  • 1. Data: 2009-11-19 15:57:11
    Temat: allegro - pomylka czlowieka
    Od: "ZAQ" <w...@b...com>

    http://allegro.pl/item815447240_dysk_samsung_750gb_3
    2mb_sataii.html#hist

    dysk warty 200zł czlowiek wystawia za 10zł,
    bedzie mial proces z 235 osobami ?
    popelni samobojstwo czy przeboli utrate 50000zł ?

  • 2. Data: 2009-11-19 16:08:35
    Temat: Re: allegro - pomylka czlowieka
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 19-11-2009 o 16:57:11 ZAQ <w...@b...com> napisał(a):

    > http://allegro.pl/item815447240_dysk_samsung_750gb_3
    2mb_sataii.html#hist

    > dysk warty 200zł czlowiek wystawia za 10zł,
    > bedzie mial proces z 235 osobami ?
    > popelni samobojstwo czy przeboli utrate 50000zł ?

    Samobójstwo za 50000? Nie lepiej zająć się czymś
    cos przyniesie 6000zł/mc, żyć za 1200 i spłacic w rok ?
    :)

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2009-11-19 16:13:23
    Od: "ZAQ" <w...@b...com>

    >Samobójstwo za 50000? Nie lepiej zająć się czymś
    >cos przyniesie 6000zł/mc, żyć za 1200 i spłacic w rok ?
    >:)

    ciekawe czym, chyba handlem narkotykami,
    albo po 8 kierunkach i z dosc wysoka inteligencja.

    ale to nie moj problem, tylko tego sprzedawcy :)
    juz widze tych ludzi pod sklepem z kijami, maczetami :D

  • 4. Data: 2009-11-19 16:14:56
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 19-11-2009 o 17:13:23 ZAQ <w...@b...com> napisał(a):

    > ciekawe czym, chyba handlem narkotykami,
    > albo po 8 kierunkach i z dosc wysoka inteligencja.

    Wystarczy nie pić piwa pod sklepem

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2009-11-19 16:31:36
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    >Wystarczy nie pić piwa pod sklepem

    A w domu juz mozna sie napic ?

  • 6. Data: 2009-11-19 16:32:19
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 16:57:11 +0100, ZAQ napisał(a):

    > dysk warty 200zł czlowiek wystawia za 10zł,
    > bedzie mial proces z 235 osobami ?

    Nie 235 osobami a raptem 25 z tym, że kilka z tych osób kupiło od 20 do 50
    sztuk jednorazowo.

    > popelni samobojstwo czy przeboli utrate 50000zł ?

    Jak napisał kiedyś Olgierd na swoim blogu: Allegro do nie czat Onetu
    "poklikasz"?

    Już dywagujemy o tym problemie na innej grupie. W mojej ocenie została
    zawarta umowa cywilno-prawna porzez zakup na odległość. Kupujący
    zaakceptowali warunki strony Sprzedającej i po 30 minutach bajka się
    zakończyła. W gestii Sprzedawcy będzie udowodnić swoją pomyłkę.
    Żal tylko tego kto ów pomyłkę popełnił. To nie jest zakup 10ha ziemi za 1
    zł, czy Jeepa, którego wystawiono bez ceny minimalnej. Tutaj mowa
    elektronice wartości rzędu 50.000 zł, na która każdych ze sztuk Sprzedawca
    zobowiązany jest wystawić dowód zakupu oraz gwarancję. Pomijam fakt, że
    zapewne nie posiada tych owych 235 dysków na stanie.

    Jednym słowem: siara niesamowita.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 7. Data: 2009-11-19 16:33:19
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "ZAQ" <w...@b...com> napisał w wiadomości
    > http://allegro.pl/item815447240_dysk_samsung_750gb_3
    2mb_sataii.html#hist

    > dysk warty 200zł czlowiek wystawia za 10zł,
    > bedzie mial proces z 235 osobami ?
    > popelni samobojstwo czy przeboli utrate 50000zł ?

    A chcial dobrze... 10 dyskow po 235 zl :)))

    --
    doom3

  • 8. Data: 2009-11-19 16:41:35
    Od: "ZAQ" <w...@b...com>

    >Wystarczy nie pić piwa pod sklepem

    nie pije w ogole alkoholu,
    gdzie te 6 kafli ?

  • 9. Data: 2009-11-19 16:45:50
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 19-11-2009 o 17:41:35 ZAQ <w...@b...com> napisał(a):

    > nie pije w ogole alkoholu,

    Świetnie

    > gdzie te 6 kafli ?

    A to już mentalność jakbyś pił

    --
    Tomek

  • 10. Data: 2009-11-19 17:12:38
    Od: p...@p...onet.pl

    > To nie jest zakup 10ha ziemi za 1
    > zł, czy Jeepa, którego wystawiono bez ceny minimalnej.

    Nie wiem czy należę do większości czy wręcz przeciwnie, ale uważam, że nawet
    tak spektakularne pomyłki jak te dwie powyżej powinny się kończyć
    rozstrzygnięciem na korzyść KUPUJĄCEGO (trafiła się delikwentowi nie lada
    okazja i tyle). Co to znaczy: "transakcja jest nieważna, bo się pomyliłem?"
    Zawsze tak się można wykpić. Trudno-może taki sprzedawca załamałby się po
    sprzedaniu samochodu/ziemi/domu za złotówkę i trafił do czubków albo popełnił
    samobójstwo, ale nauczyłoby to ludzi, że Allegro to jednak nie czat ani serwis
    randkowy i jeśli ktoś się na tym nie zna, nie powinien handlować za jego
    pośrednictem (ewentualnie pod okiem kogoś, kto się na tym zna lub po BARDZO
    DOKŁADNYM zaznajomieniu się z zasadami). Swoją drogą, jak takie spektakularne
    pomyłki kończyły się w naszym kraju/za granicą (np. na Ebayu)? Możecie się ze
    mną nie zgadzać, ale moim zdaniem wyrok na korzyść sprzedającego jest w takim
    przypadku jawną NIESPRAWIEDLIWOŚCIĄ.