  • 61. Data: 2005-11-26 12:51:27
    Temat: Re: aresztowany komputer ...
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Jakie przestępstwo? Czy może być mowa o przestępstwie to przecież dopiero
    > biegły i dalsze postępowanie ustali.
    > I zdefiniuj "cały komputer". Klawiatura, myszka, pad, zewnętrzny napęd,
    > drukarka, wyświetlacz, ups też?

    A wyobraz sobie sytuacje nastepujaca. Jest sobie drukarka, podlaczona na
    USB. Po zajrzeniu do srodka drukarki poprzez podniesienie klapki wszystko
    sie zgadza, nie widac na pierwszy rzut oka niczego niezwyklego. Dopiero po
    rozkreceniu okazaloby sie, ze w drukarce ukryta jest kieszen na dysk 2,5'',
    podlaczany na USB. Widzialem taki patent. Czy w tej sytuacji nadal sadzisz,
    ze policja nie powinna zabierac calego osprzetu? ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 62. Data: 2005-11-26 13:19:42
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Tiger wrote:

> [...]
    > podlaczany na USB. Widzialem taki patent. Czy w tej sytuacji nadal sadzisz,
    > ze policja nie powinna zabierac calego osprzetu? ;-)

    Rozumujac w ten sposob powinni isc po kabelkach i wypruc z korzeniami
    wszystkie komputery, do ktorych si emoge podlaczyc ;) Np. tez moj serwer
    ktory wykupuje u providera ;]

    Gdzies musi lezec granica, co sie bierze... Bo co? To co w lokalu? A jak
    wystawie kompa z dyskami na stryszek, jako proxy i tam bede mial caly
    lwy soft? To kompa mam w biurze/domu czystego. :)

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 63. Data: 2005-11-26 13:24:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 2,5'', podlaczany na USB. Widzialem taki patent. Czy w tej sytuacji nadal
    > sadzisz, ze policja nie powinna zabierac calego osprzetu? ;-)

    a ja widzialem ukryte w scianach narkotyki czy to oznacza
    ze policja powinna rozp. wszystkie sciany przy przeszukaniu?
    Po to odbywa si przeszukanie by Inteligentny wyslany do tego celu czlowiek
    sprawdzil
    czyjest to czego szuka. Poszperal na dysku (ew. swoim jakims programem)
    popatrzyl na sprzet
    cy nie ma takich patentow i jezeli cos bedzie nie tak wowczas zabiera. Takie
    to trudne?
    Przeciez Przeszukanie z racji np donosu ni ejest jakims sczzegolnym
    zaskoczeniem i nie przeprowadza tego
    "kraweznik", a caly sprzet jaki do tego potrzeba to zwykle 1 srubokret.

    p.

  • 64. Data: 2005-11-26 14:16:58
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > znow probujesz sie wywyzszac..

    A ty na moje wywyższanie stajesz się wulgarny. Nieładnie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 65. Data: 2005-11-26 14:29:59
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A ty na moje wywyższanie stajesz się wulgarny. Nieładnie.

    no gdzie w stosunku do CIebie jestem wulgarny?

    odpowiedz na moje pytanie:

    " powiedzmy ze znam dokladnie godziny w ktorych przebywasz w okrsslonych
    miejscach . Zglaszam rozboj
    ciebie jako sprawce. Oczywsicie w miejscu gdzie byles jednak w takim gdzie
    nikt nie moglby potwoiedrzic
    twojej wersji. Nie placze sie w zeznaniach, BA, nawet potrafie ladnie zagrac
    "placz", Sad Cie skazuje.
    Czy ten wyrok jest twoim zdaniem bezprawny czy jak najbardziej zgodny z
    prawem ... i sprawiedliwy.
    Nie ma swiadkow. Tylko moje zeznanie kontar Twoje."

    P.

  • 66. Data: 2005-11-26 14:42:07
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wiadomość z dnia 26 listopad 2005 autorstwa *Przemek R...*
    wyjaśniam co następuje:

    > zdefiniuj komputer, co twoim zdaniem wchodzi w sklad komputera? drukarka,
    > monitor ? Procesor, plyta?

    Przemek, nie wydurniaj się. Czasem warto pisać mniej ale rozsądniej.
    Przecież to jasne, że drukarka i monitor to _nie jest_ komputer anie nawet
    przynależność, w przeciwieństwie do procesora czy płyty głównej.
    Skoro chodzi jednak o udowodnienie faktu zainstalowania oprogramowania -
    dowodem jest to, co może pozwolić na ustalenie tego faktu.

    > wkladasz dysk do innego komputeraz i uzwasz. nie wymaga tego z ktorego go
    > wyjeto.

    Nie chcesz chyba powiedzieć, że zajęciu podlegałby na tym etapie każdy z
    komputerów, przez który przewinął się ów dysk twardy?

    A jakie to ma znaczenie?

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 67. Data: 2005-11-26 15:18:45
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > no gdzie w stosunku do CIebie jestem wulgarny?

    "g. prawda." - mówi się nieprawda

    > odpowiedz na moje pytanie:

    Nie chce mi się.

  • 68. Data: 2005-11-26 15:40:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Przemek, nie wydurniaj się. Czasem warto pisać mniej ale rozsądniej.
    > Przecież to jasne, że drukarka i monitor to _nie jest_ komputer anie nawet
    > przynależność, w przeciwieństwie do procesora czy płyty głównej.

    Pytanie zadalem, poniewaz czesto jest zabierane samo pudelko (czyli obudowa
    z calym wnetrzem)
    a komputer jako calosc stanowi "pudlo", monitor, klawiatura i mysz,
    A skoro Jonhson pisze ze "komputer tym bardziej stanowi taki dowód." to
    czemu nie maja brac reszty?

    > Skoro chodzi jednak o udowodnienie faktu zainstalowania oprogramowania -
    > dowodem jest to, co może pozwolić na ustalenie tego faktu.

    do tego zdecydowanie wystarczajacym dowodem jest sam dysk twardy

    > Nie chcesz chyba powiedzieć, że zajęciu podlegałby na tym etapie każdy z
    > komputerów, przez który przewinął się ów dysk twardy?

    nie, chce powiedziec, ze dodowem wystarczajacym jest jest dysk twardy.

    > A jakie to ma znaczenie?

    to ze komputer w ktorym znajduje sie ten dysk wcale nie musial sluzyc do
    skopiowania oprogramowania, ba
    w ogole nie beda w stanie stwierdzic w ktorym kompuetrze byl dysk przy tej
    operacji. Wiec zabieranie calego sprzetu
    jest pozbawione sensu, wystarczy sam dysk twardy. Zreszta art 227 jest dosc
    jasno napisany, i mysle ze po to wlasnie by
    takich sytuacji unikac.

    P.

  • 69. Data: 2005-11-26 15:42:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie chce mi się.

    a) sprawiedliwy
    b) niesprawiedliwy
    c)zgodny z prawem
    d) niezgodny z prawem

    test wielokotego wyboru, mozesz chyba 2 literki spisac co?

    Przyjmij zalozenie ze moje zeznani niczym by sie nie roznily od tych na
    podstawie ktorych sa zamykani tacy osobnicy a zeznania Twoje niczym od tych
    jakie sa wyglaszane przez oskarzonych.

    P.

  • 70. Data: 2005-11-26 15:47:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > a) sprawiedliwy
    > b) niesprawiedliwy
    > c)zgodny z prawem
    > d) niezgodny z prawem
    >
    > test wielokotego wyboru, mozesz chyba 2 literki spisac co?

    e i f :)

    > Przyjmij zalozenie ze moje zeznani niczym by sie nie roznily od tych na
    > podstawie ktorych sa zamykani tacy osobnicy a zeznania Twoje niczym od tych
    > jakie sa wyglaszane przez oskarzonych.

    A skąd mi wiedzieć o tych rzeczach.