  • 11. Data: 2004-10-20 19:42:15
    Temat: Re: allegro i problem
    Od: "Willow" <w...@s...pl>

    Witam,
    Gdyby faktycznie wybral sie na komende, to na wszelki wypadek
    zachowaj (wydrukuj tez) cala korespondencje z gosciem, opis
    aukcji i zdjecia, ktore zamiesciles na Allegro. Przyda sie to rowniez
    przy ewentualnych dyskusjach z Allegro.
    Zastanawia mnie tylko odeslanie przez goscia paczki - policja
    powinna go zabezpieczyc jako dowod przy zglaszaniu sprawy.

    Pozdrawiam, Beata

  • 12. Data: 2004-10-20 20:49:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan Alder wrote:

    > przykre :( Dlatego mówię, że Allegro to targowisko złodziei i przestępców i
    > dlatego nie kupuję tam nic poza książkami za drobne złote.

    Jasne. A internet to siedlisko kretynów i buraków mających w dodatku
    fatalny zwyczaj uogólniać i hurtem obrażać także uczciwych 'na konto'
    kilku nieuczciwych.

  • 13. Data: 2004-10-20 21:53:05
    Od: "Wojtek" <s...@o...pl>

    a to nie Twój laptop po małym tuningu?
    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=31506814 tez ma "Ślady używania na
    pokrywie matrycy (rysy), lekkie przetarcia na narożnikach." i też ma ! na
    poczatku kazdej wymienionej funkcji

  • 14. Data: 2004-10-21 01:00:56
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia śro 20. października 2004 22:49 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Andrzej Lawa:

    > Jasne. A internet to siedlisko kretynów i buraków mających w dodatku
    > fatalny zwyczaj uogólniać i hurtem obrażać także uczciwych 'na konto'
    > kilku nieuczciwych.

    Kilku... To ciekawe skąd tylu poszkodowanych.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 15. Data: 2004-10-21 03:24:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tristan Alder wrote:

    > Kilku... To ciekawe skąd tylu poszkodowanych.

    Tylu? To znaczy ilu? Masz dokładne i wiarygodne dane statystyczne? I
    analogiczne dane dotyczące mediów innych niż Allegro? (giełdy,
    ogłoszenia prasowe, komisy itepe itede)

  • 16. Data: 2004-10-21 12:30:49
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 21 Oct 2004, Tristan Alder wrote:
    [...]
    >+ Kilku... To ciekawe skąd tylu poszkodowanych.

    ...akurat TEJ relacji bym się nie spodziewał "proporcjonalnie".
    Ilu to straciło na Bezpiecznej Kasie Oszczędności czy jak
    jej tam było ? Powiadasz że potencjalnych winnych też się
    liczyło na dziesiątki czy setki tysięcy ?? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd