  • 21. Data: 2009-11-19 21:16:04
    Temat: Re: allegro - pomylka czlowieka
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 19:25:08 +0200, PlaMa napisał(a):

    > Na b3d.forum padło ciekawe pytanie - czy pracownik, który prawdopodobnie
    > się pomylił przy wystawianiu akucji odpowie 3x pensji za aukcje czy za
    > każdą umową cywilno-prawna, którą na tej aukcji zawarto (25 x 3x pensja)?

    To akurat proste: pomylił się raz, więc odpowiada raz. Jakby wywrócił
    paletę z kilkoma skrzynkami wódki, to odpowiadał by za jedną paletę, a nie
    każdą flaszkę osobno.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 22. Data: 2009-11-19 21:57:43
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 18:12:38 +0100, p...@p...onet.pl napisał(a):

    > Nie wiem czy należę do większości czy wręcz przeciwnie, ale uważam, że nawet
    > tak spektakularne pomyłki jak te dwie powyżej powinny się kończyć
    > rozstrzygnięciem na korzyść KUPUJĄCEGO (trafiła się delikwentowi nie lada
    > okazja i tyle). Co to znaczy: "transakcja jest nieważna, bo się pomyliłem?"

    To znaczy wada oswiadczenia woli. Sprawa w tym przypadku jest ewidentna.
    Normalny czlowiek zawiadomilby sprzedawce o jego pomylce. Cham bedzie
    licytowal. A jednym z zadan prawa powinno byc tepienie buractwa.
    Oprocz Art.84 warto pamietac o Art.5

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 23. Data: 2009-11-19 21:58:17
    Od: "Minotaur" <b...@s...pl>

    co robisz ? ;-)

  • 24. Data: 2009-11-19 22:03:32
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Lekką pracą tylko czasochłonną mam 10.000 miesięcznie
    > A ciężka w dobrych okresach 40-50 dyszek :)
    > Więc nie trzeba 8 kierunków
    > Patrząc po kumplach z pracy uważam nawet że nie trzeba być
    > inteligentnym
    > Wystarczy znaleźć dobrą prace i wziąć się do roboty.

    Jeśli szukasz pracownika, to się polecam :) Zrobię 50% Twojej pracy za
    30% wynagrodzenia, które deklarujesz.

  • 25. Data: 2009-11-19 22:44:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-11-19, Henry(k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:
    > Należę do tej drugiej "większości" - pomylić się każdy może. I tu wyraźnie
    > widać że sprzedawca się pomylił. Jaki miałby sens w puszczaniu takiej
    > aukcji?

    Dokładnie. Doskonale widać, że to oczywista pomyłka lub lewy towar. Mam
    nadzieję, że się banda cwaniaków przejedzie i to mozliwie
    spektakularnie.

    --
    Marcin

  • 26. Data: 2009-11-19 23:35:05
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Minotaur wrote:

    > co robisz ? ;-)

    No jak to co? Kombinuje, zapierdala i korzysta z sytuacji.

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 27. Data: 2009-11-20 00:59:12
    Od: "ZAQ" <w...@b...com>

    znajac zycie, gosc pewnie powiesi sie w celi,
    stawiam na 6 grudnia, a wy ?

    :P
    ;)

  • 28. Data: 2009-11-20 07:34:07
    Od: BK <b...@g...com>

    On Nov 19, 7:18 pm, "moje_przedmioty" <m...@i...pl>
    wrote:
    > Użytkownik "ZAQ" <w...@b...com> napisał w
    wiadomościnews:he3qr4$57t$1@achot.icm.edu.pl...> >Samobójstwo za 50000? Nie lepiej
    zająć się czymś

    > Lekką pracą tylko czasochłonną mam 10.000 miesięcznie
    > A ciężka w dobrych okresach 40-50 dyszek :)
    > Więc nie trzeba 8 kierunków

    Ba - 8 kierunkow jest nawet wysosce niewskazane. Najlepiej robic jedna
    rzecz - a dobrze :)

  • 29. Data: 2009-11-20 15:14:17
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 19 Lis, 18:25, PlaMa <m...@w...pl> wrote:

    > Na b3d.forum padło ciekawe pytanie - czy pracownik, który prawdopodobnie
    > się pomylił przy wystawianiu akucji odpowie 3x pensji za aukcje czy za
    > każdą umową cywilno-prawna, którą na tej aukcji zawarto (25 x 3x pensja)?

    Swoja droga - wiekszosc ludzi jest teraz zatrudnionych na umowach
    cywilno-prawnych (zlecenie, DG itd). Wiec odpowiada za cala szkode...

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 30. Data: 2009-11-20 23:06:21
    Od: Jacek <t...@g...com>

    On 19 Lis, 23:03, Michał <m...@w...o2.pl> wrote:

    > Jeśli szukasz pracownika, to się polecam :) Zrobię 50% Twojej pracy za
    > 30% wynagrodzenia, które deklarujesz.

    To ja zrobię drugą połowę roboty za 25%. Osoby które będą mnie chciały
    przelicytować, niech uważają. W szale licytowania można przebić i
    dopiero później się zorientować że się nie opłacało.
    I co to za praca? Bo jak robienie lodów to nie jestem zainteresowany.