  • 41. Data: 2010-03-16 16:15:07
    Temat: Re: alimenty na byla zone
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-16 16:08, Użytkownik KRZYZAK napisał:

    > Dawcom nasienia tez chcialbys wycinac narzady?

    A w jakim celu, w jakimkolwiek kodeksie jakiegokolwiek
    państwa ich odpowiedzialność jest taka sama jak naturalnego
    ojca ?

    A co do rzeczywistych tatusiów to wiem że jak taki się
    uprze to będzie pracował na czarno i alimenty będą nie do
    ściągnięcia. Dziecko może dostawać ochłapy z funduszu
    alimentacyjnego co w praktyce oznacza że wszyscy na nie
    łożą. Zwykła moralność nakazuje ukarać niepłacącego
    tatusia a logika zabezpieczyć społeczeństwo przed kolejnymi
    kosztami wygenerowanymi przez takie indywiduum.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2010-03-16 17:37:26
    Od: "Paps5merf" <5...@n...eu>

    Órzytkownik "RadoslawF" napisał:

    > A w jakim celu, w jakimkolwiek kodeksie jakiegokolwiek
    > państwa ich odpowiedzialność jest taka sama jak naturalnego
    > ojca ?

    ale przecież oni są naturalnymi ojcami:O)

> [...]
    > tatusia a logika zabezpieczyć społeczeństwo przed kolejnymi
    > kosztami wygenerowanymi przez takie indywiduum.

    zwykła moralność nakazała by ukarać matkę w taki sposó wykożystująca ojca i
    podatników, oraz odebranie jej dziecka i praw!:O)

  • 43. Data: 2010-03-16 17:40:48
    Od: "Paps5merf" <5...@n...eu>

    > Przeczytaj jeszcze raz ale dla odmiany ze zrozumieniem.

    to chyba ty musisz czytać ze zrozumieniem zanim coś wyślesz:O)
    ojciec po rozwodzie ma prawo zmienic sobie pracę na jaką chce, czy ty mu
    tego zabraniasz?:O)

  • 44. Data: 2010-03-16 17:42:15
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-16 18:37, Użytkownik Paps5merf napisał:

    > ale przecież oni są naturalnymi ojcami:O)

    Od kiedy i w jakim kodeksie ?

    > zwykła moralność nakazała by ukarać matkę w taki sposó wykożystująca
    > ojca i podatników, oraz odebranie jej dziecka i praw!:O)

    Taki sam czy można zarzucić matce która nie wychowuje dziecka
    tylko je porzuca i się wypiera jak opisywany tatuś.
    Ten przypadek w opisywanej sytuacji zdaje się nie miał miejsca.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2010-03-16 17:43:37
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-16 18:40, Użytkownik Paps5merf napisał:

    > to chyba ty musisz czytać ze zrozumieniem zanim coś wyślesz:O)
    > ojciec po rozwodzie ma prawo zmienic sobie pracę na jaką chce, czy ty mu
    > tego zabraniasz?:O)

    Przeczytaj jeszcze raz ale tym razem ze zrozumieniem.
    A potem dla odmiany znajdź fragment gdzie twierdzę że ojciec
    nie ma prawa do zmiany pracy.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2010-03-16 21:00:27
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 18:42:15 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Od kiedy i w jakim kodeksie ?

    A jak sie ustala ojcostwo? Dawca spermy jest ojcem biologicznym w takim
    samym stopniu jak ten co bzyka bez zobowiazan.

    > Taki sam czy można zarzucić matce która nie wychowuje dziecka
    > tylko je porzuca i się wypiera jak opisywany tatuś.

    Ano wlasnie. Matka moze zostawic dziecko w szpitalu, bez obaw o wyciecie
    narzadow rodnych i komornika. Moze nawet nie poinformowac faceta, ze jest
    ojcem. Wiec albo woz, albo przewoz - skoro kobieta jest jedynym dysponentem
    praw, to powinna byc rowniez jedynym wykonawca obowiazkow. Chyba logiczne,
    prawda?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 47. Data: 2010-03-16 21:03:55
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 08:28:40 -0500, witek napisał(a):

    > ch.. trzeba umiec trzymac w kagańcu, a jak sie nie umie to sie ponosi
    > tego konsekwencje.

    A jakie konsekwencje ponosi kobieta nie trzymajaca ci.. w kagancu?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 48. Data: 2010-03-16 21:06:10
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 15:12:44 +0100, Maddy napisał(a):

    > Bo poznać kogoś lepiej, zanim się z nim wlezie do łóżka, to takie
    > niemęskie, prawda?

    No wlasnie, moze by panna lepiej poznala faceta, zanim rozlozy nogi? I
    wybierala takiego, ktory nie wystawi jej do wiatru. A jak wybrala
    nieodpowiedzialnego, to niech ponosi konsekwencje.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 49. Data: 2010-03-16 21:07:35
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 08:29:27 -0500, witek napisał(a):

    > a ktoś mu w ogóle kazał się cipciać?

    A jej ktos kazal? Nie rozmawiamy chyba o gwalcie?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 50. Data: 2010-03-16 21:09:14
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-16 22:00, Użytkownik KRZYZAK napisał:

    > A jak sie ustala ojcostwo? Dawca spermy jest ojcem biologicznym w takim
    > samym stopniu jak ten co bzyka bez zobowiazan.

    Ja napisałem "naturalnego ojca" a wy będziecie to zmieniać
    i przekręcać na ojca biologicznego żeby udowodnić swoje racje ?
    To może uznacie za naturalnego ojca lekarza który przeprowadził
    zabieg zapłodnienia ? Powiedział bym że to wasz poziom rozumowania
    w tym temacie.

> [...]
    > praw, to powinna byc rowniez jedynym wykonawca obowiazkow. Chyba logiczne,

    Głupoty piszesz. Zamiast sie podniecać sprawdź przepisy.
    Matkę też można zaskarżyć o alimenty.