  • 51. Data: 2010-03-16 21:26:47
    Temat: Re: alimenty na byla zone
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 22:09:14 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Ja napisałem "naturalnego ojca" a wy będziecie to zmieniać
    > i przekręcać na ojca biologicznego żeby udowodnić swoje racje ?

    Ojciec naturalny to wlasnie ojciec biologiczny. Nie ma roznicy, czy
    dostarczyl swoj material genetyczny za pomoca penisa, czy pipety.

    > Głupoty piszesz. Zamiast sie podniecać sprawdź przepisy.
    > Matkę też można zaskarżyć o alimenty.

    Bzdura. To jest w praktyce niemozliwe.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 52. Data: 2010-03-16 21:40:51
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-16 22:07, Użytkownik KRZYZAK napisał:

    > A jej ktos kazal? Nie rozmawiamy chyba o gwalcie?

    Ale ona swój obowiązek matki wypełnia w odróżnieniu od tatusia.
    Więc dlaczego pytasz o nią ?

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2010-03-16 21:44:47
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-16 22:26, Użytkownik KRZYZAK napisał:

    > Ojciec naturalny to wlasnie ojciec biologiczny. Nie ma roznicy, czy
    > dostarczyl swoj material genetyczny za pomoca penisa, czy pipety.

    Jesteś w błędzie. Ojciec naturalny to taki który zapłodnił
    kobietę w sposób naturalny a nie za pomocą pipety czy innego
    laboratoryjnego wynalazku.

    > Bzdura. To jest w praktyce niemozliwe.

    Pieprzysz o sprawach o których nie masz pojęcia.
    Jak mama się wypnie na dziecko tak jak opisywany tatuś
    to można ją pozwać o alimenty.

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2010-03-16 22:18:54
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 22:44:47 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Jesteś w błędzie. Ojciec naturalny to taki który zapłodnił
    > kobietę w sposób naturalny a nie za pomocą pipety czy innego
    > laboratoryjnego wynalazku.

    Naprawde? A co to jest sposob naturalny i gdzie to jest zdefiniowane?

    > Pieprzysz o sprawach o których nie masz pojęcia.
    > Jak mama się wypnie na dziecko tak jak opisywany tatuś
    > to można ją pozwać o alimenty.

    Podstawa prawna?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 55. Data: 2010-03-16 22:21:11
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-16 23:18, Użytkownik KRZYZAK napisał:

    > Naprawde? A co to jest sposob naturalny i gdzie to jest zdefiniowane?

    Następnym razem zanim zaczniesz się ośmieszać w dyskusji
    znajdź sobie takie informacje o się z nimi zapoznaj.

    Ta samo co wobec ojca. Nie wiedziałeś ?

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2010-03-16 22:30:40
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 23:21:11 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Następnym razem zanim zaczniesz się ośmieszać w dyskusji
    > znajdź sobie takie informacje o się z nimi zapoznaj.

    Koles, to Ty uzywasz pojecia "ojciec naturalny", wiec podaj definicje.

    > Ta samo co wobec ojca. Nie wiedziałeś ?

    Pytalem o podstawe prawna. Masz problemy z czytaniem?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 57. Data: 2010-03-16 22:47:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > A jakie konsekwencje ponosi kobieta nie trzymajaca ci.. w kagancu?

    takie same, bedzie płacić alimenty.

  • 58. Data: 2010-03-16 22:48:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > A jej ktos kazal?

    Nie. Dlatego jak tatuś bedzie się poczuwał do obowiązku, to ona bedzie
    płacić alimenty.

  • 59. Data: 2010-03-16 22:49:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > Bzdura. To jest w praktyce niemozliwe.

    No właśnie. Bzdura.

  • 60. Data: 2010-03-17 07:48:01
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 10:29:49 -0500, witek napisał(a):

    > zabronione nie jest tylko konsekwencje trzeba poniesc.

    W przypadku normalnych osób nie ma konsekwencji
    --
    marcin