  • 21. Data: 2020-11-10 07:43:26
    Temat: Re: "adwokat" zagubił dokument
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > Może dla Ciebie to0 nie ma znaczenia, co on z nim zrobił, ale jeśli
    > oczekujesz od nas jakiejś konstruktywnej pomocy to bierz pod uwagę, że
    > my się opieramy na tym, co Ty piszesz. Jak piszesz pierdoły, to i porada
    > raczej sensowna nie będzie.

    Się mi się zdawało że jasno wyłuszczyłem że prawniczyna ZAWINIŁ i z tego
    powodu mam wyrok jaki mam. Jasno napisane że z powodu braku dokumentu.

    Ale skoro nie rozumiesz to chociaż napisz czy kara dla niego polegająca
    na chłoście na placu manewrowym wraz z puszczeniem w skarpetkach będzie
    wystarczająca.

    Czasy niepewne. policja z demonstracjami obchodzi się jak z jajkiem.
    jest duża szansa że taki samosądzik przejdzie? ;-)

  • 22. Data: 2020-11-10 07:47:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Moja wina:
    powinienem w cudzysłów wziąć jeszcze "zgubił"

    Ale czy to "prawnikom" pomogłoby w zrozumieniu? ;-)

    Konkludując:
    Prawniczyna jest kryty bo za to można ścigać cywilnie (czyli bez szans)
    a do tego pewnie się ubezpieczył (jeszcze bardziej bez szans przy
    pojebanym wymiarze sprawiedliwości)

    Swojego nie dadzą udupić ;-)

  • 23. Data: 2020-11-10 09:37:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-11-10 o 07:47, _Master_ pisze:
> [...]
    > Prawniczyna jest kryty bo za to można ścigać cywilnie (czyli bez szans)
    > a do tego pewnie się ubezpieczył (jeszcze bardziej bez szans przy

    Słuchaj, jeśli zatem chcesz tu szukać porady, to musiałbyś udostępnić
    akta sprawy - aby można było przeanalizować, pomyśleć:

    - co to za sprawa
    - czy był potrzebny ten odpis
    - jeśli tak, dlaczego adwokat od razu go nie załączył w pozwie
    - jak na to zareagował sąd, dlaczego procedował sprawę przez kilka lat,
    nie upominając się o ten dokument
    - na ile zasadne było umorzenie sprawy z tego powodu

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2020-11-10 09:42:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-11-10 o 07:39, _Master_ pisze:
    > Ładnie ubrałeś to w prawniczą nowomowę.
    >
    > Przez takie partactwo prawniczyny sprawa została umorzona.

    A co było podstawą umorzenia? Bo wiesz, że bardziej by tu pasowało
    oddalenie powództwa? Więc znów się zastanawiam, czy znów piszesz coś nie
    tak, czy sprawa nie wygląda tak, jak wygląda.

    Podstawą do umorzenia jest:

    - cofnięcie powództwa
    - zawarcie ugody
    - jeśli wydanie orzeczenia stało się zbędne lub niedopuszczalne
    - jeśli postępowanie zostało zawieszone i nie został złożony w
    odpowiednim czasie wniosek o podjęcie zawieszonego postępowania (kiedyś
    ten termin wynosił rok, teraz bodajże pół roku).

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2020-11-10 09:43:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-11-10 o 07:40, _Master_ pisze:
    > Chciałem tylko zapytać czy jak takiego PARTACZA wychłoszczę na placu
    > manewrowym i puszczę go z torbami to będzie wystarczająca kara ;-)

    Myślę, że jedyne co możesz, to pokrzyczeć na grupie, a i tak nikt tego
    nie zrozumie, bo nie umiesz wyrażać się jasno i klarownie :)

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2020-11-10 10:12:27
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-11-10 o 09:43, Liwiusz pisze:
    > Myślę, że jedyne co możesz, to pokrzyczeć na grupie, >

    Faktycznie mogę tylko pokrzyczeć bo klika prawnicza tak się poustawiała
    że GÓWNO można jej zrobić za ewidentne zaniedbanie, niedbalstwo, nie
    wykonywanie swoich obowiązków...

    WRÓĆ!
    Teoretycznie można stracić czas i pieniądze aby DEBILA NAUCZYĆ ale zysku
    z tego nie będzie. I o to w tym cały prawie pisanym przez "cfaniaków"
    chodzi. Żeby "klienta zniechęcić".

    I niech się wiedza prawnicza niesie w narodzie.

  • 27. Data: 2020-11-10 10:14:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-11-10 o 10:12, _Master_ pisze:

> [...]
    > chodzi. Żeby "klienta zniechęcić".
    >
    > I niech się wiedza prawnicza niesie w narodzie.

    Ale wiesz, że pisząc takie banialuki, zamiast pisać o konkretach, dajesz
    podstawy do myślenia, że nie masz racji, a tylko pieklisz się, bo nie
    miałeś racji w swojej sprawie?

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2020-11-10 11:29:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    jeśli nie rozumiesz słowa pisanego że przez
    zaniedbani/zgubienie/niedostarczenie pisma które miał adwokat sprawa
    została UMORZONA

    To nie porozmawiamy.
    Za dużo się domyślasz albo mącisz albo tendencyjnie bronisz PARTACZA

  • 29. Data: 2020-11-10 11:32:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Nie kombinuj.
    Sprawa umorzona z powodu braku dostarczenia w terminie konkretnego
    dokumentu.

    Jak wrócę do domu to zacytuję dokładnie.

    tylko czy to coś zmienia w kontekście WINY adwokaciny?

  • 30. Data: 2020-11-10 11:38:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-11-10 o 09:37, Liwiusz pisze:
> [...]
    > nie upominając się o ten dokument
    > - na ile zasadne było umorzenie sprawy z tego powodu

    Dobre. ;-)
    I po takiej analizie pewnie wyjdzie że powód jest sobie sam winien bo
    tak w Polsce działają "prawnicy"

    Dlaczego przez kilka lat?
    Bo pozwany się nie stawiał. Bo kombinował z nieznanym adresem...
    Bo sędzia złamała nogę (Serio) bo coś tam...
    Bo świadek nie przyleciał z Londynu na sprawę w pandemii.
    i na zeznaniach 8 z dziesięciu świadków nie można było prowadzić sprawy.