  • 1. Data: 2007-07-11 08:14:46
    Temat: aneks do umowy o abonament CYFRA+
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl>

    Dziś dostaje anekt zawarty na końcu książeczki z informacją iż:

    "13. Zmiany Umowy i Regulaminu opisane w nieniejszym aneksie obowiązują od
    dnia 2 lipca 2007 roku."

    W w/w aneksie są zmiany odonośnie samej umowy jak i regulaminie. Nie ma
    wzmianki o tym iż jest możliwość jajkakolwiek niezgodzenia się na zmiany.
    Mnie się zawsze wydawało, że na aneks czy jakiekolwiek inne zmiany w umowie
    trzeba się zgodzić pisemnie a tu patrz żadnej wzmianki o tym żebym w ogóle
    mógł się niezgodzić.
    Brak jakichkolwiek wmianek o możliwości nie zaakceptowania nowych zmian w
    umowie i aneksie.

    Jak to jest od strony prawnej bo bo coś mi tu nie pasuje aby tak duża firma
    próbowała tak prymitywnych podchodów.
    Czy ten aneks wydrukowany w gazetce na ostatniej stronie jest ważny prawnie?
    Na podstawie jakiego Art ?

  • 2. Data: 2007-07-11 19:48:43
    Temat: Re: aneks do umowy o abonament CYFRA+
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl> wrote in message
> [...]
    > firma
    > próbowała tak prymitywnych podchodów.
    > Czy ten aneks wydrukowany w gazetce na ostatniej stronie jest ważny

    Czyli aneks dostałeś.
    A przypadkiem w pierwszej umowie nie ma nic na temat, że w przypadku
    aneksowania umowy jej niewypowiedzenie jest równoważne z akceptacją?
    Bo to byłoby bez sensu zbierać milion podpisanych aneksów.

  • 3. Data: 2007-08-22 08:21:56
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl>

    > A przypadkiem w pierwszej umowie nie ma nic na temat, że w przypadku
    > aneksowania umowy jej niewypowiedzenie jest równoważne z akceptacją?
    > Bo to byłoby bez sensu zbierać milion podpisanych aneksów.

    Nie znajduję w niej takowego zapisu.
    Dlaczego bez sensu?
    Masz milion umów musisz poinformować o zmianie regulaminu i o tym że abonent
    ma prawo wypowiedzieć umowę (oni tego nie zrobili).
    Czy ktoś tu się zna na prawie telekomunikacyjnym ?

  • 4. Data: 2007-08-22 09:00:34
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Bartosz B. pisze:

    > Masz milion umów musisz poinformować o zmianie regulaminu i o tym że abonent
    > ma prawo wypowiedzieć umowę (oni tego nie zrobili).
    > Czy ktoś tu się zna na prawie telekomunikacyjnym ?

    Według światłych opinii, rozpowszechnianie programów telewizyjnych drogą
    satelitarną nie podlega Prawu telekomunikacyjnemu.

    M.

  • 5. Data: 2007-08-22 11:35:50
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 22 Sie, 11:00, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Według światłych opinii, rozpowszechnianie programów telewizyjnych drogą
    > satelitarną nie podlega Prawu telekomunikacyjnemu.

    Hmmm to czemu ja mam TV SAT Nke i na umowie mam - "umowa o swiadczenie
    uslug tele kom"?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 6. Data: 2007-08-22 11:40:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Rafal M pisze:

    > Hmmm to czemu ja mam TV SAT Nke i na umowie mam - "umowa o swiadczenie
    > uslug tele kom"?

    Nie wiem, może w ITI są inni prawnicy :-)

    M.

  • 7. Data: 2007-08-23 11:28:34
    Od: "Bartosz B." <b...@a...skasuj_to.pl>

    Hmmm to czemu ja mam TV SAT Nke i na umowie mam - "umowa o swiadczenie
    uslug tele kom"?
    Przyznam szczerze, chyba ze wskazaniem prawie na pewno podlega a dodatkowo
    nadawcy podlegają jeszcze pod KRRiT.