  • 101. Data: 2005-11-28 12:59:49
    Temat: Re: aresztowany komputer ...
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości
    news:vs57cgxy0135$.dlg@olgierd.gov.pl...
    >W odpowiedzi na wiadomość z dnia 27 listopad 2005 autorstwa *Przemek R...*
    > wyjaśniam co następuje:

    > Po pierwsze problemy sam sprowadza na siebie domniemany sprawca. Po drugie
    > - nie przesadzaj, komplet mysz i klawiatura kosztuje 30 zł.

    nie bardzo rozumiem, ja nie pisze o klawiaturze, myszy a o calymkomputerze
    po za dyskiem twardym ktory jest wystarczajacym dowodem.

    > Też.
    > I jest oczywiście częścią składową.

    no to teraz nie rozumiem, czemu myszka czy klawiatura czy monitor jest tylko
    przynaleznoscia a wyjmowany dysk twardy
    roweniz czescia skladowa? Do dzialania kompuetara wystarczy zasilacz, plyta
    glowna, i procesor (ew ramu kilka)
    To mniejwiecej tak jakbys nazwal lyte CD czescia skladowa. Mniejwiecej na
    tej samej zasdie dziala z tym ze role napedu CD
    pelni Kieszen na wyjmowana szufraldke z dyskiem.

    P.

  • 102. Data: 2005-11-28 13:00:34
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Gadasz sam ze sobą?? Pogorszyło się?

    gadam z kmiotem

  • 103. Data: 2005-11-28 14:20:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R... wrote:

    > gadam z kmiotem

    To przestań. Niech ten durny troll zdycha z głodu.

  • 104. Data: 2005-11-28 21:47:08
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wiadomość z dnia 27 listopad 2005 autorstwa *Andrzej Lawa*
    wyjaśniam co następuje:

    > To jak by chcieli skonfiskować notebooka, to najpierw urwaliby ekran?

    Widzisz, zdjąłem Cię z KF i od razu mi się gęba uśmiechnęła.
    Bo ja cały czas myślałem, że mówimy o komputerze jako o szarym pudle, takim
    jak stoi u mnie w pracy pod biurkiem.

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 105. Data: 2005-11-28 21:55:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Bo ja cały czas myślałem, że mówimy o komputerze jako o szarym pudle, takim
    > jak stoi u mnie w pracy pod biurkiem.

    Bo jeszcze mało świata widziałeś.

  • 106. Data: 2005-11-29 10:30:40
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Widzisz, zdjąłem Cię z KF i od razu mi się gęba uśmiechnęła.
    > Bo ja cały czas myślałem, że mówimy o komputerze jako o szarym pudle,

    no to ja zalozenie podalem dysk umieszcony w wyjmowanej szufladzie, czyli na
    wzror CDromu,
    odrazu zaznaczam ze dysk twardy nie jest niezbedny do dzialania komputera.
    (np mozna "jechac" na knopixie bootowanym z CD)

    P.

  • 107. Data: 2005-11-29 21:01:09
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wiadomość z dnia 29 listopad 2005 autorstwa *Przemek R...*
    wyjaśniam co następuje:

    > odrazu zaznaczam ze dysk twardy nie jest niezbedny do dzialania komputera.
    > (np mozna "jechac" na knopixie bootowanym z CD)

    Ale do zainstalowania oprogramowania, o które poszła cała sprawa jest
    niezbędny? Czy policja ścigała facia za Knoppixa?
    Zajmujmy się problemem a nie wymyślaniem historyjek.

  • 108. Data: 2005-11-29 21:03:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Ale do zainstalowania oprogramowania, o które poszła cała sprawa jest
    > niezbędny?

    Nie. Oprogramowanie też może 'siedzieć' na płytce.

    > Czy policja ścigała facia za Knoppixa?
    > Zajmujmy się problemem a nie wymyślaniem historyjek.

    Proszę bardzo - komercyjne oprogramowanie działające pod WinE na
    knoppixowej płytce.

  • 109. Data: 2005-11-29 21:32:42
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wiadomość z dnia 29 listopad 2005 autorstwa *Andrzej Lawa*
    wyjaśniam co następuje:

    > Nie. Oprogramowanie też może 'siedzieć' na płytce.

    OK, fakt, zatem jeśli będę posługiwał nielegalnym oprogramowaniem live
    _chyba_ nie istnieje podstawa do zajęcia komputera.

    > Proszę bardzo - komercyjne oprogramowanie działające pod WinE na
    > knoppixowej płytce.

    Rozumiem, że mówisz o dołączeniu płatnego softu na płytce live. Oczywiście
    w tej sytuacji nie ściga się za Knoppixa jeno za MShit ;-}

  • 110. Data: 2005-11-29 22:02:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd wrote:

    > Rozumiem, że mówisz o dołączeniu płatnego softu na płytce live. Oczywiście
    > w tej sytuacji nie ściga się za Knoppixa jeno za MShit ;-}

    Owszem, ale da się to wszystko upchnąć na jednej płytce. Potem można
    wywalić twardysk i działać z płytki i ewentualnie ramdysku.

    Co skonfiskuje dzielny policjant wchodzący 'na legitymację' z powodu
    popełnianej 'zbrodni'?