  • 1. Data: 2007-01-10 21:14:53
    Temat: allegro-kopia płyty
    Od: m...@m...com

    Witam
    Po raz pierwszy oszukano mnie na Allegro. Kupowałam na aukcji płyty z
    filmami zawierającymi ćwiczenia fitness. Dziś odebrałam przesyłkę
    w której były kopie tych filmow nagrane na plytke CD. Nie zaplacilam
    za to jakiejś zawrotnej sumy, ale liczy sie fakt. Sprzedajaca "stawia
    się" i chcialabym jej troche utrzec nosa. Mam kopię jej opisow aukcji
    i calą korespondencję, w której przyznaje się, ze nie były to
    oryginaly. Co moge zrobic?

    Pozdrawiam

    Małgorzata

  • 2. Data: 2007-01-10 21:20:26
    Temat: Re: allegro-kopia płyty
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

> [...]
    > się" i chcialabym jej troche utrzec nosa. Mam kopię jej opisow aukcji
    > i calą korespondencję, w której przyznaje się, ze nie były to

    Zgłoś się do dystrybutora tych filmów on na pewno się tym zajmie :)

    --
    p09v

  • 3. Data: 2007-01-10 21:23:28
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik <m...@m...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    > i calą korespondencję, w której przyznaje się, ze nie były to
    > oryginaly. Co moge zrobic?

    Iść na policję i zgłosić przestępstwo?

  • 4. Data: 2007-01-10 21:55:14
    Od: "zenek" <...@z...zz>

    Użytkownik < > napisał w wiadomości
    s.com...
    chcialabym jej troche utrzec nosa. Mam kopię jej opisow aukcji
    i calą korespondencję, w której przyznaje się, ze nie były to
    oryginaly. Co moge zrobic?

    Poprosić o zwrot pieniędzy i odesłać płyty ?

    pozdro
    zenek

  • 5. Data: 2007-01-11 04:39:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    m...@m...com wrote:

> [...]
    > się" i chcialabym jej troche utrzec nosa. Mam kopię jej opisow aukcji
    > i calą korespondencję, w której przyznaje się, ze nie były to

    Nie tyle możesz ile wręcz powinnaś zgłosić to na policję - że zostałaś
    oszukana i zamiast oryginałów dostałaś nielegalnie zrobione kopie.

    Inaczej sama narażasz się na odpowiedzialność karną za nabycie tzw.
    "pirackich" kopii utworów.

  • 6. Data: 2007-01-11 07:25:31
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia 10 Jan 2007 13:14:53 -0800, m...@m...com napisał(a):

> [...]
    > się" i chcialabym jej troche utrzec nosa. Mam kopię jej opisow aukcji
    > i calą korespondencję, w której przyznaje się, ze nie były to

    Jeśli zostałaś oszukana w związku z zakupem utworu autorskiego, który
    miałbyć oryginalny (z treści opisu aukcji) i co ważne chroniony prawem
    autorskim a w rzeczywistości otrzymałaś marną jego kopię nie pozostaje Ci
    nic innego jak zgłosić się na policjęi złożyć zawiadomienie o popełnionym
    przestępstwie. Tak jak napisał Andrzej - dokonałaś zakupu nieleganego
    utworu (kopia) i jeśli ów oszustka wpadnie na handlu Ty też możesz mieć
    później problemy.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 7. Data: 2007-02-01 23:08:34
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    ===Tomy=== napisał(a):
    Tak jak napisał Andrzej - dokonałaś zakupu nieleganego
    > utworu (kopia) i jeśli ów oszustka wpadnie na handlu Ty też możesz mieć
    > później problemy.

    czyli paserstwo