  • 41. Data: 2005-11-25 10:34:08
    Temat: Re: aresztowany komputer ...
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@h...fm> napisał w wiadomości
    news:dm5eps$4aq$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Justyna N" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Ty nielegalnie jesteś głupcem nie umiejacym prawidłowo odpowiadającym na
    > posty;))

    nie potrafisz kmiocie inaczej pisac niz obrazajac kazdego kto sie z toba nei
    zgodzi?

  • 42. Data: 2005-11-25 10:34:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Smiej sie, smiej pewnie jestes jednym z nich,psie.
    > j...@p...pl

    dokaldnie tak, jest "psem" ale z moim informacji wynika ze jest na poziomie
    drogowki.

  • 43. Data: 2005-11-25 10:36:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zawsze możesz się zabić. To chyba nie kosztuje wiele.

    151 kk ?

    P.

  • 44. Data: 2005-11-25 10:37:15
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > tylepieej geniuszu powiedz co stanowi przedmiot przestepstwa przy zatrzmaniu
    > samochodu w ktorym jest
    > zamontowany kradziony odbiornik radiowy.

    Po co ? Poza tobą, matole wszyscy to wiedzą.

  • 45. Data: 2005-11-25 10:38:07
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > dokaldnie tak, jest "psem" ale z moim informacji wynika ze jest na poziomie
    > drogowki.

    Z moich informacji wynika, że jesteś debilem;))

  • 46. Data: 2005-11-25 10:40:32
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > przepraszam pomyl;ka przy kopiowaniu, chodzilo oczywiscie o art 227 :-)

    Ty jesteś w całości pomyłką natury. Tato cię przez pomyłkę zrobił. Powinien
    odpowiadać jak za zbrodnię przeciwko ludzkości;)))

  • 47. Data: 2005-11-25 22:12:39
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > art 227 KpK,

    i?

    > nie, dowod posiadania oprogramowania stanowi nosnik danych.

    To komputer tym bardziej stanowi taki dowód.

    > W ktoryms z postow napisales ze moga bo maja takie puprawneinia, otoz nie,
    > policja ma rowniez upraweniania do spalowania obywatela ale czy moze wyjsc
    > na ulice
    > wybrac sobie konretna osoba i spalowac ottak? Nie.

    Przykład jest oczywiście nie na temat. Ja pisze o sytuacji gdyż
    zatrzymanie komputera jest spowodowane uzasadnionym popełnieniem
    przestępstwa. To tak jakby pałowanie było uzasadnione spełnieniem
    określonych przesłanek ustawowych.

    > I kontr przyklad; (inteligentny lesiu nie raczyl mi na to kiedys
    > odpoeidziec)
    > Policja zatrzymuje do kontroli drogowej samochod, okazuje sie ze odbiornik
    > radiowy pochodzi z kradziezy
    >
    > 1.narzedziem przestepstwa jest samochod, zostaje wiec zatrzymany i samochod
    > i radio
    > 2. zostaje zatrzymane samo radio

    Jednak radio dla samochodu jest czym innym niż program dla komputera.
    Radia można używać bez samochodu, a program bez komputera trochę trudno.
    Zresztą w twoim przykładzie samochód nie jest narzędziem przestępstwa.
    Przestępstwem nie jest jeżdżenie samochodem z kradzionym radiem, tylko
    albo kradzież radia, albo paserstwo.
    A używanie kradzionego programu - a można to zrobić tylko na komputerze
    - jest jednak przestępstwem.

    Zresztą te rozważania nie mają większego sensu, bo w razie czego nie
    masz realnej możliwości kwestionowania zatrzymania komputera. Każdy
    prokurator uzna je za zasadne.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 48. Data: 2005-11-25 22:18:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > 151 kk ?

    I w którym miejscu namawiam? Wiesz co to znaczy namawiać?

  • 49. Data: 2005-11-26 08:08:59
    Od: "Leszek" <l...@h...fm>

    > Zresztą te rozważania nie mają większego sensu, bo w razie czego nie masz
    > realnej możliwości kwestionowania zatrzymania komputera.

    Jak to nie;)
    Przemuś lub inny przemusiopodobny debil kiedyś napisał, że musieliby go zabić a
    komputera by nie oddał .

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 50. Data: 2005-11-26 11:08:46
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to nie;)
    > Przemuś lub inny przemusiopodobny debil kiedyś napisał, że musieliby go
    > zabić a komputera by nie oddał .

    spredalal imbecylu.

    P.

    ps.