  • 11. Data: 2005-12-02 12:36:19
    Temat: Re: alimenty a rozpoczecie pracy?
    Od: "Adwi" <b...@w...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dmnqk8$s46$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > nie chodzi o to zeby placila dalej tylko zeby to formalnie zalatwic..
    czyli
    > chce przyjac date X np. 1.12.2005 ze z tym dniem zrzekam sie ... ale
    pytanie
    > co z zaleglymi alimentami jak to zalatwic zeby bylo dobrze??

    Matke o dwa okresy rat alimantacyjnych chcesz szarpac ?
    - no obys ty nie musial kiedys byc w jej sytuacji

    > ... ale pytanie
    > co z zaleglymi alimentami jak to zalatwic zeby bylo dobrze??
    poprostu sie zrzekasz tych zaleglych rat i juz ....

    a jeszcze jedno : -) i dobrze sie ucz bo za złe oceny i oblane egzaminy
    mozesz alimenty rowniez utracic

  • 12. Data: 2005-12-02 16:27:52
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 2 Dec 2005 13:36:19 +0100, *Adwi*
    <news:dmpf85$nc5$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]

    > poprostu sie zrzekasz tych zaleglych rat i juz ....

    > a jeszcze jedno : -) i dobrze sie ucz bo za złe oceny i oblane egzaminy

    Ja tak się tylko zastanawiam. Co to za k* matka jest :-(
    Trzeba było aż ściągać od niej na dziecko alimenty. Powiesiłabym wszystkie
    takie za kudły.

    --
    Kaja

  • 13. Data: 2005-12-02 16:35:14
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-12-02 17:27, Kaja wrote:

    > Ja tak się tylko zastanawiam. Co to za k* matka jest :-(

    Normalna, w dodatku ma rację.

    > Trzeba było aż ściągać od niej na dziecko alimenty. Powiesiłabym wszystkie
    > takie za kudły.

    Gdzie ściągać? Dowiedziała się, że studiująca osoba (jej syn) podjeła
    pracę i w tym momencie nie musi już płacić nań alimentów. Dziecko się
    usamodzielniło więc dlaczego matka ma dalej na nie płacić?

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 14. Data: 2005-12-02 18:48:09
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 02 Dec 2005 17:35:14 +0100, *"Michał \"Kaczor\" Niemczak"*
    <news:dmpt42$1ju$1@news.onet.pl> napisał(a):

    > Normalna, w dodatku ma rację.

    Wyrzekła się dziecka, czy jej zabrali, zasądzili jej alimenty, to normalna
    matka?

    > Gdzie ściągać? Dowiedziała się, że studiująca osoba (jej syn) podjeła
    > pracę i w tym momencie nie musi już płacić nań alimentów. Dziecko się
    > usamodzielniło więc dlaczego matka ma dalej na nie płacić?

    W tym przypadku rzeczywiście nie musi już płacić, ale chodzi mi o to jaką
    ona była dla tego dziecka matką?

    --
    Kaja

  • 15. Data: 2005-12-02 19:56:07
    Od: "kolin82" <k...@o...pl>

    lepiej nie mowic jaka byla matka ani jaka jest osoba.. szkoda slow.... :(

    Pozdro.

    m.

  • 16. Data: 2005-12-02 20:26:44
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 2 Dec 2005 20:56:07 +0100, *kolin82*
    <news:dmq8sn$pek$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > lepiej nie mowic jaka byla matka ani jaka jest osoba.. szkoda slow.... :(

    Trzymaj się cieplutko! :-)

    Pozdrawiam,

    --
    Kaja

  • 17. Data: 2005-12-03 16:25:30
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-12-02 19:48, Kaja wrote:

    > Wyrzekła się dziecka, czy jej zabrali, zasądzili jej alimenty, to normalna
    > matka?

    Dziecko się przeprowadza do innego mieszkania/miasta (cokolwiek). Jest
    osobą uczącą się i należą jej się alimenty. W tym wypadku skoro podjeła
    ta osoba pracę i się usamodzielniła obowiązek alimentacyjny wygasa. Nie
    było słowa o "jakości" matki więc dlaczego oceniasz kogoś, nie znając
    ani grama faktów??? To, że płaciła alimenty odrazu robi z niej złą matkę
    bo się nie opiekowała jak normalna statystyczna matka dzieckiem??? Daj
    spokój.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 18. Data: 2005-12-04 01:34:59
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sat, 03 Dec 2005 17:25:30 +0100, *"Michał \"Kaczor\" Niemczak"*
    <news:dmsgtk$r34$2@news.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > ani grama faktów??? To, że płaciła alimenty odrazu robi z niej złą matkę
    > bo się nie opiekowała jak normalna statystyczna matka dzieckiem??? Daj

    Czy matka, prawdziwa MATKA płaci dziecku alimenty zasądzone przez sąd?

    Prawdziwa matka to troszczy się, martwi się o swoje dziecko, dzieli radości
    i smutki - dopóki ona żyje, niezależnie od tego ile to dziecko ma lat, ona
    zawsze będzie je wspierała.
    Znam prawdziwe Matki Polki - to moja Matka i Matki moich dwóch koleżanek.

    Fakt...może się okazać, że to ukochane dziecko "wypnie się" kiedyś na tą
    matkę, jak ona raptem znajdzie się w niedostatku (np.straci pracę), jak jej
    trzeba dopomóc, a to dziecko już pracuje i nieźle zarabia.

    --
    Kaja

  • 19. Data: 2005-12-04 14:33:14
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-12-04 02:34, Kaja wrote:

    > Czy matka, prawdziwa MATKA płaci dziecku alimenty zasądzone przez sąd?

    Nigdy nie osądzaj ludzi po takich rzeczach jak alimenty czy inne sprawy.
    To bardzo niebezpieczny nawyk. Nie znasz historii ani jej ani jej
    dziecka. Nie wiesz dlaczego ma alimenty. Takie ocenianie jest po prostu
    śmieszne. Jak można powiedzieć o kimś, że jest złą matka (starałem się
    ująć to delikatie) na podstawie tego, że ma zasądzone alimenty? Chyba
    pojechałaś kilka przystanków za daleko.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 20. Data: 2005-12-04 15:27:52
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sun, 04 Dec 2005 15:33:14 +0100, *"Michał \"Kaczor\" Niemczak"*
    <news:dmuun0$km1$1@news.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > śmieszne. Jak można powiedzieć o kimś, że jest złą matka (starałem się
    > ująć to delikatie) na podstawie tego, że ma zasądzone alimenty? Chyba

    Niby masz rację, ale matka to by sama dziecku dawała. Nie czekałaby aż ktoś
    pódzie do sądu upomnieć się o wsparcie (alimenty).

    EOT

    --
    Kaja