  • 1. Data: 2006-08-04 12:20:19
    Temat: alimenty
    Od: "M.G." <c...@w...wiesz-co>

    witam. co trzeba zrobic zeby zniesc alimetny? tz. place, ale juz nie chce
    placic bo dalej zyje z zona. poprostu chcemy je zniesc. co trzeba zrobic?

  • 2. Data: 2006-08-04 12:41:05
    Temat: Re: alimenty
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    M.G. napisał(a):

    > witam. co trzeba zrobic zeby zniesc alimetny? tz. place, ale juz nie chce
    > placic bo dalej zyje z zona. poprostu chcemy je zniesc. co trzeba zrobic?

    Przestać płacić?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-08-04 13:37:16
    Od: "dexth" <d...@i...pl>

    Użytkownik "M.G." <c...@w...wiesz-co> napisał w wiadomości
    > witam. co trzeba zrobic zeby zniesc alimetny? tz. place, ale juz nie chce
    > placic bo dalej zyje z zona. poprostu chcemy je zniesc. co trzeba zrobic?

    Radze placic dalej.

    dexth
    d...@i...pl

  • 4. Data: 2006-08-04 13:42:23
    Od: "M.G." <c...@w...wiesz-co>

    :) to pewnei jedno z rozwiazan, ale ja wole zeby to bylo zrobione prawnie.
    zna sie ktos na tym?

  • 5. Data: 2006-08-04 13:51:40
    Od: zynov <z...@g...pl>

    M.G. napisał(a):
    > :) to pewnei jedno z rozwiazan, ale ja wole zeby to bylo zrobione prawnie.
    > zna sie ktos na tym?

    jeśli przestaniesz płacić a zona nie wniesie pozwu to nic ci nikt nie
    zrobi. Gorzej kiedy historia zatoczy koło...

  • 6. Data: 2006-08-04 14:23:47
    Od: "M.G." <c...@w...wiesz-co>

    chce zeby bylo to prawnie, bo ja juz nie wierze kobietam. milosc nei ma tu
    nic do tego. nie chce aby za 3 lata uznala ze jestem do niczego i znalezie
    sobie nowego meza, tym czasem ja nie bede placil alimentow. az strach
    pomyslec co bedzie jak pojdzie do sadu i powie ze przez 3 lata nie plaiclem
    alimentow, dlatego chce zeby bylo to zrobione prawnie.

    czy trzeba wniesc sprawe do sadu, czy moze wystarczy jakies pismo notarialne
    albo u adwokata, czy radcy... ?

  • 7. Data: 2006-08-05 06:51:03
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    M.G. napisał(a):
> [...]
    > alimentow, dlatego chce zeby bylo to zrobione prawnie.
    >
    > czy trzeba wniesc sprawe do sadu, czy moze wystarczy jakies pismo notarialne

    Skoro żyjecie w zgodzie, a poza tym i tak dajesz na rodzinę, to może
    niech co miesiąc żona wystawia Ci kwitek, że otrzymała od Ciebie
    odpowiednią kwotę? Może i na najbliższe 5 lat coś takiego Ci podpisze? :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 8. Data: 2006-08-05 18:54:44
    Od: "M.G." <c...@w...wiesz-co>

    w takim wypadku wole miec ten kwit potwierszony przez ban, niz pozniej robic
    nalizy porownawcze czy nie zostaly sfalszowane. roznie bywa.