-
11. Data: 2004-01-23 14:35:18
Temat: Re: [allegro] kłotliwa sytuacja
Od: "castrol" <j...@p...wywalto.onet.pl>
Użytkownik "rumcajs" <r...@r...pl> napisał w wiadomości
news:buor8l$agv$1@atlantis.news.tpi.pl...
> w twojej ofercie slowem nie jest wspomniane, ze oferowany sprzet jest
> sprawny. uzywane czesci komputerowe i tylko tyle...
Jesli sprzet bylby uszkodzony to chyba znajdowalby sie w innej katogorii
nieprawdaz??
Pozdrawiam
Jacek
-
12. Data: 2004-02-23 21:16:09
Temat: Re: [allegro] kłotliwa sytuacja
Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
Thu, 22 Jan 2004 19:02:27 +0100, w
<o...@4...com>, futszaK <t...@s...pl>
napisał(-a):
> On Thu, 22 Jan 2004 17:14:16 +0100, "SQLwysyn" <s...@w...pI> wrote:
>
> >> > zaoferowałem podzespoły komputerowe pozostałe z modernizacji komputera
> >> > wykonywanej przez zaprzyjaźniony serwis komputerowy
> >> w twojej ofercie slowem nie jest wspomniane, ze oferowany sprzet jest
> >> sprawny.
> >A zwrot "sprzęt w stanie b.dobrym" o tym aby nie swiadczy?
>
> wizualnym czy technicznym ????
A pisze że tylko "wizualnym" czy że 'ogólnie' b. dobrym?
A swoją drogą w takim przypadku raczej również nie uwzględniałbym reklamacji, a
już na bank w przypadku "za pobraniem".