  • 31. Data: 2010-03-16 14:01:21
    Temat: Re: alimenty na byla zone
    Od: "Paps5merf" <5...@n...eu>

    Órzytkownik "zly" napisał:

    > Ja pierdolę, czy ty czytasz co napisałem? Czym innym jest przypadkowe
    > zajście w ciążę, a czym innym jest celowe zajście w ciążę, z osobą która
    > tego nie chce, tylko po to by wyłudzić kasę (albo uzyskać jakieś inne
    > korzyści). Nie rozmawiamy o przypadkach tylko o celowym działaniu. Nie o
    > kobietach w ogóle, tylko o tych konkretnych które tak robią. Masz jakieś
    > kompleksy? Reszta okrucieństwa na tym świecie chwilowo mnie nie
    > interesuje.

    ona czyta, ale zrozum że to kobieta, taka kurefska mentalnosć, nie bez
    przyczyny po angielskiemu człowiek to mężczyzna a kobieta to wimen:O)

  • 32. Data: 2010-03-16 14:12:44
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 16-03-2010 14:47, zly pisze:

    > Rotfl, boże... co za tłuki tu piszą. A jaki masz wpływ na to, czy laska cię
    > robi w balona?

    Bo poznać kogoś lepiej, zanim się z nim wlezie do łóżka, to takie
    niemęskie, prawda?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 33. Data: 2010-03-16 14:27:03
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 16-03-2010 14:48, zly pisze:

    > Myślenie nie ma tu nic do rzeczy. Ktoś został oszukany i wykorzystany.
    > O wszystkich ofiarach masz podobne zdanie?

    Bo to zła kobieta była?
    Taka to ofiara... losu.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 34. Data: 2010-03-16 14:41:22
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-16 14:48, Użytkownik zly napisał:

    > Myślenie nie ma tu nic do rzeczy. Ktoś został oszukany i wykorzystany. O
    > wszystkich ofiarach masz podobne zdanie? Mógł nie iść tą ulicą, mógł nie
    > mieć przy sobie gotówki, mogła mieć dłuższą spódnicę? Skąd się takie
    > oszołomy biorą :/

    Właśnie kobieta została oszukana że wyjdzie za nią i wykorzystana.
    A teraz oszust nawet nie chce na własne dziecko płacić.
    Najchętniej by pewnie zabił ten żywy dowód wykorzystania.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2010-03-16 14:42:30
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-16 15:01, Użytkownik Paps5merf napisał:

    > a czy ty myślisz ze po rozwodzie człowiek nie ma prawa zmienić pracy?:O)
    > a czy ty uważasz że człowiek po rozwodzie w ogóle jest zmuszony
    > pracować?:O)
    > serwujesz nam tu jakieś nowe małżeńskie niewolnictfo?:O)

    Przeczytaj jeszcze raz ale dla odmiany ze zrozumieniem.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2010-03-16 15:08:17
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 16 Mar, 14:29, RadoslawF <r...@w...pl> wrote:

    > Historia zna jedno skuteczne rozwiązanie, na dziecko łożyli
    > sąsiedzi jeśli tatuś nie chciał, ale profilaktycznie tatusiowi
    > wycinano pewne narządy aby nie stwarzał więcej takich problemów.

    Dawcom nasienia tez chcialbys wycinac narzady?

  • 37. Data: 2010-03-16 15:28:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:13jimhhbnyqfx.dlg@piki.fixed zly
    <b...@N...fm> pisze:

    > Sugerujesz, że 'łapanie na dziecko' jest w porządku, a uwalnianie się od
    > osób które to praktykują, jest złe?
    Abstrahujesz od układu odniesienia... ;)
    Tym układem odniesienia jest Polska i to wiele wyjaśnia.

    Jeśli dziwka jest zarażona HIVem i wiedząc o tym da ci d**y twierdząc, że
    jest zdrowa, to popełnia przestępstwo i (jeśli da się tego dowieść) jest
    karana.
    Jeśli da ci tej samej d**y kłamiąc, że używa antykoncepcji i ubierze cię w
    bachora - nic jej nie będzie.

    Jeśli zasądzą ci alimenty po rozwodzie, zostaniesz bezrobotnym, nie będziesz
    płacił to przyjdzie hiena (komornik), a jak to nic nie da to trafisz do
    więzienia.
    Jeśli nic nie będziesz dawał do rodzinnej kasy i żył na bezrobociu z kochaną
    żoną i dziećmi, to raczej nic ci nie będzie.

    Jest fajnie, a w dodatku śmiesznie.

    --
    Jotte

  • 38. Data: 2010-03-16 15:29:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zly wrote:

    > Rotfl, boże... co za tłuki tu piszą. A jaki masz wpływ na to, czy laska cię
    > robi w balona?

    100%.
    Nie puszczam sie po prostu.

  • 39. Data: 2010-03-16 15:29:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zly wrote:

    > a to zabronione? czy może moralnie niepoprawne?

    zabronione nie jest tylko konsekwencje trzeba poniesc.

  • 40. Data: 2010-03-16 15:30:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zly wrote:

> [...]
    > wszystkich ofiarach masz podobne zdanie? Mógł nie iść tą ulicą, mógł nie
    > mieć przy sobie gotówki, mogła mieć dłuższą spódnicę? Skąd się takie

    oszołomy takie jak ty? Nie mam pojęcia. Dinozaury w zasadzie już dawno
    wygineły.