  • 1. Data: 2008-10-19 16:06:40
    Temat: allegro - ceglowka umorzenie sprawy- LEGALNE OSZUSTWA!!!!
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam, jakis czas temu pisalem o otrzymanej ceglowce w paczce, dzis wlasnie
    umorzyli mi sprawe!!!?

    tj. o czyn z art. 286$ 1kk - na podstawie ark.17$ 1pkt 2 kpk - wobec
    stwierdzenia iz czyn nie zawiera znamion czynu zabronionego

    czyli jednym slowem legalne wysylanie ceglowek w paczkach zamiast towaru
    obiecanego ?

  • 2. Data: 2008-10-19 16:17:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stwierdzenia iz czyn nie zawiera znamion czynu zabronionego
    > czyli jednym slowem legalne wysylanie ceglowek w paczkach zamiast towaru

    A doczytałeś postanowienie do końca? Tam jest puczenie o prawie do
    zażalenia.

  • 3. Data: 2008-10-19 16:29:43
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    a co mi da zazalenie ????????
    to to samo co odwolanie ?

  • 4. Data: 2008-10-19 16:49:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    >a co mi da zazalenie ????????
    > to to samo co odwolanie ?

    Na postanowienia umorzenie przysługuje zażalenie, a nie odwołanie. Masz to
    napisane w pouczeniu. Odwołanie, to w postępowaniu karnym składa się na
    zarządzenie.

  • 5. Data: 2008-10-19 16:52:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    bartek wrote:
> [...]
    >
    > tj. o czyn z art. 286$ 1kk - na podstawie ark.17$ 1pkt 2 kpk - wobec
    > stwierdzenia iz czyn nie zawiera znamion czynu zabronionego

    Możesz przypomniec o co chodziło, jaka była wartość zakupu itd,

    M.

  • 6. Data: 2008-10-19 17:20:48
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    Wartosc na kup teraz
    360zl, sam sprzet warty kolo 800zł.
    Dostalem czesc towaru, tzn same plyny a zamiast urzadzenia byla ceglowka.
    Zgloszona sprawa na policje po 2-3 miesiacach 2krotnych zeznaniach dizs
    dostalem pismo z umorzeniem.

    Co mi da samo zazalenie ?

    To czyli jawnie moge sobie posprzedawac troche ceglowek a na wezwaniach
    mowic ze wyslalem paczke i nie wiem co sie stalo ?!?!?!?!

  • 7. Data: 2008-10-19 17:49:45
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał

    > Co mi da samo zazalenie ?

    Może sprawić, że dochodzenie nie zostanie umorzone
    lecz będzie dalej prowadzone. Być może wtedy zostanie
    sporządzony akt oskarżenia itd.

    Ale żeby zażalenie zostało uwzględnione powinno zawierać
    coś wiecej niż "ja się nie zgadzam na umorzenie".

  • 8. Data: 2008-10-19 18:03:03
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    czy to mnie bedzie cos kosztowac????dalsze prowadzenie tej sprawy ?

    bo na dzien dzisiejszy to chyba zaczne krecic biznes ceglowkowy bo widze ze
    policja to tylko wlepiac mandaty jednak umie, a mialem nadzieje ze tak
    jednak nie jest.........

    wiadomości news:gdfrvp$is4$1@news.onet.pl...

  • 9. Data: 2008-10-19 18:34:17
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał

    > czy to mnie bedzie cos kosztowac????dalsze prowadzenie tej sprawy ?

    Policja i prokuratura działają na koszt państwa, pokrzywdzony
    nic nie płaci. Gdyby sprawa trafiła do sądu to ewentualnie sąd
    może kosztami obciążyć skazanego, więc tak czy tak nie ty płacisz.
    Koszty pojawią się gdy zechcesz gościa nękać na drodze cywilnej.

    PS.
    Odpowiadaj pod cytatem.

  • 10. Data: 2008-10-19 18:50:27
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

> [...]
    > może kosztami obciążyć skazanego, więc tak czy tak nie ty płacisz.
    > Koszty pojawią się gdy zechcesz gościa nękać na drodze cywilnej.

    ok,
    czyli co polecasz?
    pisac zazalenie i co dalej ?

    ale tego nie rozumiem, maja czarno na bialym i jeszcze umarzaja ?:/

    a swoja droga allegro zwraca pieniazki tylko do 120 dni, to prawnie jest
    jakos posilkowane ?

    bo ja papier z policji dostalem po 120 dniach..... i allegro teraz nic
    zwracac niechce