  • 91. Data: 2010-03-17 11:23:05
    Temat: Re: alimenty na byla zone
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    On 17 Mar, 12:20, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    > Raczej nie liczył się z tym, że kobieta może z premedytacją i podstępnie
    > próbować zajść w ciążę, żeby go naciągnąć.

    czyli baran z niego. a barany sie strzyże

  • 92. Data: 2010-03-17 11:37:39
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    wrote:
    > Raczej nie liczył się z tym, że kobieta może z premedytacją i podstępnie
    > próbować zajść w ciążę, żeby go naciągnąć.

    poza tym mamusia albo tatuś nie uczyli do czego potrzebny jest
    kobiecie facet? ze do zrobienia i pomocy w wychowaniu potomstwa?

  • 93. Data: 2010-03-17 11:50:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kwiatek pisze:

    > poza tym mamusia albo tatuś nie uczyli do czego potrzebny jest
    > kobiecie facet? ze do zrobienia i pomocy w wychowaniu potomstwa?

    No tak, bo kobieta to tylko chodząca macica i niczego innego do
    szczęścia nie potrzebuje, tak?

  • 94. Data: 2010-03-17 11:51:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kwiatek pisze:

    > czyli baran z niego. a barany sie strzyże

    Dziwne w takim razie, że w kodeksie karnym jest w ogóle zapis o
    oszustwach...

  • 95. Data: 2010-03-17 11:53:05
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 17 Mar 2010 04:23:05 -0700 (PDT), Kwiatek napisał(a):

    > czyli baran z niego. a barany sie strzyże

    Tym samym wykreślamy z kk art 286, bo po kiego on tam?
    --
    marcin

  • 96. Data: 2010-03-17 12:00:54
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    On 17 Mar, 12:51, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    > Dziwne w takim razie, że w kodeksie karnym jest w ogóle zapis o
    > oszustwach...

    jezeli juz to moze to wyłudzenie w tym przypadku...

    >No tak, bo kobieta to tylko chodząca macica i niczego innego do
    >szczęścia nie potrzebuje, tak?

    miedzy innymi do wydania na swiat potomstwa ją zaprogramowala natura

  • 97. Data: 2010-03-17 12:03:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kwiatek pisze:

    > jezeli juz to moze to wyłudzenie w tym przypadku...

    Oszustwo. Doprowadzenie poprzez wprowadzenie w błąd do niekorzystnego
    rozporządzenia mieniem.

    > miedzy innymi do wydania na swiat potomstwa ją zaprogramowala natura

    Udaj się na najbliższy konwent jakiejś organizacji feministycznej i
    powiedz to głośno i wyraźnie przed całym zgromadzeniem ;->

  • 98. Data: 2010-03-17 12:07:34
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    On 17 Mar, 13:03, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
    > Oszustwo. Doprowadzenie poprzez wprowadzenie w b d do niekorzystnego
    > rozporz dzenia mieniem.

    tu nie ma oszustwa bo on zapłodnił, gdyby ona kłamała ze on ją
    zaplodnil to byloby oszustwo. raczej pod wyłudzenie to podpada "płać
    na mnie alimenty bo ja taka biedna z dzieckiem..."

  • 99. Data: 2010-03-17 12:24:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hnq3en$a8u$2@atlantis.news.neostrada.pl Maddy
    <m...@e...com.pl> pisze:

    > To trzeba był gumę zakładać a nie płakać teraz "wykorzystała,
    > oszukała!!!!)
    Niekoniecznie, guma też niepewna.
    Za to metoda podana wyżej jest faktycznie 100%-owa, tylko tam wkradła się
    autorowi mała literówka - literki "s" brakuje...

    --
    Jotte

  • 100. Data: 2010-03-17 12:26:25
    Od: Kwiatek <m...@i...pl>

    wrote:
    > Udaj si na najbli szy konwent jakiej organizacji feministycznej i
    > powiedz to g o no i wyra nie przed ca ym zgromadzeniem ;->

    jak ktos potomstwa nie chce to przeciecie nasieniowodów/jajowodów i po
    sprawie ;P