  • 21. Data: 2011-07-18 12:20:24
    Temat: Re: allegro, brak towaru na stanie
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    news:ivuhv6$85d$1@news.onet.pl...

    > kategorią. Sprzedawca odmawiający wysyłki zarabia negatywa, a klient
    > negatywa i karniaka :(
    >
    > Chyba że się to zmieniło.

    Mnie raz chcial koles wystawic karniaka, pomimo, ze zwrocilem mu prowizje
    (chcial uzyskac kolejny zwrot od Allegro). Napisalem do Allegro. Przeslalem
    potwierdzenie wplaty gosciowi tej prowizji i Allegro wyslalo go na drzewo.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 22. Data: 2011-07-18 14:38:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Jak podejrzewam.... Zazwyczaj nie podejrzewam, bo jak podejrzewam, to
    > w ogóle u kogoś nie kupuję. ale już wiele razy miałem niestety takie
    > wpadki, gdy zwracałem prowizję sprzedawcy, żeby tylko mnie nie podał
    > do Allegro na punkt karny. :( Gość np. pisał ,,odbiór osobisty'' oraz
    > ,,lokalizacja Gliwice'' a potem okazywało się, że odbiór osobisty
    > owszem, ale w Sosnowcu przykładowo.

    straszne masz problemy...

    są pechowcy na świecie jednak

  • 23. Data: 2011-07-18 15:17:09
    Od: <s...@a...pl>

    Hmm... Tak się zastanawiam. Załóżmy, że kupuję z Chin. Sprzedawca zapewnia
    mnie o tym, o czym zapisał przedmówca. Płacę z góry kartą poprzez płatnosći
    allegro. Okazuje się, że paczka przyszła, ale służby celne chcącła i VAT-u.
    Nie odbieram tej paczki, bo z niby jakiej racji mam płacić. Paczka miała być
    do domu.

    Zgłaszam bankowi, że zapłaciłem kartą, a towaru od sprzedawcy nie dostałem.
    Składam reklamcję i żądam zwrotu pobranej kwoty na konto karty. Czy bank
    uwzględni moją reklamację?

  • 24. Data: 2011-07-18 16:18:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-07-17 14:33, mvoicem pisze:

    > Gdzie sobie taką gwarancję można wsadzić? :). Czy jeżeli zostanie
    > naliczone cło lub VAT (a przecież jest na to niezerowa szansa), to mam
    > jakieś realne szanse na wyegzekwowanie "strat" od sprzedawcy?

    Masz wygraną w sądzie o zwrot tej sumy.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 25. Data: 2011-07-19 08:08:01
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik Johnson napisał:

    > Masz wygraną w sądzie o zwrot tej sumy.

    od kontrahenta z CHIN

  • 26. Data: 2011-07-19 08:19:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-19 10:08, cyklista pisze:

    > od kontrahenta z CHIN

    Jak już będziemy chińską kolonią, to powinno być łatwiej z egzekucją :)

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2011-07-19 08:28:14
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (19.07.2011 10:08), cyklista wrote:

    > od kontrahenta z CHIN

    Ale przecież sprzedawca, jak najbardziej z Polski to gwarantuje.

    p. m.

  • 28. Data: 2011-07-19 09:21:20
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik mvoicem napisał:

    > Ale przecież sprzedawca, jak najbardziej z Polski to gwarantuje.
    >
    > p. m.

    Jak kupisz u sprzedawcy to się zgodzę. Jednak w 90% kupujesz u
    pośrednika a nie sprzedawcy, czyli prostymi słowami "przekaże to Pana
    zamówienie i zapłatę za nie do sprzedawcy w CHinach, żeby Panu ułatwić
    życie i nie musiał pan sam tego robić"

  • 29. Data: 2011-07-19 10:15:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    > od kontrahenta z CHIN

    Od tego z kim zawierasz umowę, tego co daje gwarancje. Jak zawierasz z
    chińczykami to od chińczyka.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU

  • 30. Data: 2011-07-19 10:16:14
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-07-19 11:21, cyklista pisze:

> [...]
    > pośrednika a nie sprzedawcy, czyli prostymi słowami "przekaże to Pana
    > zamówienie i zapłatę za nie do sprzedawcy w CHinach, żeby Panu ułatwić

    Jak się pośrednik zobowiązuje to pośrednik płaci.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU