  • 31. Data: 2005-11-24 22:39:02
    Temat: Re: aresztowany komputer ...
    Od: "Justyna N" <c...@w...pl>

    Sory ale smianie sie z tego ze komus zabiora komputer mimo to ze jest
    legalny, nie uwazam za smieszne,a Ty sie smiejesz.

    j...@p...pl
    ps. sory za psa.

  • 32. Data: 2005-11-25 04:30:03
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@p...fm>

    Dnia 24.11.2005 mariposa doux <m...@g...pl> napisał/a:
    > Jezeli komputer jest moim narzedziem zarobkowania, a oni mi go
    > zabieraja, choc powinni zabrac tylko nosniki to pozbawiaja mnie
    > mozliwosci zarabiania na zycie. Jak tak, to niech mnie od razu do
    > pierdla wsadza. Bede ksiazki mogl poczytac, filmy poogladac i bede mial
    > 10 zlotych na obiad przeznaczone. No i do tego nie bede podatkow
    > placil...

    10 na obiad? ;)
    Chciałbyś :D

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@p...fm / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 33. Data: 2005-11-25 05:42:59
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > art 183 ustep 1 KpK

    Umiesz czytać przemku?
    Art. 183. § 1. Świadek może uchylić się od odpowiedzi na pytanie, jeżeli
    udzielenie odpowiedzi mogłoby narazić jego lub osobę dla niego
    najbliższą na odpowiedzialność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.

    ???

    > jezeli jest to uzasadnione

    Jest uzasadnione bo komputer może stanowić dowodów albo można orzec jego
    przepadek.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 34. Data: 2005-11-25 06:10:11
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 24 Nov 2005 19:33:11 +0100, Johnson napisał(a):

    > A i czemu twierdzisz że powinni zabrać tylko nośniki ? To jest właśnie
    > nieprawda. Sa uprawnieni do zabrania całego komputera.
    Jakie przestępstwo? Czy może być mowa o przestępstwie to przecież dopiero
    biegły i dalsze postępowanie ustali.
    I zdefiniuj "cały komputer". Klawiatura, myszka, pad, zewnętrzny napęd,
    drukarka, wyświetlacz, ups też?

    --
    pozdro
    poreba

  • 35. Data: 2005-11-25 06:49:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    poreba napisał(a):

    > Jakie przestępstwo? Czy może być mowa o przestępstwie to przecież dopiero
    > biegły i dalsze postępowanie ustali.

    Wystarczy uzasadnione podejrzenie.

  • 36. Data: 2005-11-25 06:54:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Justyna N napisał(a):
    > K..... kupuj orginalne wszystko, wszystko legalne, a takie k...... przyjda i
    > zabieraja bo jakis k.........cie nie lubi i napisal donos. Poj....... kraj.
    > Szkodaze nie mam pieniedzy zeby stac uciec bo nie chce mi sie tu zyc.
    > j...@p...pl

    Zawsze możesz się zabić. To chyba nie kosztuje wiele.

  • 37. Data: 2005-11-25 09:38:46
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz wrote:

    > 10 na obiad? ;)
    > Chciałbyś :D

    Wiesz, na pewno maja wiecej niz na szpitalny obiad. Wiec wole do pierdla
    niz do szpitala.

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 38. Data: 2005-11-25 10:31:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > udzielenie odpowiedzi mogłoby narazić jego lub osobę dla niego najbliższą
    > na odpowiedzialność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.

    przepraszam , nie o to chodzilo

    art 227 KpK, skopiowalem z inego watku odnosnie komputerowow i dyskow z
    mojego posta jednak nie to co chcialem.Tak to jest gdy sie na szybko pisze.

    >Jest uzasadnione bo komputer może stanowić dowodów albo można orzec jego
    >przepadek.

    nie, dowod posiadania oprogramowania stanowi nosnik danych.
    W ktoryms z postow napisales ze moga bo maja takie puprawneinia, otoz nie,
    policja ma rowniez upraweniania do spalowania obywatela ale czy moze wyjsc
    na ulice
    wybrac sobie konretna osoba i spalowac ottak? Nie.

    I kontr przyklad; (inteligentny lesiu nie raczyl mi na to kiedys
    odpoeidziec)
    Policja zatrzymuje do kontroli drogowej samochod, okazuje sie ze odbiornik
    radiowy pochodzi z kradziezy

    1.narzedziem przestepstwa jest samochod, zostaje wiec zatrzymany i samochod
    i radio
    2. zostaje zatrzymane samo radio

    ?
    P.

  • 39. Data: 2005-11-25 10:32:19
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:dm5asl$ft9$1@inews.gazeta.pl...

    > Prawo czesciowej odmowy zeznan to nie ta samo co rozbieranie kompa na
    > czesci. :)

    przepraszam pomyl;ka przy kopiowaniu, chodzilo oczywiscie o art 227 :-)

  • 40. Data: 2005-11-25 10:33:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@h...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:dm5avl$gdl$1@inews.gazeta.pl...

    > A dla debilka przemusia zbyt trudne do zrozumienia. Dlatego szkoda słów
    > i policja zabiera całą jednostke centralna mając przemusia w d....

    tylepieej geniuszu powiedz co stanowi przedmiot przestepstwa przy zatrzmaniu
    samochodu w ktorym jest
    zamontowany kradziony odbiornik radiowy.