  • 11. Data: 2011-07-17 12:33:52
    Temat: Re: allegro, brak towaru na stanie
    Od: Tans <.@.>

    Liwiusz wrote:
    > Teoretycznie jeśli sprzedawca to firma, to ma 30 dni na realizację
    > sprzedaży.
    >
    > W praktyce, to jak zrezygnujesz, to najwyżej negatywa zarobisz. Jeśli
    > zależy Ci na czasie, a na aukcji nie było informacji o długim terminie
    > wysyłki, to ja bym zrezygnował bez skrupułów.

    Dziękuję za wszystkie wypowiedzi. Sprawa załatwiona, odstąpiłem. Czekam
    na ruch sprzedawcy, ale po przytoczeniu mu kilku akapitów z regulaminu
    nie spodziewam się gwałtownych ruchów z jego strony. No ale życie pokaże.

    Tans

  • 12. Data: 2011-07-17 16:59:08
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.07.2011 13:48, Liwiusz pisze:
    > Nawet jeśli, to nie przejmowałbym się tym zbytnio

    Taa... 3 karniaki i ban. Ja tam siakoś nie czuję chęci do wylecenia z
    Allegro, bo sporo tam kupuję.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2011-07-17 17:30:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Taa... 3 karniaki i ban. Ja tam siakoś nie czuję chęci do wylecenia z
    > Allegro, bo sporo tam kupuję.

    Fakt, rozkład statystyczny potwierdza, że zawsze znajdzie się
    "pechowiec", któremu zdarzy się niezawinienie kilka karniaków w
    niedługim czasie :)

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2011-07-17 17:39:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 17.07.2011 19:30, Liwiusz pisze:
    > Fakt, rozkład statystyczny potwierdza, że zawsze znajdzie się
    > "pechowiec", któremu zdarzy się niezawinienie kilka karniaków w
    > niedługim czasie :)

    a one wygasają po czasie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 15. Data: 2011-07-17 22:06:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > a one wygasają po czasie?

    Tak.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2011-07-18 09:00:52
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.07.2011 00:06, Liwiusz pisze:

    > Tak.

    Kurde, właśnie nigdzie nie umiem o nich nic znaleźć w regulaminie. Może
    je w ogóle zlikwidowali?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 17. Data: 2011-07-18 09:26:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Kurde, właśnie nigdzie nie umiem o nich nic znaleźć w regulaminie. Może
    > je w ogóle zlikwidowali?

    Też nie widzę. Nie wiem, czy coś się zmieniło.

    Dodatkowo - nie wiem, czy wiesz - można kupować bez rejestracji, więc
    jak podejrzewasz jakieś szczególne problemy u danego sprzedającego,
    możesz zakupić bez logowania się.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2011-07-18 09:29:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.07.2011 11:26, Liwiusz pisze:

    > Dodatkowo - nie wiem, czy wiesz - można kupować bez rejestracji, więc
    > jak podejrzewasz jakieś szczególne problemy u danego sprzedającego,
    > możesz zakupić bez logowania się.

    Jak podejrzewam.... Zazwyczaj nie podejrzewam, bo jak podejrzewam, to w
    ogóle u kogoś nie kupuję. ale już wiele razy miałem niestety takie
    wpadki, gdy zwracałem prowizję sprzedawcy, żeby tylko mnie nie podał do
    Allegro na punkt karny. :( Gość np. pisał ,,odbiór osobisty'' oraz
    ,,lokalizacja Gliwice'' a potem okazywało się, że odbiór osobisty
    owszem, ale w Sosnowcu przykładowo.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2011-07-18 10:42:43
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Mon, 18 Jul 2011 11:29:28 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > a potem okazywało się, że odbiór osobisty owszem,
    > ale w Sosnowcu przykładowo.

    To wykluczałoby mój odbiór. Nie bratam się z gorolami.
    NMSP

  • 20. Data: 2011-07-18 10:44:30
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sun, 17 Jul 2011 14:33:33 +0200, mvoicem napisał(a):

    > Gdzie sobie taką gwarancję można wsadzić? :).

    Gdzie tylko Ci się uda i gdzie masz ochotę :)
    Ludzie mają różne fantazje :)
    Jakie Ty masz - nikt z nas tutaj nie wie, więc odpowiedź znasz li tylko sam
    ;)