  • 141. Data: 2008-10-07 06:34:02
    Temat: Re: alimenty - prawo jazdy
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 06 październik 2008 22:47
    > (autor SlawcioD
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <gcdtgh$nt3$2@news.onet.pl>):

    > przed plonkiem powiem tylko, że mi ciebie żal dresiku z gumą na
    > instrumencie. Nie potrafisz skapować najprościejszych życiowych spraw.
    > Dżastina je przynajmniej kapuje, choć jako baba będzie walczyła o swoje...
    > A ty jesteś równie głupawy, co kolega sznycel.

    poziom Twojej wypowiedzi potwierdzil moja teorie - dziecko nerwozdrady.

    moj ojciec na mnie nie placi od 10lat, ma tez w glebokim powazaniu,
    wychowywanie syna (jakis z niego nieudacznik zyciowy - ani nie potrafi
    placic tych paru groszy, ani nie potrafi sie ze mna skontaktowac.
    uprzedzajac - moja matka nigdy mu nie zakazala widywania sie ze mna -
    poprostu on nigdy nie potrafil byc mezczyzna i ojcem). jak brakowalo mi
    i mojej mamie na zycie to po nocach siedzialem i razem z matka robilismy
    woreczki do odkurzaczy (takie papierowe) - bo mojemu staremu sie nie
    chcialo placic 240pln. ale to dla Ciebie za trudne do skumania - mamusia
    i tatus Ci wszystko pod dupe... znaczy sie pod nos podsuwali i trudno Ci
    skapowac ze moze byc inaczej...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 142. Data: 2008-10-07 06:36:56
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:gcdulb$nt3$5@news.onet.pl SlawcioD

    > Jesteś, synu, żenujący w bezrozumnym czytaniu i takimż pisaniu.

    po pierwsze nie jestem Twoim synem (z takim tatusiem to mialbym przejebane).
    po drugie masz dowod na potwierdzenie tej tezy?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 143. Data: 2008-10-07 06:40:39
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > Dżastina je przynajmniej kapuje, choć jako baba będzie walczyła o swoje...
    > A ty jesteś równie głupawy, co kolega sznycel.

    a jeszcze jedno - zalozenie prezerwatywy to raczej przejaw myslenia niz
    odwrotnie, chyba ze sie jest wyznawca takich poczytnych tytulow jak
    bravo czy itp;). a moze wyznajesz teorie stawania na gazecie po stosunku
    - zeby sie nic nie urodzilo;) lub rownie yntelygentnych patetntow?

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 144. Data: 2008-10-07 08:26:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gcf029$lj0$2@news.onet.pl SlawcioD
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > po pierwsze nie jestem Twoim synem (z takim tatusiem to mialbym
    > przejebane).
    Nie napisałem, synu, że moim. Komuś jednak szczęście nie dopisało i jesteś.

    > po drugie masz dowod na potwierdzenie tej tezy?
    Tak, masz powyżej.

    --
    Jotte

  • 145. Data: 2008-10-07 09:04:40
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    gargamel napisał(a):

    > pwoinnaś bajki dzieciom opowiadać:O)
    >
    > to skąd niby to 20% bezrobocie skoro tyle jest pracy?

    Chyba masz przedawnione dane.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 146. Data: 2008-10-07 09:08:54
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    SlawcioD napisał(a):

    > krys nie kop sie z koniem;)

    Oj weź, ja lubię Tristana uswiadamiać ;-)

    > - dziecko neo nie ma pojecia o tym co to
    > sa obowiazki - wychowywany byl zawsze bezstresowo:)...

    Coś mi się wydaje, że on nie jest _dzieckiem_ neo, a z tego, jak pisze,
    mam wrażenie, że jest starszy ode mnie. A ja pełnoletnia jestem jakiś
    czas.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 147. Data: 2008-10-07 09:12:57
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Yyy napisał(a):

    > krys <k...@p...onet.pl> wrote in

    > a wiesz, ze najgorszy kryzys swiatowy od 100 lat teraz sie zaczal na
    > Zachodzie i zaraz tu dojdzie?

    Wiem, jak dojdzie, to się będę martwić. Póki co nie mam czym.

    > zaraz bedzie 30% bezrobocia w Polsce i ciekawe co wtedy?

    To może z płodzeniem dzieci poczekaj na hossę na giełdzie, bedziesz miał
    jeden problem mniej.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 148. Data: 2008-10-07 09:23:56
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 07 październik 2008 11:04
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gcf8n8$6i8$1@inews.gazeta.pl>):

    > Chyba masz przedawnione dane.

    Nie przedawnione, tylko pół polski uciekło za granicę. Ale to chwilowe.
    Sporo osób już wraca, bo raj nie okazał się rajem, zaś zarobki są
    porównywalne do polskich. Więc bezrobocie będzie systematycznie rosło.

    Owszem, są zawody, gdzie wciąż brakuje pracowników, ale nie każdy nadaje się
    do murarstwa, tynkarstwa czy podobnych. No i zarobki tam są średniawe.
    --
    Tristan

  • 149. Data: 2008-10-07 10:35:00
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    Tristan <n...@s...pl> wrote in news:gcf9rc$o4p$1@news.onet.pl:

    > Nie przedawnione, tylko pól polski ucieklo za granicę. Ale to chwilowe.
    > Sporo osób juz wraca, bo raj nie okazal się rajem, zas zarobki sa
    > porównywalne do polskich. Więc bezrobocie będzie systematycznie roslo.

    recesja wraz Wielkim Kryzysem swiatowym wkracza teraz do Wielkiej Brytanii

    --
    Y?

  • 150. Data: 2008-10-07 10:40:41
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl>

    krys <k...@p...onet.pl> wrote in news:gcf96p$8lq$2@inews.gazeta.pl:

    > Wiem, jak dojdzie, to się będę martwic. Póki co nie mam czym.

    a wiesz, ze jedyna cecha ktora odroznia ludzi od innych inteligentnych
    zwierzat to zdolnosc swiadomego PRZEWIDYWANIA

    wez, ja naprawde zawsze bylem zwolennikiem kobiet inteligentnych
    i rownych dlan praw i obowiazkow (wzgledem mezczyzn)

    ale jak slysze takie nonszalanckie stwierdzenia to zaczynam watpic czy ci
    wszyscy macho nie mieli czasem racji kwestionujac czlowieczenstwo kobiet

    --
    Y?