  • 11. Data: 2004-11-02 20:17:45
    Temat: Re: ahh ta nasz policja
    Od: "Info" <n...@o...pl>

    news:cm8dkp$78e$2@news.onet.pl...

    > hmm
    > na pewno?

    Na pewno.

    pozdr
    J.

  • 12. Data: 2004-11-02 20:25:55
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Nov 2004 16:12:00 +0100, łysy <v...@p...fm> napisał:

> [...]
    > zapomnieli mi chyba zabrać.
    > Co prawda jak dobrze pamiętam na rozprawie sąd zabronił mi prowadzenia
    > wszelkich pojazdów i co za tym idzie roweru chyba też, tak sądze :)))
    > ale o
    > zatrzymaniu prawa jazdy nic nie wspominał, a co najlepsze to kontrole
    > drogową juz miałem jadąc samochodem i wszystko jest w papierach oki, węc
    > sądze ze albo nie zabrał bo nie chciał zabrać, albo nie mógł zabrać, ale
    > za
    > to umieścić w pierdlu za to ze jechałem dwa razy podchmielony rowerem to

    czy sąd orzekł zakaz prowadzenia pojazdów? Czy masz taki punkt w wyroku?

    --
    Falkenstein

  • 13. Data: 2004-11-02 20:29:49
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Info wrote:
    > Na pewno.

    tak?

    art.53 pord
    2. Kierujący pojazdem uprzywilejowanym może, pod warunkiem zachowania
    szczególnej ostrożności, nie stosować się do przepisów o ruchu pojazdów,
    zatrzymaniu i postoju oraz do znaków i sygnałów drogowych tylko w razie,
    gdy:
    2) pojazd wysyła _jednocześnie_ sygnały świetlny i dźwiękowy; po
    zatrzymaniu pojazdu nie wymaga się używania sygnału dźwiękowego;
    3) w pojeździe włączone są światła drogowe lub mijania.

    KG

  • 14. Data: 2004-11-02 20:48:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 2 Nov 2004, Realista wrote:
    [...]
    >+ Zeby byc traktowany jako pojazd uprzywilejowany wystarczy ze wlaczy koguty,
    >+ nie musi rownoczesnie wlaczac syreny.

    Ech, a kilka razy czytałem że w przepisie jest "i" (bądź
    jakiś wyraz bliskoznaczny w stylu "oraz"). Co miało
    skutkować uprzywilejowaniem TYLKO jak są OBA sygnały.
    Powiadasz że znowelizowali ? Kiedy ? :)

    >+ Jak nie masz ich wykroczenia na taśmie to nic im nie udowodnisz.

    To inna sprawa :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 15. Data: 2004-11-02 22:47:00
    Od: "Carlosky" <O...@N...pl>

    Uzytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisal w wiadomosci

    > hmm
    > na pewno?

    na pewno nie :)

    BlueSKY!

    carlo
    *****************************
    BBET - Broken Bones Enduro Team!
    www.freefly.pl

  • 16. Data: 2004-11-03 00:13:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Łysy? Czy ty przypadkiem nie straciłeś prawa jazdy za prowadzenie po
    > pijaku?

    A u was biją Murzynów.

  • 17. Data: 2004-11-03 00:15:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wiesiek (niektórzy uważają,ze pieniacz ;))) wrote:
    > Jednak walczę ;)))
    > pewnie strace kasę... ale nie będzie im tak łatwo...

    Wiesio... Po pierwsze, to naucz się poprawnie cytować. Po drugie, to
    zauważ, że właśnie 'bratasz się' z wyjątkowo bezczelnych szczylkiem,
    któremu się wydaje, że może bezkarnie rozrabiać, ale prędzej czy później
    za swoje dostanie.

  • 18. Data: 2004-11-03 00:16:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Realista wrote:

    > Zeby byc traktowany jako pojazd uprzywilejowany wystarczy ze wlaczy koguty,
    > nie musi rownoczesnie wlaczac syreny.

    Musi. Patrz: wiadoma ustawa.

  • 19. Data: 2004-11-03 00:18:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    łysy wrote:
    > Dzień Dobry
    >
    > Chciałbym się zapytać czy pojazdów policji, nie bedącym w tym przypadku
    > uprzywielejowanym, nie mającym włączonego koguta i syreny obowiazują
    > przepisy drogowe ?

    Jak najbardziej.

    > Mnie się wydaje ze chyba obowiazuja i chyba zaczne spisywać numery boczne
    > tych piratów co przepisów nie przestrzegają i wysyłac do komendy miejskiej.
    > Bo to co się dzieje przysłania mi obraz że policja powinna dawać przykład a
    > wcale się tak nie dzieje.

    Niestety...

    [ciach]

    > szybke, pan opuścił ją i spytałem czy go nie obowiazują przepisy ruchu
    > drogowego, a on mi na to: przecież pan widzi że tu jest napisane POLICJA a
    > nie PGR. Zrozumiałem że chodzi mu o państwowe gospodarstwo rolne. Hehehh no
    > normalnie to jest smieszne, szkoda że nie spisałem numerów tego radiowozu.

    Cóż, tam też sie trafiają buraki, którym 'władza' do głowy uderza.

    Kiedyś miałem podobną sytuację - przechodziłem sobie na zielonym, nagle
    za plecami ryk i podmuch - a to wyścigowy polonez radiowowzowu sobie
    akurat pojechał. Numerów nie zauważyłem, ale zadzwoniłem pod 112,
    opisałem sytuację i poprosiłem o zwrócenie im uwagi - w sumie nie wiem,
    czy to coś dało, ale lepsze to, niż żadna reakcja.

    > Bo myślę że tacy ludzie jak ten ów gość w radiowozie nie powinni wogle
    > pracować w policji.

    Fakt.

  • 20. Data: 2004-11-03 06:32:08
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    wiadomości news:cm97ve$1moa$2@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > zauważ, że właśnie 'bratasz się' z wyjątkowo bezczelnych szczylkiem,
    > któremu się wydaje, że może bezkarnie rozrabiać, ale prędzej czy później

    O! Policjant Piotrowski - morderca księdza Jerzego Popiełuszki powrócił do
    akcji! Oni też tak mówili, gdy ktoś mówił prawdę: "ale prędzej czy później
    za swoje dostanie", ja siem gestapo nie bojem bo jestem żołnierzem. Trudno
    żeby wojsko bało się psa co szczeka. Gdy nie ma innego wyjścia psa się po
    prostu likwiduje.

    Zapluty Karzeł Reakcji