eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › anulowanie zamówienia w sklepie internetowym
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 11. Data: 2007-06-26 18:45:48
    Temat: Re: anulowanie zamówienia w sklepie internetowym
    Od: Maurycy Menke <g...@p...pl>

    Użytkownik Maurycy Menke napisał:
    > Witam,
    > Złożyłem zamówienie w sklepie internetowym http://lider24.media.pl (19
    > czerwca, 00:27). Oczywiście otrzymałem stosownego maila z informacją o
    > zakupionym towarze, numerem konta itp. Przelewu dokonałem po kilku
    > godzinach (nad ranem). Następnego dnia (20 czerwca, 17:00) dostałem
    > kolejnego maila z informacją, że anulowano zamówienie. Nie było żadnego
    > wyjaśnienia, więc mailowo spytałem o przyczynę takiej sytuacji. Zostałem
    > poinformowany, że brak towaru. Na moje kolejne pytanie, kiedy otrzymam
    > zwrot pieniędzy. Otrzymałem odpowiedź: "Codziennie o 17 robimy przelewy.
    > Jeśli wpłata będzie, zostanie odesłana". Mam następujące pytania: czy
    > złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest prawnie wiążącą umową
    > kupna - sprzedaży i czy mogę w związku z tym zażądać od nierzetelnego
    > sklepu wydania towaru (na stronie brak jakichkolwiek informacji o jego
    > braku)?
    >
    > Pozdrawiam.

    Jest wieczór 26 czerwca, a kasy i jakiejkolwiek informacji o tym, że mi
    ją wysłali, brak. Co robić? Czekać, czy zgłaszać komuś (komu?)?


  • 12. Data: 2007-06-26 21:21:55
    Temat: Re: anulowanie zamówienia w sklepie internetowym
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Maurycy Menke pisze:

    > Czekać, czy zgłaszać komuś (komu?)?

    Jesli tak to wyglada jak opisujesz to smialo mozesz zglosic ten fakt na
    policje, bo IMO to pod zwykle oszustwo i wyludzenie wyglada.

    --
    Pozdrawiam
    Jacek

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1