  • 21. Data: 2006-08-03 14:23:18
    Temat: Re: alimenty - walek
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > zaliczka alimentacyjna, nie czytałam ustawy, więc nie wiem czy coś się

    LOL .... a to sie zdziwilem :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 22. Data: 2006-08-03 14:25:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > LOL .... a to sie zdziwilem :)

    A coś konstruktywnego? To już słyszałam ;)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 23. Data: 2006-08-03 14:26:52
    Od: "bombardier" <b...@y...com>

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:2b84b$44d2003b$3eb31df6$15246@news.chello.pl...

    > A poza tym najpewniejszym środkiem, tu się powtórzę, jest powództwo
    > przeciwegzekucyjne z wnioskiem o zabezpieczenie powództwa.

    gdzie to mam złożyć?

  • 24. Data: 2006-08-03 14:40:23
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Marcin Krzemiński napisał(a):

    > Jeśli pytasz o klauzulę wykonalności, to odpowiedź jest w art. 1082 k.p.c.

    Ale ja czegoś nie rozumiem.

    Miał zasądzone alimenty na rzecz matki, płacił. I jakby matka z tym
    wyrokiem poszła do sądu, to bym rozumiał, bo wyrok jest który JEJ
    zasądził alimenty.

    Ale przecież tych pieniędzy domaga się urząd, więc chyba urząd powinien
    najpierw wystąpić do sądu, a potem komornik, nie?

    p. m.

  • 25. Data: 2006-08-03 14:49:22
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mvoicem napisał(a):

    > Ale przecież tych pieniędzy domaga się urząd, więc chyba urząd powinien
    > najpierw wystąpić do sądu, a potem komornik, nie?

    Nie.
    Prosimy o przeczytanie ustawy z dnia 22 kwietnia 2005 r. o postępowaniu
    wobec dłużników alimentacyjnych oraz zaliczce alimentacyjnej (Dz.U. 2005
    nr 86 poz. 732.
    Ja się wysiliłem i przeczytałem :)

  • 26. Data: 2006-08-03 14:53:30
    Od: "bombardier" <b...@y...com>

    > Ty lepiej powiedz, czy dostałeś jakąś decyzję administracyjną z urzędu.

    nie dostalem nic

  • 27. Data: 2006-08-03 15:00:56
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > A coś konstruktywnego? To już słyszałam ;)

    Ach, to wyjasnia te tajemnicza cyklicznosc Twoich napadow zlosliwosci ;-)
    Wiedzialem, ze gdzies w tym musi byc jakis wzor ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 28. Data: 2006-08-03 15:02:24
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    bombardier napisał(a):

    > nie dostalem nic

    A awiza, które zignorowałeś?

  • 29. Data: 2006-08-03 15:03:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tiger napisał(a):

    > Ach, to wyjasnia te tajemnicza cyklicznosc Twoich napadow zlosliwosci ;-)
    > Wiedzialem, ze gdzies w tym musi byc jakis wzor ;-)

    Ale to inny cykl niż 28 dni :)

  • 30. Data: 2006-08-03 16:54:18
    Od: "Doruni" <dosia@(e)poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl> napisał w
    wiadomości news:aad3c$44d2020f$3eb31df6$15598@news.chello.pl...

    To jakieś szaleństwo. Ojciec moich dzieci przestał płacić alimenty, wówczas
    zgłosiłam sprawę do komornika (obowiązkowa procedura) i do MOPS wniosek o
    zaliczke alimentacyjną.
    Komornik przez 3 miesiące próbował ściągać pieniądze od dłużnika i kiedy po
    tym czasie nie było całkowitej skuteczności wysłał obowiązkowy wniosek do
    MOPS, w któryminformował o skutkach postępowania. Na jego skutek łącznie po
    4 miesiącach od złożenia wniosku u komornika i w MOPSie zostały mi wypłacone
    pieniędze tytułem zaliczki alimentacyjnej. U komornika musiałam dokłądnie
    opisać kiedy przestał płacić itp.

    Czyli wygląda na to, że bełędnie zostały wypłacone te pieniądze matce
    twojego dziecka... Warunkiem są 3 miesiące bezskutecznej egzekucji
    komorniczej!
    --
    Doruni