekwencjami. Jak w kazdym biznesie.

    To jest trochę tak jak z pracą, jak ułatwić zwalnianie pracowników to łatwij
    im znaleźć pracę. A tak to ...

  • 15. Data: 2010-07-29 14:16:55
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-29 15:37, niusy.pl pisze:

> [...]
    >
    > 1) znajdz najemce, ktory podpisze taki akt notarialny oraz innego
    > wlasciciela, ktory sie w akcie notarialnym zobowiaze do przyjecia

    Chyba w umowie, nie w akcie notarialnym.

    --
    animka