  • 1. Data: 2004-11-28 12:10:12
    Temat: ankieta
    Od: "DaFiTeK" <d...@w...net>

    Witam,
    Z gory przepraszam za nie ta grupe co trzeba, jednak uwazam ze jest to
    rzecz, ktora nie jest przeznaczona na jedna tylko grupe. Otoz prowadze
    badania do pracy zaliczeniowej z psychologii. Moim zadaniem jest zbadanie
    nastrojow spolecznych jesli chodzi o kwestie homoseksualizmu. Prosze zatem o
    pomoc, bede wdzieczny za kazde wypelnienie mojej ankiety. Podziele sie potem
    wynikami, ktore juz w tym momencie sa bardz ciekawe. A oto link
    http://cziken.cepter.net/d/
    Nie jest to zaden fake, zadna podpucha, ankieta znajduje sie na serwerze
    cepter.net, zostala umieszczona tam legalnie i jest w pelni anonimowa.
    Dziekuje bardzo za kazda pomoc, prosze rowniez o przeslanie tego linka
    dalej, zeby grupa badana byla jak najbardziej zroznicowana jesli chodzi o
    miejsce zamieszkania, wiek i wyksztalcenie.
    Pozdrawiam i przepraszam, jesli uznal ktos to za niepotrzebny spam.

  • 2. Data: 2004-11-29 06:05:01
    Temat: Re: ankieta
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    DaFiTeK wrote:

> [...]
    > badania do pracy zaliczeniowej z psychologii. Moim zadaniem jest zbadanie
    > nastrojow spolecznych jesli chodzi o kwestie homoseksualizmu.

    przepraszam, ze wypowiadam się nie mając kompletnie żadnych podstaw z
    dziedziny psychologii, i uzywam jedynie logiki (ale to dlatego, ze logika
    na prawie byla, a psychologii nie), ale ta ankieta zawiera pewne ciekawe
    albo przeoczenia albo manipulacje.
    Moze by ją tak najpierw dokładnie przemyśleć, a później publikować?

    Przykład:
    Wstęp:
    "Homoseksualizm jest problemem, z którym stykamy się wszyscy bardzo często.
    Homoseksualistów mijamy na ulicach, spotykamy w miejscu pracy, w szkole,
    oglądamy w mediach. Każdy z nas ma na ten temat odmienne zdanie, opinii
    jest więc tyle, ile ludzi, których w jakiś sposób, bierny lub czynny,
    problem ten dotyka. *Poniższa ankieta ma za zadanie pokazać, na losowej
    grupie osób, jak problem ten odbierany jest wśród społeczeństwa.*

    Pytanie. 8:
    Czy uważa Pani/Pan, że stosunek społeczeństwa, często bardzo negatywny, do
    par i osób homoseksualnych jest czymś dobrym?

    Człowieku skoro badasz nastawienie spoleczenstwa, to dlaczego piszesz, ze
    społeczeństwo jest nastawione b. negatywnie.
    Wy tam na psychologii lubicie badać rzeczy wiedząc z góry jakie będą wyniki?

    > Pozdrawiam i przepraszam, jesli uznal ktos to za niepotrzebny spam.

    to jest niepotrzebny spam niezależnie od uznania. I na dodatek durny.
    Chyba, że ktoś dzieki temu zmieni poglądy, boj a chyba w końcy kupię tego
    roleksa, tak usilnie mnie proszą

    --
    http://bdp.e-wro.com
    a w adresie e-mail jest za duzo kropek ;)