-
11. Data: 2006-01-11 22:58:27
Temat: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
Od: "Tiger" <c...@c...pl>
> obowiązek zgłosić to operatorowi. Inteligentniejsi operatorzy stosują
> jeszcze dodatkowe "zabezpieczenie", którego nie wypada podpowiadać tu tym
> mniej inteligentnym ;-)
Bylbym bardzo wdzieczny za podpowiedz na priv, jezeli nie sprawi to wielkiej
roznicy ;-) Skromnie oswiadczam niniejszym, ze jestem dzis mniej
inteligentny (czyt: "po calym dniu pracy") ;-)
Pozdrawiam,
Tiger
-
12. Data: 2006-01-11 23:20:10
Temat: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Maciej Bebenek napisał(a):
> Inteligentniejsi operatorzy stosują
> jeszcze dodatkowe "zabezpieczenie", którego nie wypada podpowiadać tu
> tym mniej inteligentnym ;-)
Podpowiedz, zebysmy wiedzieli kiedy nas ktos inteligentnie roluje :)
-
13. Data: 2006-01-11 23:36:09
Temat: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
Od: castrol <j...@w...blumen.pl>
kam napisał(a):
> Będzie...
Czyli twierdzisz ze operator ma prawo zmienic umowe bez powiadamiania o
tej zmianie klienta?? Bardzo ciekawie prawisz, a teraz podaj podstawe
prawna jesli laska :)
--
Pozdrawiam
Jacek
-
14. Data: 2006-01-11 23:37:18
Temat: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
Od: castrol <j...@w...blumen.pl>
Maciej Bebenek napisał(a):
> fakturą. Jeżeli klient nie otrzyma faktury "w zwyczajowym" okresie, ma
> obowiązek zgłosić to operatorowi.
a z jakiego to tytulu ten obowiazek wynika?? Poza tym co w przypadku
kiedy przyjdzie sama faktura, bez zadnej zmiany regulaminu??
--
Pozdrawiam
Jacek
-
15. Data: 2006-01-12 00:07:17
Temat: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>
Tiger wrote:
> Czy mozna nie zgodzic sie (wyrazic brak akceptacji) dla
> wdrozenia przez OT nowego regulaminu i cennika - i tym samym zachowac
> umowe na starych warunkach (regulamin + cennik) z zastrzezeniem, ze
> Operator moze ja wypowiedziec, jezeli zechce, ale na razie ma obowiazywac
> na starych warunkach?
Większość regulaminów tak to reguluje, że jeśli wyrazisz brak akceptacji, to
samo pismo o zmianie regulaminu traktuje się jako wypowiedzenie umowy przez
operatora. Przez okres wypowiedzenia oczywiście działają stare warunki. Czy
w UPC jest tak samo, sprawdź w regulaminie, pewnie tak.
--
Paweł Sakowski <p...@s...pl>
-
16. Data: 2006-01-12 02:49:18
Temat: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
Od: "Tiger" <c...@c...pl>
> Czyli twierdzisz ze operator ma prawo zmienic umowe bez powiadamiania o
> tej zmianie klienta?? Bardzo ciekawie prawisz, a teraz podaj podstawe
> prawna jesli laska :)
Wyrecze Kamila. O ile pamietam, jest 30-dniowy termin wyprzedzenia w relacji
powiadomienie o zmianie <> zmiana regulaminu. Tak wiec, jezeli regulamin
zmienia sie od 1 marca, musialbym dostac pod koniec stycznia informacje o
tym. Gdybym dostal 1 lutego - nowy regulamin obowiazywalby mnie od 2-3 marca
(nie chce mi sie liczyc) ;-)
W przypadku, gdyby regulamin w ogole do mnie nie dotarl (np. wyslany na zly
adres), nie obowiazuje mnie do czasu, az Operator o takowej zmianie mnie,
biednego nieswiadomego Klienta, poinformuje zgodnie regulami gry, zawartymi
w art 61 par 1 kc.
Jesli sie myle, prosze mnie poprawic :-)
Pozdrawiam,
Tiger
-
17. Data: 2006-01-12 09:12:35
Temat: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
Od: Pav <n...@z...pl>
Maciej Bebenek napisał(a):
> Operatorzy stosują z reguły pewne rozwiązanie, które pośrednio przerzuca
> odpowiedzialność na klienta. Otóż wszelkie zmiany wysyła się razem z
> fakturą.
Taaaa...a ja nie dostałem faktury i zadzwoniłem do konsultanta, który
mi powiedział ile mam zapłacić.Faktura z regulaminem nigdy do mnie
nie dotarła.
-
18. Data: 2006-01-12 11:41:24
Temat: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
Od: "Tiger" <c...@c...pl>
> Taaaa...a ja nie dostałem faktury i zadzwoniłem do konsultanta, który mi
> powiedział ile mam zapłacić.Faktura z regulaminem nigdy do mnie nie
> dotarła.
Jezeli z jakiegokolwiek zrodla miales wiedze o tym, ze regulamin ma sie
zmienic - to zazadaj jego przeslania. W innym przypadku - jest to moim
zdaniem jednostronna utajona zmiana warunkow umowy przez Operatora... No
wlasnie. Jest? :-)
Pozdrawiam,
Tiger
-
19. Data: 2006-01-12 14:37:23
Temat: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
Od: castrol <j...@w...blumen.pl>
Tiger napisał(a):
> Jezeli z jakiegokolwiek zrodla miales wiedze o tym, ze regulamin ma sie
> zmienic - to zazadaj jego przeslania.
Ale na jakiej podstawie mam zadac :) Wiedze mozna czerpac nawet z bazaru
, o polityce itp - ale to nie jest podstawa do wysuwania jakis wnioskow
- to operator ma zadbac o to aby poinformowac nas o zmianach w umowie,
jesli to zaniedbuje to juz jest jego a nie nasz problem.
> W innym przypadku - jest to moim
> zdaniem jednostronna utajona zmiana warunkow umowy przez Operatora... No
> wlasnie. Jest? :-)
W takim wypadku nie ma mowy o jakichkolwiek zmianach w umowie
--
Pozdrawiam
Jacek
-
20. Data: 2006-01-12 18:55:24
Temat: Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego
Od: kam <#k...@w...pl#>
Tiger napisał(a):
> Nawet jezeli sytuacja jest taka, ze Operator w ciagu 4-miesiecznej
> "wspolpracy" z klientem zamiast na adres zameldowania klienta dwukrotnie
> wyslal faktury na zly adres (adres instalacji, gdzie nie ma skrzynki
> pocztowej - "lokal uzytkowy") mimo pouczen?
Kwestia wiarygodności twierdzeń. Jeśli operator będzie opierał się na
tym, że informacja o zmianach regulaminu była dołączona do faktur albo
drukowana na nich, to pewnie sąd by mu uwierzył. Ale jeśli wykażesz
problemy z doręczaniem, to sytuacja zmienia się.
KG