  • 11. Data: 2007-11-06 01:03:28
    Temat: Re: archiwum gg a rozwod
    Od: "karen" <d...@m...pl>

    Użytkownik "KsZZysiek" <kszysiek@__tlen.pl> napisał w wiadomości

    > A jesli spotykasz sie z kims podczas trwania małzenstwa to moze to byc
    > powod do uznania cię za winną rozpadu małzenstwa. Zapewne po to było mu
    > to archiwum ...

    ale to jeszcze nie dowód, który napewno uzna ją winną rozkładu... jeszcze
    padnie pytanie dlaczego musiala szukac tego co nie miala w malzenstwie:) bo
    nie sadzicie chyba, ze w kazdym wypadku odchodzi sie od partnera dlatego, ze
    byl idealny :)

    Sandra

  • 12. Data: 2007-11-06 06:43:37
    Od: KsZZysiek <kszysiek@__tlen.pl>

    > Owszem. A potem od razu zostać oskarżony o kradzież i złamanie
    > zabezpieczeń elektronicznych w zelu uzyskania informacji dla niego nie
    > przeznaczonej.

    Kradziez owszem, ale profilu gg w zaden sposob nie mozna uznac za
    zabezpieczonego elektronicznie.

    --
    Krzysztof, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 13. Data: 2007-11-06 07:04:32
    Od: "MIchal" <d...@g...pl>

    > A jesli spotykasz sie z kims podczas trwania małzenstwa to moze to byc
    > powod do uznania cię za winną rozpadu małzenstwa. Zapewne po to było mu
    > to archiwum ...

    i jednoznaczne z tym,. ze nie dostaniesz tyle ile bys chciala :)

    Wstydzilabys sie, zdradzasz i jeszcze chcesz oszukiwac

  • 14. Data: 2007-11-06 08:01:43
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:fgo1o7$6d1$1@atlantis.news.tpi.pl
    użytkownik *Johnson* napisał(a):

    > Zresztą w trakcie procesu strona ma obowiązek mówić prawdę a więc
    > powinna na pytanie męża przyznać to w czasie procesu.

    Nie wiem czy nie jestem w błędzie, ale zdaje mi się że prawdę to muszą
    zeznawać świadkowie. To co zeznają strony ogranicza ich fantazja...

    --
    Big Jack
    //////

  • 15. Data: 2007-11-06 09:03:01
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    Regand pisze:

    > Nie gadaj glupot.
    > Czy sad uzna to za wiarygodny dowod czy nie zalezy tylko od sadu a raczej
    > uzna jako wiarygodny dowod a to w jaki sposob wszedl w posiadanie tego to
    > juz inna bajka.

    Dowolny inteligentyn biegły wyda orzeczenie że takie coś można bez
    większego problemu spreaporować. Jakiekolwiek biciki i bajciki na dysku
    nie mogą być uznane za wiarygodny dowód, chyba że sa podpisane
    elektroniczne (a klucz bezpieczny), ale tez nie zawsze.

    --
    Semper Fidelis

    Adam Klobukowski
    a...@g...com

  • 16. Data: 2007-11-06 10:51:12
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    KsZZysiek napisał(a):

    > Kradziez owszem, ale profilu gg w zaden sposob nie mozna uznac za
    > zabezpieczonego elektronicznie.

    jaka kradziez?

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    http://Profesor.NiesfornaZyta.pl - doradza w sprawach technicznych ...

  • 17. Data: 2007-11-06 10:59:33
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

> [...]
    > dysku nie mogą być uznane za wiarygodny dowód, chyba że sa podpisane
    > elektroniczne (a klucz bezpieczny), ale tez nie zawsze.

    powiedz to tym ktorzy maja juz wyroki w podobnych sprawach za SMSy, maile
    czy inne glupoty... to wszystko mozna spreparowac!

    tak swoja droga zawsze slad zostaje... a przecietny kowalski nie jest w
    stanie sobie takiego czegos spreparowac... bo z tego co wlasnie patrzylem
    plik archiwum nie zawiera otwartego tekstu.
    co innego przegladac pliki w ktorych jakwnym tekstem sa wpisane dane.

    Steel

  • 18. Data: 2007-11-06 11:11:44
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

> [...]
    > patrzylem plik archiwum nie zawiera otwartego tekstu.
    > co innego przegladac pliki w ktorych jakwnym tekstem sa wpisane dane.

    tak swoja droga wystarczy tylko skopiowac jeden plik by zobaczyc nawet w
    innym numerze GG cala zawartosc rozmow, niestety numer GG wlasciciela pliku
    nie jest podawany ani sprawdzany :)
    wiec trudno tu mowic takze o jakimkolwiek zabezpieczeniu :)

    Steel

  • 19. Data: 2007-11-06 12:30:53
    Od: gonzo_102 <g...@W...TO.o2.WYTNIJ.pl>

    Dnia Tue, 06 Nov 2007 11:51:12 +0100, Sowiecki Agent napisał(a):

    > jaka kradziez?

    Wogóle jeżeli nie było intercyzy i nadal jest mężem to z tego wynika że
    komputer jest wspólny czyli można to traktować że odczytał jawny tekst we
    własnym komputerze - najwyżej złamał tajemnicę korespondensji, chociaż to
    też sprawa wątpliwa jak dla mnie.

    --
    pozdrawiam
    gonzo_102

  • 20. Data: 2007-11-06 12:53:01
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > tak swoja droga wystarczy tylko skopiowac jeden plik by zobaczyc nawet w

    wystarczy to google odpalic :P

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=archives.dat+edy
    tor+GG&lr=

    --