  • 21. Data: 2004-11-03 06:41:42
    Temat: Re: ahh ta nasz policja
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    > 2. Kierujący pojazdem uprzywilejowanym może, pod warunkiem zachowania
    > szczególnej ostrożności, nie stosować się do przepisów o ruchu pojazdów,
    > zatrzymaniu i postoju oraz do znaków i sygnałów drogowych tylko w razie,
    > gdy:
    > 2) pojazd wysyła _jednocześnie_ sygnały świetlny i dźwiękowy; po
    > zatrzymaniu pojazdu nie wymaga się używania sygnału dźwiękowego;
    > 3) w pojeździe włączone są światła drogowe lub mijania.
    Tak: sam napisałeś o nie stosowaniu się do zasad ruchu: jazda pod prąd na
    drodze jednokierunkowej, zatrzymanie na zakazie etc. Może również jechać
    ZGODNIE z zasadami ruchu, wtedy wyjec nie jest potrzebny.
    Darek

  • 22. Data: 2004-11-03 07:02:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pisarz wrote:

    > Tak: sam napisałeś o nie stosowaniu się do zasad ruchu: jazda pod prąd na
    > drodze jednokierunkowej, zatrzymanie na zakazie etc. Może również jechać
    > ZGODNIE z zasadami ruchu, wtedy wyjec nie jest potrzebny.

    Wtedy nie jest uprzywilejowany w ruchu.

  • 23. Data: 2004-11-03 07:28:00
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    zakaz prowadzenia przez rok wszelkich poj.mechanicznych, jest tam coś
    takiego, ale prawka nikt mi nie zabierał, a przy tej kontroli dostałem nawet
    mandat 50zł za to ze przekroczyłem prędkość, sprawdzali przez szczekaczke
    czy nie jestem poszukiwany ile mam punktów karnych i wszystko jest chyba w
    najlepszym porządku bo dokumenty mi oddali pan zasalutował i kazał jezdzić
    wolniej troszke :)))))

  • 24. Data: 2004-11-03 10:15:17
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 03 Nov 2004 01:13:41 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    > A u was biją Murzynów.

    A nie wolno? Murzyn podobno też człowiek.

    --
    Falkenstein

  • 25. Data: 2004-11-03 19:29:54
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    pisarz wrote:
    > Tak: sam napisałeś o nie stosowaniu się do zasad ruchu: jazda pod prąd na
    > drodze jednokierunkowej, zatrzymanie na zakazie etc. Może również jechać
    > ZGODNIE z zasadami ruchu, wtedy wyjec nie jest potrzebny.

    wtedy nic nie jest potrzebne

    KG